Автор Тема: Моя Авейка LT 1,6 V16  (Прочитано 36870 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #75 : 10 Апреля 2012, 10:22:02 »
Відламалось кріплення на сирені сигналізації. Помітив тільки коли перетерлись провода і пропав звук при постановці на сигналізацію. Можна було б попробувати клеїти чи паяти, але думаю це не надовго. Встановили нову - з роботою 119 грн. Звук тепер трохи писклявіший, зато відрізняється від інших.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #76 : 10 Мая 2012, 10:57:26 »
Пробіг 60 000. Пройшов чергове ТО. Поміняли ремінь генератора, ГРМ-ма, ролики, фільтри, масло (GM 5W30 синтетика). Ще на всяк виадок прикупив передні гальмівні колодки Lucas, але виявилось, що старі ще трохи протягнуть, тому залишив на запас. За все 3420 грн. Виявилось, що обірвався датчик удару на сигналізаії. Повернули на законне місце. Решта все в нормі.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #77 : 28 Мая 2012, 09:42:58 »
Пробіг 60700 км. Знову зашелестів вижимний підшипник. Не дотягнув 1000 км до 30 тис. На днях постараюсь заїхати на СТО для заміни.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #78 : 05 Июня 2012, 11:53:20 »
Пробіг 61800. Замінив на СТО вижимний підшипник і гальмівні колодки. За роботу - 780 грн. Робота тривала 3,5 год. В перший день гальма були якісь вялі. Через 200 км нові колодки притерлись, тепер все добре. Діагноз вижимному був поставлений правильний. Проблема була таки в ньому.
На машину жалко дивитись. Потребує генерального прибирання/мийки. Хочу все зробити сам, люблю я це діло. Наразі не позволяє погода, робота + ремонт в квартирі  :'(
Прибирання в черговий раз переноситься десь на місяць. На разі прийдеться обійтись портальною мийкою.
Далі буде...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #79 : 03 Сентября 2012, 11:24:59 »
На сьогодні пробіг 66 000 з копійками. З часу попереднього посту я займався капітальним ремонтом в квартирі. Машині довелось пережити всі тяготи повязані з ним. Машина перевезла масу всього. Дуже допомогла опція складання спинок задніх сидінь при перевозі. Взагалі не уявляю собі як я займався б ремонтом без машини  dntknw
Не обійшлось без пошкоджень. Обірвав кріплення задньої правої штатної колонки  :D Більше нічого не пошкодилось.
Обірване кріплення

Нормальне кріплення

Не продумано зроблене це кріплення. Невже не можна було поставити якусь копієчну захисну пластмаску? Наразі акустику міняти не планую, тому буду клеїти
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #80 : 03 Сентября 2012, 11:50:46 »
Крім кріплення колонки треба буде зайнятись кріпленням водійського сидіння до підлоги. Почало ржавіти після зими. Думаю, що причина - сніг з сіллю, який заноситься з ногами в салон. Знайшов в Епіцентрі фарбу з пензликом для підфарбування дрябних пошкоджень, але була тільки глянцева. Тут напевно краще піде матова. До наступної зими обовязково треба цим зайнятись. Більше рижої хвороби на машині не знаходив, хоча машина й не оброблена.


Паралельно треба зайнятись вертольотом коробки передач і сонцезахисним козирком. Але все по черзі.
На 2 і 4 передачах почало щось жужати в районі ручки перемикання передач. Під часдовгих поїздок почало напрягати. Таке враження, що тамв ключається якийсь електромоторчик. При наборі швидкості звук посилюється. При чому, чим інтенсивніший розгін, тим чіткіше чути звук. Зняв кожух з шкури молодого дермантіна. При знятому кожуху звук посилюється. На зєднаннях було видно якусь білу змазку. Надлишки змазки акуратно позаштовхував назад у зєднання - ефекту 0. Попався в руки літол, змазав ним - знову без ефекту. Потім знайшов тут на форумі цю тему http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=61705.0 Пречитав всю, зрозумів, що проблема не в салоні, а під капотом. Однозначного рішення проблеми немає. При проходженні наступного ТО (70000) буду щось з тим вирішувати.

 
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #81 : 03 Сентября 2012, 11:57:00 »
Практично з самого початку, після покупки машини почав просідати водійський козирьок. Колись таке на попередніх машинах лікувалось перевертанням його кріплення на 180 градусів. Тут так не виходить - не вистарчає місця. Вже 2 рази його знімав. Проблема знаходиться в середині самого козирка.   dntknw
Зараз він виглядає так. Піднімається і опускається без проблем, але в самому кінці в закритому положенні не вистарчає прижимного зусилля.


Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #82 : 03 Сентября 2012, 12:04:54 »
Перестали працювати кілька діодних лампочок на підсвітці порогів. На водійському - 3 (вони спарені по 3, тобто глючить тільки одна з блоку), на пасажирському - 6.



З пасажирського боку вже 2 рази переклеював двохсторонній скотч, з водійського - ні разу. Висновок - привичка виходу з машини у всіх людей різна. Задівають підошвами підсвіточку. Але відмовлятись від підсвітки не планую - досить зручна штука. З часом прийдеться, як перестануть світити ще кілька блоків лампочок, поміняти ці полоски на такі ж самі. Бачив їх на авторинку в наявності.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #83 : 03 Сентября 2012, 12:26:22 »
З описом мінусів ніби справився. Тепер позитиви. Загалом машина радує, справляється з доставкою мене та моєї сімї з точки А в точку Б. Три раза тьху-тьху,  в дорозі не ремонтувався ні разу. Все описано вище - дрібні неприємності, які зустрічаються на машинах всіх марок та класів. Колись на попередніх своїх авто користувався пахнючкою Dr. Marcus, запах "Нова машина", але потім їх почали безсовісно підробляти. Купляв в різних місцях. Коробочка на вигляд 1 в 1, колір олії теж, а запах кардинально інший, зовсім нічого спільного з оригіналом  bad 2 рази викидав пахнючку на 2 день після розпаковування. Для прикладу було таке. Якось ще оригінальну пахнючку з залишками олії я поклав в сумку (сам не знаю для чого), в якій я вожу різні дрібниці для машини, там гайкові ключі, викрутки, тряпочки, полірольки і т.ін. Так пахнючку через кілька тижнів викинув, а сумка пахла після цього ще більше року. Розчарувався я в тих пахнючках і перейшов на такі

ІМХО теж не погано пахне, але в перший день запах за різкий і дуже солодкий, хоча й відразу всю з пакетика не витягував. Через кілька днів вже нормально. Або привик до запаху або вивонялось до норми  dntknw. Зі  всіх, що перепробував цей запах найбільше мені підійшов. Недавно зайшов в Практікер і побачив знайому мені пахнючку Dr. Marcus "Нова машина", але в назві добавилось слово Senso (Dr. Marcus дрібними, Senso великими). Ціна 39,90 зі знижкою. Вирішив попробувати. Прямо на стоянці біля магазину причіпив над магнітолкою через тряпочку (надійніше тримається, і не царапає пластик). Виявилось оригінал  :o  той старий давно знайомий мені запах. На радостях повернувся і купив ще одну про запас. От таке.
Першої вже залишилось не багато, запасна лежить в машині в кишенці.
« Последнее редактирование: 03 Сентября 2012, 12:28:45 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #84 : 03 Сентября 2012, 12:42:44 »
30 червня в нашій сімї поповнилось  vcool Народилась доця. Тепер в машині на задньому сидінні 2 дитячих автокрісла. Раніше жінка їздила в машині ззаду разом з сином (2 роки), тепер діти ззаду, а ми спереду. Нажаль в Авео, коли ззаду 2 автокрісла дорослому втиснутись туди ну ніяк. При нагоді сфоткаю. Зате коляска в багажник поміщається нормально, ще й залишається трохи місця на продукти. Так що в повному складі на природу ми виїздні  :D


Поміняв заправку. Раніше лив 95 Wog. Деколи (залежить від якості залитого) на холостих обертах було відчутно, що дригало працює нерівномірно. Разом з районом проживання довелось міняти і заправку. Заправився кілька разів на Укрнафті 95-им звичайним. Як не дивно машина нормально тягне і двигун пряцює як дорога швейна машинка  :o. Підозрюю, не в обіду Укрнафті, що це повязано з тим, що заправка знаходитьс в безпосередній близькості від головного управління ДАІ. Сам бачив кілька разів, як даішники заправляли там не тільки службові, а й свої власні авто.

На разі все. Далі буде. Всі назви фірм в мому бортовику - не реклама.
Подбайте про своє авто і воно подбає про вас...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #85 : 11 Сентября 2012, 11:31:22 »
Пробіг 66400 км. Кілка днів тому помітив, що підспущене заднє ліве колесо. Перевірив тиск - 0,9  :o Тиск перевіряю цифровим манометром, який колись обміняв у ОККО на накопичені бали.

В інших колесах тиск був в межах норми. Накачав всюди до 2,1. На другий день перевірив заднє ліве - все нормально, тиск 2,05.
Вчора помітив, що знову підспустило заднє ліве. Перевірив тиск - 0,8. Довелось по дорозі додому їхати на шиномонтаж. Знайшли надійно засівший обломаний цвях. Все підлатали десь хвилин за 10-15 і я поїхав далі. По грошах - 40 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #86 : 08 Октября 2012, 11:35:24 »
Пробіг 67200. На день народження подарували відеорегістратор. Прикріпив біля дзеркала. Кабель живлення провів за обшивкою стелі, потім за пластиковою заглушкою біля правої стійки, за бардачком, під коробом центрального тунелю і включив в додаткову розетку біля ручника.


Поки що по враженнях таке - огляду не заажає, акамулятора вистарчає не надовго (акамулятор від якоїсь нокії), має інфрачервону підсвітку, але вона має маленьку віддаль освітлення, тому якість зйомки в темноті не дуже. Вдень знімає досить якісно, хоча я й поставив середню яксть. Звук опційно відключив.


« Последнее редактирование: 08 Октября 2012, 11:38:42 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #87 : 08 Октября 2012, 11:45:34 »
Купив нові резинові килимки в салон. Купив такі ж як і були раніше. Старі протримались в нормальному стані 3,5 роки. Потім ще пів року доношував. Звичайно найгірше виглядав водійський. Спочатку відірвалась та резинка що лежить на площадці зліва від педалей, потім почав розлазитись  посередині на дві частини. Ціна нового - 280 грн на авторинку. Виробник - не зрозуміло хто. Зі старих килимків зроблю додатковий коврик на тунель біля заднього сидіння. Коли зроблю фото викладу тут.
« Последнее редактирование: 08 Октября 2012, 11:49:16 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #88 : 15 Октября 2012, 10:32:27 »
Пробіг 67450. Купив в Епіцентрі нові двірники. Безкаркасні Alca. Водійський - 560 мм, пасажирський - 360 мм. Ціна за дві - 117 грн. Попередні були такі ж. Прослужили достатньо довго. Зношені ще не критично, але вже пропускають полоски.


Планую цього тижня застрахувати машину - каско + цивілка.

Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #89 : 16 Октября 2012, 12:09:33 »
Машинка застрахована  vcool
Каско - франшиза 1% на пошкодження, 0% на угон без врахування зношеності - 3229 грн.
Цивілка - 307 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #90 : 18 Октября 2012, 16:08:18 »
Сьогодні рівно 4 роки, як я переоформив машину на себе в ДАЇ.
Можна підвести підсумки за рік. 
На 18.10.2012 загальний пробіг 67560 км., або 15360 км за цей рік

Витрати за час експлуатації:

Мита, техогляди, страховки
КАСКО + цивілка – 3580 грн.
Техогляди на офіційній СТО: 6 – 3420 грн.                                             
Разом по статті – рівно 7000 грн. (співпадіння  :D цифри не округлював)

Додаткове обладнання, що появилось за рік
Відеорегістратор (вартість не враховую, тому що це подарунок
Резинові коврики - 280 грн.
Разом по статті – 280 грн.

Гума, диски, шиномонтаж
Комплект зимової гуми Continental Conti Viking Contact 5 - 820*4 = 3280 грн.
Шиномонтаж – 60 грн. + 420 грн за вирівнювання литих дисків + 40 грн. за вулканізацію = 520 грн.
Разом по статті – 3800 грн.

Автозапчастини+робота по їх встановленню
передні гальмівні колодки - 300 грн.
Двірники - 2 комплектиза рік - 116 грн. + 117 грн. = 233 грн. (майже за рік подорожчали на 1 грн.  :D)
Прокладка під литі диски (не знаю як точно ті штуки називаються) - 4 шт. - 60 грн.
Сирена сигналізації - 62 грн. + 57 грн. робота - 119 грн.
Вижимний підшипник - 140 грн. + 780 грн. за заміну вижимного і передніх колодок = 920 грн.
Разом по статті – 1632 грн.

Автомийка
 395 грн.


Бензин
Середній розхід 9л на 100 км.
Бензин лию різний. Середня вартість літри в цьому році вийшла 11,34 грн./л
Отже: 9 л/100 км * 11,34 грн./л = 102,06 грн./100 км. = 1,02 грн./км
           1,02 грн./км * 15360 км/рік = 15667 грн.   

Інші витрати
Різні дрібниці для машини (пахнючки в салон, салфетки, автохімія, незамерзайки, скребок на зиму і т.ін.) – 345 грн.

Стоянка
250 грн./міс. * 8 міс. = 2000 грн. (8 місяців тому, що з червня машина стоїть на вулиці)

Разом витрат на машину за рік -  31119 грн.

31119 грн./15360 км = 2,03 грн/км   
За останній рік вартість кілометра збільшилась на 31 коп.
Далі буде...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #91 : 29 Октября 2012, 12:15:32 »
Пробіг 68000 км. Поміняв резину на зимову. Резина на металічних дисках, але міняти сам не став, бо були сумніви на рахунок балансу. На шиномонтажі сумніви підтвердились. На 2 колесах баланс не нормальний + 1 диск кривий, але не критично. Шиномонтаж вилився в 116 грн. Зачистив і підфарбував ржавчину на кріпленні водійського сидіння. Підфарбовував реставраційним олівцем (купив за 20 грн. на авторинку). Нажаль матової чорної фарби не було, тому взяв глянцеву але не металік, а звичайну. Вийшло загалом нормально, нажаль фотоапарата під руками не було. В очі не кидається, хіба що спеціально придивлятись.
Для підготовки до зими залишилось залити незамерзайку в бачок омивача і купити пластикові ковпаки на зиму. Правда не впевнений чи переживе зиму акамулятор  dntknw
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #92 : 31 Января 2013, 09:55:55 »
Нарешті знайшов трохи часу для бортовика.
На сьогодні пробіг - 70950 км.
22 грудня 2012 р. пройшов ТО 7 в офіційного предстаника Укравто (на той час пробіг 69739 км).
Крім заміни масла і фільтрів замінили опори передніх амортизаторів, задні гальмівні колодки і гальмівну рідину. На одній з колодок накладка вже відслоїлась десь на 5 см.
Загалом всі витрати склали - 2229 грн. 42 коп. (це зі знижкою в 3%).
В тому числі:
фільтр паливний - 58,83
фільтр масляий - 29,44
фільтр повітряний (двигуна) - 60,77
фільтр повітряний (салону) - 125,71
масло двигуна - GM 5W30 Dexos 2, 4л. - 288,09
фіксатор патрубка паливопроводу - 15,33
опори амортизаторів (2 шт.) - 156,95 + 244,44 за заміну
рідина гальмівна DOT4 0,5л - 71,25 + 54,32 за заміну
колодки гальмівні задні - 231,25 + 122,22 за заміну
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #93 : 31 Января 2013, 10:08:06 »
купив в Ашані ковпаки для машини. Ціна - 29 грн./шт.



Дизайн так собі, якість краще ніж середньостатистичні на авторинку. Купив на 1 сезон, але бачу що вистарчить на довше.
Взагалі планував купити якісні стильні ковпаки, нехай навіть дорогі (в межах розумного), але не стокові.
Пошук обмежився одним авторинком. Не знайшов нічого навіть віддалено підходящого. Подальші пошуки постійно відкладались і зявився реальний шанс, що машинка залишиться цього сезону без обновки.
Поїхав за продуктами в Ашан, зайшов в автовідділ за незамерзайкою, повернувся з ковпаками, але без незамерзайки (забув за чим йшов  repa). Підкупила ціна, те, що вони там продаються поштучно і головне - я підтримав національного виробника.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #94 : 31 Января 2013, 10:15:15 »
От такий броньовичок якось я застав зранку на місці моєї машини  :D 20 хв пішло на відігрів і відшкробування скла. Решта льоду не трогав. Так і їздив більше тижня в панцирі.

Цікаво наскільки збільшилась вага авто.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #95 : 27 Марта 2013, 17:02:34 »
27 березня весна зима продовжується. Вже хочеться перейти на літню резину, зробити в машині генеральне прибирання і вибратись зі сімєю кудись на природу. Надіюсь чекати вже не довго.
Тепер на рахунок машини. На сьогодні пробіг 72600. Сьогодні зранку склоочисники категорично відмовились працювати. На всіх режимах, включаючи водичку на скло мертво. Тобто водичка бризкає, а склоочисники ні туди і ні сюди. Скло повитирав тряпочкою і поїхав на роботу (добре що сьогодні сухо і нічого не капає). Проїхав кілометрів 2 і сталось чудо - двірники запрацювали. Виявилось, що я забув виключити перемикач. Кілька разів по дорозі пробував вмикати - все працює. В чому причина не знаю dntknw Може банально вода на сонці ростопилась, потекла на приводи склоочисників і вночі замерзла, а потім від тепла двигуна знову розтопилась?
« Последнее редактирование: 27 Марта 2013, 17:05:40 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #96 : 08 Апреля 2013, 12:54:40 »
6 квітня заміна коліс на літні. По грошах - 80 грн. Балансування + монтаж на машину. Так пізно я на літню резину ще не переходив. Треба написати пару слів про зимову резину. Другий сезон на Continental Conti Viking Contact 5 За всю зиму було по справжньому 2 екстримальних тижні, коли в нас снігу насипало по самі... вище коліна і кожен день треба було їздити. 6 - 7 разів довелось машину виштовхувати, але це ніяк не характеризує цю резину, тому що в таких умовах сиділи всі, навіть зі всіма 4 ведучими  :o . Сам бачив. В менш екзотичних ситуаціях їздив і горя не знав. Резина дуже добре себе веде на свіжому і вкатаному снігу. Лід - не її стихія, хоча поведінку машини не можу назвати не прогнозованою. Ще з плюсів - вона не шумить. Порівнюю з літньою Фулдою. З мінусів - досить швидке стирання. Ще на один сезон вистарчить, далі буде видно. На протекторі є характерні сліди заточення назад. Тепер на задній передачі машина ну просто трактор. Чи купив би знову таку резину - думаю, що так.
P.S. Забув добавити. З двірниками все нормально. Глюків більше не було  beer2
« Последнее редактирование: 08 Апреля 2013, 12:58:21 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #97 : 23 Апреля 2013, 16:22:48 »
В суботу практично цілий день виділив для генерального прибирання машини. Надіюсь вона це оцінить  :D  Помив кузов, двигун, пропилососив ковролін, сидіння, зняв чохли з сидінь на прання, поприбирав в багажнику. Заодно провів ревізію всіх проблемних місць на наявність ржавчини. Дивився під плафоном на стелі, під хромованою планкою на кришці багажника, під ковроліном біля порогів з водійської та пасажирської сторони, двері, кришка багажника, капот, в багажнику під запаскою. Рижої хвороби не має  vcool. Під пластиковими накладками на пороги (там де вони доторкаються до фарби) знайшов велику кількість дрібних царапинок, правда ще не до металу.  Можу порекомендувати, особливо тим в кого ще нова машина, зняти пластикові накладки і з внутрішнього боку наклеїти на них щось типу антискрипу, або прозору плівку на самі пороги. Крім цього, знайшов витерту до металу фарбу в двох місцях у багажнику. Преше місце - витерто знаком аварійної зупинки. Друге - штатним ковриком багажника. Решта все в порядку.



 
« Последнее редактирование: 23 Апреля 2013, 16:37:20 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #98 : 23 Апреля 2013, 16:35:23 »
Починається сезон активного використання кондиціонеру. Купив за 49 грн аерозольний очисник/дезінфектор системи кондиціонування. Згідно інструкції треба відсунути максимально вперед передні крісла, скласти їхні спинки, завести двигун, увімкнути кондиціонер, обдув на максимальну швидкість та рецеркуляцію повітря. Після цього задіяти очисник і залишито його на коврику для ніг задніх пасажирів. Вийти з машини і чекати 10 - 15 хв. Потім провітрити машину і все.



Теоретично цей спрей повинен з током повітря потрапити у випаровувач кондиціонера і безжалісно розібратись там зі всіма злими і небезпечними бацилами і іншими мікроорганізмами, які загрожують нашому здоровю  zopa , а повітря в машині має стати чистим і свіжим.
Поки що до практичних випробувань не приступив. Про результат - відпишусь. На разі все  beer2
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #99 : 22 Июля 2013, 15:27:02 »
На сьогоднішній день 76 500 км.
2 місяці тому застосував очисник кондиціонеру. Загалом враження позитивне. Поганий запах і відчуття вологості повністю не зникли, але стало набагато краще. Професійне чищення системи кондиціонування не замінить, але 50 витрачених гривень мені не жалко. Тепер стараюсь за кілька хвилин до парковки машини вимикати кондиціонер щоб випаровувач трошки просушився. Це збереже здоровя не тільки кондиціонеру, а й пасажирам авто.

Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.