Пробіг 87 800 км. В період фінансової нестабільності, хаосу курсу валют, панічного переписування цін продавцями автозапчастин, вирішив закупитись розхідними матеріалами.
В результаті було затарено:
лампочки головного світла - 232 грн.
На цей раз вирішив попробувати такі (сорі за перевернуту фото, в оригіналі вона нормальна, само якось перевернулось
)
Передні гальмівні диски (виробник - LPR) - 390 грн. комплект
Передні гальмівні колодки (TRW) - 320 грн.
Високовольтні дроти - 128 грн.
Свічки запалювання (Bosh) чотрирьохконтактні - 155 грн.
Фільтр масляний (Knecht) - 30 грн.
Фільтр повітряний двигуна (Knecht) - 50 грн.
Фільтр салону (? неоригінал, в-во Корея) - 100 грн.
Фільтр палива (WIX) - 90 грн.
Масло двигуна (як завжди GM 5W30 Dexos 2, повна синтетика, 5л.) - 335 грн.
Прокладка клапанної кришки (? неоригінал, в-во Корея) - 26 грн.
Разом - 1856 грн.
Це все купив про запас - ще з місяць поїжджу так, потім на станцію.
Все закуплене особисто перевірене на предмет країни виробника. З Росії нема нічого
Хотіли спочатку втюхати свічки звідти. Відмовився категорично
Взяв німецькі, трошки дорожче, зате з чотирма контактами замість одного.
Ще з цікавого.
Кілька днів тому почув новий звук з-під капоту. Звук нагадує дзизчання мухи. Не дуже голосний, з салону майже не чути, чути тільки при відкритому капоті. На роботу двигуна, динаміку не впливає ніяк. Субєктивно. Заїхав на сервіс кажуть, по одній версії це проблеми з сапунним клапаном, інші називають його штуцером. Як правильно це називається не знаю, тому викладаю фото. Червоною стрілкою показано джерело звуку
На сервісі кажуть що з ним робити не знають і це бачать взагалі вперше (сервіс спеціалізований, шевролетовський). Рекомендують поміняти на новий, потім дивитись що буде. Мене таке не дуже влаштовує. Ця запчастина ніби й коштує порівняно не дорого - 83 грн, замовити в Києві, через 3 дні буде у Львові.