Автор Тема: Моя Авейка LT 1,6 V16  (Прочитано 36872 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #100 : 23 Июля 2013, 09:23:30 »
Витвір кудесників електробатарейного діла із піднебесної країни благополучно завершив свій шлях на цій планеті і відправився на реінкарнацію. Загалом можна сказати слова вдячності кудесникам за те, що їх дітище під назвою Джі ЕМ Шанхай пропрацювало майже 5 років, ніразу мене не підвело, і мій залізний кінь заводився в любу погоду. Останні 2 дні при заводі авта стрілки на панелі приладів почали дрижати, а стартер ледве прокручувався. Заряджання акума протягом 10 годин покращило ситуацію не значно. Довелось в терміновому порядку шукати заміну. Вибір зупинився на Зеніт На корпусі написано made in Europe Продавець стверджує, що виробник - Польща, гарантія 2 роки. Старий акум здав по 1 грн за ампер - 55 * 1 = 55 грн. За новий віддав - 470 грн.
Виготовлений цього року на 23 тиждень. Це десь початок травня (три циферки в верхньому правому кутку акуума. Перша - рік, останні 2 - тиждень)
Рідний був 55 ампер 550 пусковий ток. Новий акум - 60 ампер, 510 пусковий ток. Більше про новий акум нічого сказати не можу. Хіба те, що крутить наразі нормально і на рідне місце став без проблем.
« Последнее редактирование: 23 Июля 2013, 09:37:18 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #101 : 23 Июля 2013, 09:36:07 »
Машинка на стоянці отримала по пасажирській дверці. Це власниця припаркованого поруч форда, коліру трави, так відкриває водійську дверку. Удар був досить сильний, спрацювала сигналізація, але пощастило що дісталось не на металу, а на ручці. Залишився зелений слід. На торці водійської дверки форда фарба стерта до груновки.

Я був здивований, але цей слід стерся без особливих зусиль тряпочкою змоченою уайт спіритом не залишивши навіть царапинки  vcool
Висновок - фарба на ручках авео значно стійкіша ніж на дверях форда  :-X
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #102 : 23 Сентября 2013, 10:18:53 »
Пробіг майже як мій нік на сайті


Поміняв склоочисники. На цей раз в наявності Alca не було. Вирішив попробувати от такі. На коробці вказано, що виготовлені в Шотландії  repa Ціна - з водійської сторони - 48 грн., з пасажирської - 40 грн.



При ближчому знайомстві виявилось, що вони аналогічні з Alca Той що лежить зверху - Alca, встановлений - новий. Відрізняються тільки надписом на корпусі.
Попередні двірники терли одинадцять місяців. Я задоволений.

Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #103 : 17 Октября 2013, 09:50:26 »
Закінчилась страхівка. Вчора оформив нову - КАСКО + автоцифілка = 2914 грн.
На 19 жовтня домовився про тех обслуговування. На сьогодні пробіг 79590 км. Планую поміняти масло, фсі фільтри, охолоджуючу і гальмівну рідину + діагностика ходової і розвал сходження. Цього тижня доведеться потратитись на машинку. Зато авто буде готове до зими.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #104 : 22 Октября 2013, 12:33:12 »
Машина пройшла ТО 80 000 км.
Ціни на витратні матеріали можу вказати лише зі знижкою і без ПДВ (так вказано в рахунку)
олива моторна GM 5W30 Dexos 2. 4л. - 233,26
антифриз червоний (концентрат) 1л. - 151,70
фільтр масляний - 27,19
фільтр паливний - 52,79
фільтр повітряний - 55,65
фільтр салону - 114,11

робота по заміні всього цього + діагностика ходової - 375,10
Загальна сума зі знижкою - 1227,94 грн (з ПДВ, сума знижки - 168,03)
По машині - все в нормі за виключенням передніх сайлентблоків. Наразі не критично, почекає до весни.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #105 : 22 Октября 2013, 14:13:02 »
Позаду 5 років експлуатації авто.
Пора підводити підсумки. 
На 18.10.2012 загальний пробіг 79756 км., або 12196 км за цей рік

Витрати за останній рік експлуатації:

Мита, техогляди, страховки
КАСКО + цивілка – 3536 грн.
Техобслуговування на офіційній СТО: 7 – 2229 грн.
                                                              8 - 1227,94   
Разом по статті – 6992,94 грн.

Додаткове обладнання, що появилось за рік
Ковпаки на колеса - 116 грн.
Разом по статті – 116 грн.

Гума, диски, шиномонтаж
Шиномонтаж – 116 грн. + 80 грн = 196 грн.
Разом по статті – 196 грн.

Автозапчастини
Двірники - 88 грн.
Прокладка під литі диски (не знаю як точно ті штуки називаються) - 4 шт. - 60 грн.
Акамулятор - 470 грн. - 55 грн. за старий = 415 грн.
Разом по статті – 563 грн.

Автомийка
 475 грн.


Бензин
Середній розхід 9л на 100 км.
Бензин лию різний. Середня вартість літри в цьому році вийшла 11,72 грн./л
Отже: 9 л/100 км * 11,72 грн./л = 105,48 грн./100 км. = 1,05 грн./км
           1,05 грн./км * 12196 км/рік = 12805,8 грн.   

Інші витрати
Різні дрібниці для машини (пахнючки в салон, салфетки, автохімія, незамерзайки, скребок на зиму і т.ін.) – 215 грн.

Разом витрат на машину за рік -  21363,74 грн.

Вартість одного кілометру пробігу за цей рік у мому випадку становить 21363,74 грн./12196 км = 1,75 грн/км  

Загальна вартість видатків на авто за 5 років експлуатації становить - 128773 грн.  repa. Авто за 5 років наїздило 79756 км.
Таким чином середня вартість одного кілометру становить 128773 грн./79756 км. = 1,61 грн. Це без врахування втрати ціни авто.

На разі авто продавати не планую, тому далі буде...
« Последнее редактирование: 22 Октября 2013, 14:19:43 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #106 : 11 Ноября 2013, 10:18:10 »
Пробіг 80600 км. В суботу ввечері сталась маленька неприємність з авто. Машина не захотіла заводитись  :'(. Тобто заводилась і відразу глохла. Поки тримаю газ вижатим, двигун працює, відпускаю - глохне. Добре, що застряг на стоянці супермаркета, а не десь в області (цілий день катався за містом). Спочатку думав, що накрився чіп імобілайзера в ключі. Привезли запасні ключі - не допомогло. Скдав клему з акамулятора - ефект нульовий. Ще була підозра на датчик холостого ходу, але не було з собою маленької викрутки щоб його зняти на місці. Крім того вже було темно і холодно, ще й припаркувався, як на зло, під ліхтарем з перегорівшою лампочкою. Тому просто натягнув тросик газа так, щоб оберти не падали нижче 1000-1100 і так поїхав додому. Додому їхати було не дуже далеко, можна було б попробувати і педалькою газа тримати обороти, але був реальний шанс попасти в корок. Тоді б я намучився з автом. На наступний день зняв датчик холостого ходу і почистив підручними засобами (ВД-шка + тряпочка). До речі датчик фірми Сіменс. Встановив на місце. Сталось чудо - машина запрацювала. Субєктивно навіть краще ніж раніше. Таке враження, що мякше набирає швидкість і зменшилось дьоргання на невеликій швидкості в корках.
було

стало

Після того трошки намучився щоб відновити правильний натяг тросика газу.
Залишилось одне питання. Пробував відєднувати клему датчика холостого ходу на працюючому двигуні. При цьому змін не відбулось ніяких. Так і має бути  dntknw repa
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #107 : 16 Ноября 2013, 15:31:14 »
Перейшов на зимову резину. Балансування і перекидка коліс - 80 грн.
придбав незамерзайку від лікві молі (до - 23 градусів, 2 л, готова до використання) - 76 грн.
Машина практично готова до зими  ;)
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #108 : 21 Ноября 2013, 09:41:16 »
Пробіг 81100 км. Протерся водійський резиновий коврик. Замовив через інет нові. Виробник - Lada Locker.
У вівторок замовив, вчора отримав, сьогодні не встановив. Лягли добре, покривають велику поверхню ковроліну, не воняють. Ціна - 358 грн + за 1 грн отримав органайзер на спинку сидіння.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #109 : 03 Февраля 2014, 11:49:28 »
Пробіг 83800 км. Перестали працювати двірники. Вже таке було минулої зими, але тоді після прогріву двигуна все відновлювалось. На цей раз двірники відмовили повністю і у всіх режимах. При цьому, я знаходився майже 100 км від міста. На щастя в той день нічого з неба не падало, а то навіть не знаю як я мав би доїхати. Спочатку перевірив запобіжники - не те. В той ж день заїхав на сервіс. Причина поломки - окислені контакти електродвигуна приводу двірників. На разі підпаяли, але на скільки цього хватить не відомо. Може на місяць, може пів року. За роботу взяли 175 грн. Як на мене дорогувато, але в мене не було другого вибору. Більше на той сервіс не поїду. Субєктивно, першими симптомами скорої кончини приводу є сповільнення роботи двірників. За новий двигун озвучили ціну в 436 грн. На разі катаюсь так.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #110 : 04 Марта 2014, 15:32:43 »
Пробіг 85 200 км. Двірники працюють, але на всяк випадок купив б/у електродвигун - 150 грн + 29 грн доставка.
Заміна коліс на літні. Спочатку придбав за 80 грн адаптери для литих дисків (старі прикипіли і довелось ламати коли міняли колеса на зимові) + 80 грн балансування і заміна коліс = 160 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #111 : 18 Апреля 2014, 12:49:43 »
Пробіг 87 800 км. В період фінансової нестабільності, хаосу курсу валют, панічного переписування цін продавцями автозапчастин, вирішив закупитись розхідними матеріалами.
В результаті було затарено:
лампочки головного світла - 232 грн.
На цей раз вирішив попробувати такі (сорі за перевернуту фото, в оригіналі вона нормальна, само якось перевернулось  dntknw)


Передні гальмівні диски (виробник - LPR) - 390 грн. комплект
Передні гальмівні колодки (TRW) - 320 грн.
Високовольтні дроти - 128 грн.
Свічки запалювання (Bosh) чотрирьохконтактні - 155 грн.
Фільтр масляний (Knecht) - 30 грн.
Фільтр повітряний двигуна (Knecht) - 50 грн.
Фільтр салону (? неоригінал, в-во Корея) - 100 грн.
Фільтр палива (WIX) - 90 грн.
Масло двигуна (як завжди GM 5W30 Dexos 2, повна синтетика, 5л.) - 335 грн.
Прокладка клапанної кришки (? неоригінал, в-во Корея) - 26 грн.
Разом - 1856 грн.
Це все купив про запас - ще з місяць поїжджу так, потім на станцію.
Все закуплене особисто перевірене на предмет країни виробника. З Росії нема нічого  skaut :ua: Хотіли спочатку втюхати свічки звідти. Відмовився категорично  :ua: Взяв німецькі, трошки дорожче, зате з чотирма контактами замість одного.

Ще з цікавого.
Кілька днів тому почув новий звук з-під капоту. Звук нагадує дзизчання мухи. Не дуже голосний, з салону майже не чути, чути тільки при відкритому капоті. На роботу двигуна, динаміку не впливає ніяк. Субєктивно. Заїхав на сервіс кажуть, по одній версії це проблеми з сапунним клапаном, інші називають його штуцером. Як правильно це називається не знаю, тому викладаю фото. Червоною стрілкою показано джерело звуку
 
На сервісі кажуть що з ним робити не знають і це бачать взагалі вперше (сервіс спеціалізований, шевролетовський). Рекомендують поміняти на новий, потім дивитись що буде. Мене таке не дуже влаштовує. Ця запчастина ніби й коштує порівняно не дорого - 83 грн, замовити в Києві, через 3 дні буде у Львові.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #112 : 22 Апреля 2014, 10:29:24 »
Замовив клапан/штуцер що на картинці вище. Вже отримав і замінив. Звук зузнящий зник. На всяк випадок викладу фото з каталожним номером.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #113 : 27 Мая 2014, 13:08:51 »
Пробіг 89500 км. Пройшов ТО на неофіційній станціїї.
Замінили гальмівні диски, колодки передні, свічки запалювання, масло двигуна, всі фільтри. Ціни через один пост вище.
Крім цього довелось замінити:
гальмівну рідину - 75 грн.
рідину гідропідсилювача керма - 80 грн.
Наконечники рульових тяг (Польща) - 90*2 = 180 грн.
Сайлентблоки 2*60 = 120 грн. + 2*70 =140 грн. Разом за комплект передніх сайлентів - 260 грн.
Втулки стабілізатора - 50 грн.
Робота по заміні цього всього - 650 грн.
На наступний день зробив розвал/сходження - 120 грн. Все ОК.
На жаль не підійшли високовольтні провода. Довелось повернути в магазин. Буду шукати інші.
Буду вдячний за каталожний номер в особисті повідомлення.
Далі буде...
 
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #114 : 02 Июня 2014, 10:26:30 »
Пробіг 89800 км. Знайшов високовольтні провода на свою машину. Взяв бош, завод у Великій Британії.
Кину тут на всяк випадок каталожний номер


Ціна - 295 грн. Вже встановив. Стали нормально, але вони трошки довші ніж рідні. Ну задовгі - це не закороткі. Якихось відчутних змін у поведінці авто не помітив.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #115 : 04 Июля 2014, 18:13:24 »
Пробіг 92000 км. Вперше за 5,5 років експлуатації авто заправив кондиціонер. Залишки старого фреону викачали і закачали новий. Перед тим перевірили систему на герметичність. Все нормуль. По грошах - 350 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #116 : 28 Августа 2014, 10:05:21 »
Пробіг 94800 км. Після поїздки на шацькі озера (250 км в одну сторону) помінявся характер переключання передач. Тобто, вперед (1, 3 і 5) включаються якось туго, ніби якась пружинка заважає, а назад (2 і 4) нормально. Під капотом помітив масло на вході куліси переключання передач в коробку передач. Полазив по сайту, знайшов оце і зрозумів що це саме воно http://chevrole.org.ua/lanos/zamena-salnika.html На наступний день вже був на сервісі. Замінили: штифт куліси КПП - 6,10 грн, зажим тяги КПП - 3,05 грн, сальник куліси КПП - 9,17 грн, тяга куліси КПП - 100,60 грн. Додатково взяв на доливку оригінальне масло, щоб долити в коробку - 1л - 196,98 грн. В коробку ввійшло 750 мл. Робота 140 грн. Загалом витрат - 456 грн. Після ремонту передачі включаються чіткіше, зникла розхлябаність ручки переключання передач, не фольцваген звичайно, но хоть так. Зузнящий звук на 2 і 4 передачі, вже колись писав в цьому БЖ, повністю не зник, але став майже не чутним. Чути, якщо спеціально прислухатись, і то, якщо рівна дорога і немає збоку інших машин.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #117 : 29 Октября 2014, 09:45:37 »
Пробіг 97 400 км. Каско + цивілка 4377 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #118 : 29 Октября 2014, 10:20:11 »
Пройшов ще один рік експлуатації мого авео. Пора підбивати підсумки за рік.
На 27.10.2014 загальний пробіг 97450 км., або 17694 км за цей рік

Витрати за останній рік експлуатації:

Мита, техогляди, страховки
КАСКО + цивілка – 2914 грн. (вказую ціну каско на минулий рік. Каско з попереднього поста буде врахована у наступному році).
Техобслуговування на неофіційній СТО: 9 – 650 грн. (це тільки робота).
Ремонт двигунчика двірників - 175 грн.
Розвал сходження - 120 грн.
Ремонт куліси КПП - 140 грн.
Заміна фреону в кондиціонері - 350 грн. (разом з фреоном)                                                           
Разом по статті – 4349 грн.

Додаткове обладнання, що появилось за рік
Коврики для салону - 358 грн.
Разом по статті – 358 грн.

Гума, диски, шиномонтаж
Шиномонтаж – 80 грн. + 80 грн. = 160 грн.
Разом по статті – 160 грн.

Автозапчастини та техрідини
Адаптери під литі диски - 80 грн.
Передні гальмівні диски - 390 грн.
Передні гальмівні колодки - 320 грн.
Високовольтні дроти - 295 грн.
Свічки запалювання - 155 грн.
Фільтр масляний - 30 грн.
Фільтр повітряний двигуна - 50 грн.
Фільтр салону - 100 грн.
Фільтр палива - 90 грн.
Масло двигуна - 335 грн.
Прокладка клапанної кришки - 26 грн.
Гальмівна рідина - 75 грн.
Рідина гідропідсилювача керма - 80 грн.
Наконечники рульових тяг - 90*2 = 180 грн.
Сайлентблоки 2*60 = 120 грн. + 2*70 =140 грн.
Втулки стабілізатора - 50 грн.
Сапунний клапан - 83 грн.
Лампи в фари - 232 грн.
Штифт куліси КПП - 6,10 грн.
Зажим тяги КПП - 3,05 грн.
Сальник куліси КПП - 9,17 грн.
Тяга куліси КПП - 100,60 грн.
Масло КПП - 196,98 грн.
Разом по статті – 3026,9 грн.


Автомийки - 325 грн.

Бензин
Середній розхід 9л на 100 км.
Бензин лию різний. Середня вартість літри в цьому році вийшла 14,85 грн./л
Отже: 9 л/100 км * 14,85 грн./л = 133,65 грн./100 км. = 1,34 грн./км
           1,34 грн./км * 17694 км/рік = 23709,96 грн.    

Інші витрати
Різні дрібниці для машини (пахнючки в салон, салфетки, автохімія, незамерзайки, скребок на зиму і т.ін.) – 145 грн.

Разом витрат на машину за рік - 32073,86 грн.

Вартість одного кілометру пробігу за цей рік у мому випадку становить 32073,86 грн./17694 км = 1,81 грн/км
Далі буде...
« Последнее редактирование: 29 Октября 2014, 10:25:01 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #119 : 10 Ноября 2014, 12:08:30 »
Пробіг 98 000. Нові двірники на авто. На жаль Alca практично ніде немає. Є лише старі залишки, комплект підібрати не зміг. На авторинку якісь вони сумнівні. Взяв на пробу от такі. Ціна - 196 грн.
 
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #120 : 20 Ноября 2014, 19:27:26 »
Шиномонтаж + балансування - 100 грн. Отже резина зимова, незамерзайка залита, шкрабачка під сидінням, чекаємо сніг.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #121 : 10 Декабря 2014, 11:39:18 »
Пробіг 99 200 км. Скупився для проходження чергового ТО.
Масло двигуна GM Dexos 2 5W-30 - 438 грн.
Фільтр масла Knecht - 37 грн.
Фільтр палива WIX - 95 грн.
Фільтр повітря WIX - 98 грн.
Фільту салону не було. Разом - 668 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #122 : 15 Декабря 2014, 10:01:59 »
Пробіг 99 600 км. Задовбав стук направляючих супортів. Зараз набридає менше, тому що зі закритими вікнами менше чути. Але, оскільки, збирався на станцію, прикупив спеціальні скобки для супортів. Ціна - 100 грн.


На станції замінили мастило, фільтри і встановили скобки на супорта. Ще додатково замінили електродвигун двірників. Знову почав підглючувати вранці. Десь я вже про це писав. Викладу ще фотки встановленої скобки і купленого б\у-шного електродвигуна двірників.






Вся робота зайняла 2 години, вартість робіт - 350 грн.
Сьогодні вранці спеціально як ідіот морж їздив з відкритими вікнами. Супорта НЕ СТУКАЮТЬ  skaut Принаймі поки що. Тепер двірники. Після заміни моторчика щітки не стають на місце. В крайньому нижньому положенні вони знаходяться трохи вище, ніж мали б. Напевно новий моторчик знаходився не в крайньому положенні. Справляти на станції дефект наразі не став, оскільки був обмежений в часі. Потім сфоткаю викладу. Думаю, що таке полощення двірників як зараз є навіть добре, як для зими.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #123 : 31 Декабря 2014, 09:59:57 »
Психологічний барєр пройдено.


Символічно, що нову сотню тисяч кілометрів розміняв саме сьогодні, в останній день року.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #124 : 03 Февраля 2015, 09:39:36 »
Пробіг 101 000 км. При неспішній їзді на невеликих ямках чути глухий стукіт десь з-під капоту. Колись таке вже було, тому підозра відразу впала на опору передніх амортизаторів. На станції підтвердили - так воно і є. Вчора був похід в магазин. Такм чином:
Опори передні (2 шт.) - 254 грн.


Підшипники опори амортизатора (2 шт.) - 116 грн.


Разом схуд на 370 грн. Тепер буду домовлятися коли можна замінити.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.