Вчора доїхав таки до заміни цепки ГРМ.
Все, Як завжди. Озвучена ціна в 600 грн за роботу вилилась в 1600 грн по причині того, що в мене не було прокладки (+220 грн) і болта з лівою різьбою (+25 грн), а також були дохлі опори двигуна (одна 420 грн, друга 206 грн, + 50 грн за заміну), ну і діагностику ходової зробили.
Що ще мені цікавого сказав майстер - "турбіна в маслі", а значить їй пісєц.
Можна купить нову (від 4200 грн), або відремонтувати (від 1500 до 2500, залежно від стану, але маючи досвід з їхнім сервісом, не думаю, що буде менше 2500, скоріш за все вийде більше...)
Порадьте мастра по ремонту турбін.
Опорні підшипники передніх стійок також тре міняти, але то не по дизельній вині....)) то все від доріг.