Автор Тема: Моя Авейка LT 1,6 V16  (Прочитано 36620 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #125 : 03 Февраля 2015, 09:43:53 »
Заліз під капот долити незамерзайку. Побачив таку картину.


Масляний щуп є, а його ручка безслідно щезла. Уяви немаю коли це сталося. Загалом свої прямі функції він може виконувати і так, але не замаравшись це зробити майже не реально, тому, при нагоді пошукаю новий.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #126 : 12 Февраля 2015, 13:33:11 »
Пробіг 101 800 км. Замінили опори передніх амортизаторів разом з підшипниками. Фото - останній пост на попередній сторінці. За роботу взяли 250 грн.
При заміні виявилося, що лівому наконечнику рульової тяги прийшов хепі конч. Виходить, що він проходив після заміни біля 12 тис. км. Причина - порваний пильник. Відповідно через діру в пильнику попав бруд, який його і прикінчив, тому жалітися на виробника не буду. На місці купив новий наконечник - 320 грн.


Заміна наконечника рульової тяги - 75 грн.
Геометрія коліс - 110 грн.
Все разом (опори амортизаторів, підшипники, наконечник тяги, роботи по заміні, геометрія коліс) - 1125 грн. Решта все норма. Поїхали далі...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #127 : 16 Февраля 2015, 12:04:40 »
Пробіг 102 000 км. Прочитав оцю тему http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=174745.0 про героїчну боротьбу одноклубників із люфтом палки-мішалки переключання передач. Вирішив, що мені теж варто спробувати поміняти ущільнююче кільце. Замовив в одноклубника - 100 грн.


Зняв ручку КПП - виявляється рідне кільце вже з дефектом


На металічному кільці теж видно дефекти від тертя. Це не страшно


Трошки помучився і в результаті нове кільце на палці-мішалці


Саме цікаве, що не так важко було змонтувати нове кільце на палку-мішалку, як повернути її на місце в авто. Входить дуже туго, якщо прикласти зусилля, то проскакує задалеко. Щоб витягнути треба знову прикласти зусилля - вискакує взагалі. Треба наловчитись прикласти стільки зусиль, щоб резинове кільце було приблизно посередині металічного. В мене це вийшло десь із 30-ої спроби, коли я вже був мокрий і голосно матюкався  :D
Зате, коли попробував обновку в дії, зміни відчув відразу. Воно того вартувало, не знаю чому раніше не поміняв. Переключання передач стало набагато чіткішим, хоча і ручка ходить тугіше. Думаю, що ще не притерлась. Перед встановленням металічне кільце і ризинку змазав солідолом (майже не смердючим).

Кого цікавить як зняти палку-мішалку, де купити кільце і більше відгуків - читайте вищеозначену тему форуму. Від себе можу добавити - продавець порядний, ефект - позитивний. 
Поїхали далі...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #128 : 10 Марта 2015, 11:14:28 »
Пробіг 103 200 км. Вирішив поміняти колеса на літні. Все виглядало зовсім просто. Планувалося, що приїду відкатаю один литий диск, який ще з осені був незначно загнутий з внутрішнбого боку, інші три просто відбалансують і замінять зимові колеса на літні. В результаті виявилося, що відкатувати треба не один диск, а два, по резині - два колеса нормальні, два - в утиль. Максимум поїздити поки не знайду нові. Перше - гуля на протекторі, друге - збоку з внутрішньої сторони. Візуально не дуже видно, але, кажуть, корд в тому місці розрушений. Стало зрозуміло, що попав незаплановано на гроші, але не зрозуміло наскільки  :'(. Загалом моя Фулда накатала близько 50 тис. км і я планував поїздити ще цей сезон. Однак, безпека - перш за все. За монтаж + відкатка двох литих дисків - 320 грн.
Пошерстив інтернет ресурси, почитав газети з оголошеннями - ціни на резину космос. Якщо відкинути росаву, белшину і повний китай, то ціна в мому розмірі починається від 1050 грн. Достойні виробники - від 1300 - 1400 грн. Віддати 5 тис. грн. за комплект резини до авто я ані фінансово, ані морально не готовий. Хіба поставити її потім в сервант з фамільними цінностями і колись передати в спадок дітям. Тому, довелося шукати альтернативні варіанти. Знайшов фірму, яка торгує б\у резиною і дисками з європи. Відвертий хлам не возять. Приїхав до них. Вони розміщені в цеху колишнього заводу. Резини повно, людей - як в продуктовому супермаркеті у вихідний день. Нажаль двох Фулд, таких як у мене в мому розмірі не знайшлося. Може й добре, оскільки через рік довелося б знову шукати дві фулди. Різні колеса на одному авто я не сприймаю. В результаті поїхав я звідти на Піреллі Р6. Виробництво - Іспанія. Якщо я правильно розшифрував маркування на колесі, то всі 4 колеса з 2014 року. Стан - легке б\у, без порізів і латок. Розмір 185/60 R14. Сторгувався на 2900 грн. за комплект. Заодно здав їм свою стару резину. Діагноз вони підтвердили. Два кола - в утиль, за інші - 400 грн. Заодно прикупив у них комплект нових сосків для коліс, бо старі вже були з тріщинами. Довелося знову заплатити за шиномонтаж  :'(. На це раз 206 грн. разом з сосками.  Отже за два дня митарств я схуд на 3026 грн. Викладу тут фото нової резини. Поїхали далі...


« Последнее редактирование: 10 Марта 2015, 11:19:23 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #129 : 02 Июня 2015, 10:50:26 »
Пробіг 105 000 км. На цьому бортовий журнал можна закривати. Авто продано  :'( Таке враження, що потрапило в дбайливі руки і йому там буде добре.
Загалом ми були разом 6,5 років, як то кажеться, в горі і радості  :D Багато важливих життєвих моментів звязано із цим авто. Наприклад, поїздка в ЗАГС, розїзди по місту в пошуках квартири, дві поїздки в роддом, діти вперше побачили світ через вікно даного авта. Всього вже й не згадаєш. За весь час експлуатації серйозно авто не підводило. Жодного разу не стирчав десь на трасі, не привозили ні на галстуці ні на евакуаторі. Так що, дякую за службу.
Добра всім!
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.