Когда авеоводам будут предоставляться скидки на ваших заправках (общедоступную бонусную программу в счет не берем)?
Мы не разделяем клиентов по "автомобильному" признаку
![улыбка :)](http://aveo.com.ua/smf/Smileys/default/ab.gif)
то есть для нас важны клиенты на всех марках автомобилей. Если бы мы дали авеоводам скидку, то скажем, владельцы хонд, тойот, ланосов, мазд и других марок очень обиделись бы за такую дискриминацию. Надеюсь Вы поймёте тонкость такого положения
![улыбка :)](http://aveo.com.ua/smf/Smileys/default/ab.gif)
И в самом деле. Исходя из каких потребляемых объемов можно будет говорить про серьезные проценты? И с какими деньгами можно будет войти в долю?
Вот официальный ответ по этому вопросу:
Якщо цікавить можливість знижок – вона передбачена для безготівкових клієнтів (на них не поширюється Фішка), але можна купувати пальне по талонам і у ситуації, коли ціни на АЗК ледь не кожен день ростуть – це можливість заправлятися по дешевшій ціні. Або, якщо справді серйозні об’єми споживання, або наявний автопарк з кількох авто - можна придивитись до програми ОККО-кард. Вона «заточена» під юридичних осіб, малі і великі підприємства, перевізників і т.д. Зручна у першу чергу безготівковим розрахунком, можливістю розгорнутої звітності і, відповідно, контролем за заправками і пересуванням власного автопарку. Але ця система передбачає знижки, розмір яких залежить від об’ємів споживання і умов оплати.
Якщо ж це фізична особа – то радили б все ж звернути увагу на бонусну програму лояльності Фішка. На це є кілька причин:
1. по-перше, программа розвивається і все більше винагород можна отримати на бали.
2. Учасники програми лояльності, які пред'являють картку при отоваренні на АЗК «ОККО» автоматично стають учасниками наших численних акцій. Наприклад, жіночка, яка виграла у жовтні Volvo CX70 взагалі не знала про акцію, просто кілька разів заправлялась Пульсом і набраних балів їй вистачило для того, щоб автоматично портрапити у розіграш призів.
3. Є багато можливостей додатково і швидко назбирувати бали на картку. По-перше, у магазинах є чимало товарів, є також сервісні послуги, за яких нараховується вдвічі, або втричі більше балів на картку. Такі товари/послуги позначені піктограмами x2, x3. Крім того, є програма хорошого настрою VENCEREMOS, де треба просто присилати жарти через наш сайт і кожного тижня обираються три кращі. Переможці отримують 10 000, 7000 і 5000 балів відповідно. Є інтернет-ігри, буде багато нових пропозицій. Чим більше балів – тим дорожчі винагороди можна отримати.
4. Ще один цікавий момент – діє партнерська програма. Це значить, що розширюється перелік закладів/мереж, де можна набрати додаткові бали: бали нараховуються у ресторанах А la minute (причому, одна грн в ресторані = 3 бали), у Страховій компанії «Універсальна» за придбання цивілки, каско та ін. страхових продуктів, недавно була спільна акція з магазинами «Фокстрот»…
Так что советуем внимательней присмотреться к программе FISHKA. Возможно Вы её недооценили
![подмигиваю ;)](http://aveo.com.ua/smf/Smileys/default/ad.gif)
когда будет в Луганске заправка ОККО ?
У нас есть несколько наработок, но когда в Луганской области будут открыты ОККО сейчас точно не известно.
Прошлый год был стабильным по ценам на топливо и по развитию, мы активно работали и развивались. Сейчас же ситуация на рынке нефтепродуктов очень нестабильна: до конца не известна ситуация с пошлиной на импорт, что будет с ценой, с качеством. В такой ситуации мы очень осторожно относимся к планированию и прогнозам. В любом случае, мы очень хотели бы работать в Луганске и в вообще нас очень интересует рынок Восточной Украины, где мы представлены существенно слабее, чем в Центральной и Западной Украине.