Так точно, или литовский.
В связи с жалобами на задержки доставок вознаграждений Фишки мне передали официальную сводку по сложившейся ситуации:
"Загальне пояснення по проблемі з винагородами з каталогу програми ФІШКА
Винагороди безпосередньо з магазину
В цей перелік входять товари з:
Магазину на АЗК ОККО: вся лінійка орендованої продукції ОККО, асортимент авто аксесуарів, продукти (цукерки,жувачки, чіпси), напої безалкогольні і алкогольні. Якщо товар продаєтясь за бали, цінник виділений червоною накладкою і на ціннику вказується вартість в балах.
В деяких випадках АЗК не встигало змінити цінник, тому відбувалася різниця між фактично знятими балами і тими, що надруковані на чеку. На відміну від каси, балами управляються через єдиний процесинг, тому зміни на місцях можуть дещо запізнитися
Вся продукція з кафе на АЗК ОККО (вся випічка, хот-доги, гарячі напої)
Страви з А ля мінут (кава/чай+випічка, кава/чай + Паніно, кава/чай + круасан ескаргот)
Винагороди на замовлення
Широкий асортимент товарів у групах побутова техніка, цифровий світ, інструменти, для відпочинку і розваг. Товар закупляється під конкретне замовлення і доставляється на вибрану АЗК логістичною компанією. Якщо Постачальник з тих чи інших причин не може забезпечити поставку товару, винагорода тимчасово закривається для замовлення або взагалі виключається з переліку і заміняється на іншу модель чи бренд.
Якщо замовлений товар не доставлено, то станом на сьогодні потрібно зважати на дві причини.
Товари групи «побутова техніка»
Відразу після запуску нового каталогу в середині вересня 2011 р. склалась непередбачувана ситуація. Наш партнер, який забезпечував левову частку товарів – групу «Побутова технічка» припинив постачання в зв’язку з форс-мажорними обставинами. Тривалість цих обставин не передбачив сам Постачальник. Забезпечення програми Fishka товарами «на замовлення» відбувається на підставі договірних відносин. В каталозі зазначені конкретно визначені моделі та виробники товарів, що суттєво ускладнює закупку товарів через інших постачальників.
Учасники, які здійснили замовлення винагород з 13.09.2011 – 17.10.2011 р., були проінформовані про труднощі з постачанням винагород (ті, які вказали номери мобільних телефонів, і які прийняли дзвінок від оператора гарячої лінії). Проте розв’язання проблеми зайняло більше часу, ніж ми розраховували. Фактично, ми в терміновому порядку шукали нового постачальника і з яким домовляємося на постійне постачання.
На даний момент по замовлених винагородах з групи побутової техніки більшість товарів ми вже закупили, і ці товари вже відправлені до місця призначення.
Перелік таких товарів:
DVD-плеєр LG
Блендер Philips
Вага Tefal
Електром'ясорубка Moulinex
Електропіч Zelmer
Кавоварка Moulinex
Машинка д/стрижки Philips
Міксер Electrolux
Пароварка Tefal
Скиборізка Bosch
Фен ROWENTA
Хлібопіч Moulinex
Щипці д/волосся Philips
Чайник електр Philips
Йогуртниця ORION OR-YM01
Радіотелефон Panasonic KX-TG1611UAH
Хлiбопiч Moulinex OW200033
Епiлятор PHILIPS HP-6402/00
Аерогриль Delfa DHT-11
Кавомолка Tefal GT 3008
Тонометр Сitizen СН-605
Авторесвір JVC KD-R422EY
Тобто, якщо клієнт замовив один із перерахованих товарів, його винагорода вже в дорозі.
Перелік товарів по яких є труднощі з постачанням, проте найближчим часом ми розраховуємо їх отримати:
Праска Philips GC GC2807/02
Тостер Tefal 539646
Електробритва Braun 330-3
Вага кухонна Tefal BC 5000
Комбайн Philips HR-7625 NEW
Радiо з цифровим годинником PHILIPS AJ-3112/12
Пилосос автомобільний «Electrolux»
Якщо клієнт не бажає більше чекати на замовлений товар, ми скасовуємо замовлення і повертаємо бали. Ми це вже зробили для кількох клієнтів.
Товари не доставлені
Також бувають інциденти, коли товари невчасно доставляються на АЗС або втрачені при доставці. Ми докладаємо максимум зусиль для виправлення ситуації.
Так як терміни доставки, які були обумовлені правилами програми, були порушені і як один з шляхів вирішення скарг клієнтів, ми можемо скасувати замовлення та повернути списані бали на рахунок Fishka. В іншому випадку замовлення залишається в силі і залишаємо за собою зобов’язання знайти товари і відправити товари на визначені АЗС.
Оскільки кількість винагород велика, контроль за всім процесом: замовлення – фізична наявність на АЗК, ускладнюється. Тому ми вдячні за скарги від клієнтів, щоб допомагає виявити недоставки."