Когда авеоводам будут предоставляться скидки на ваших заправках (общедоступную бонусную программу в счет не берем)?
Мы не разделяем клиентов по "автомобильному" признаку
то есть для нас важны клиенты на всех марках автомобилей. Если бы мы дали авеоводам скидку, то скажем, владельцы хонд, тойот, ланосов, мазд и других марок очень обиделись бы за такую дискриминацию. Надеюсь Вы поймёте тонкость такого положения
И в самом деле. Исходя из каких потребляемых объемов можно будет говорить про серьезные проценты? И с какими деньгами можно будет войти в долю?
Вот официальный ответ по этому вопросу:
Якщо цікавить можливість знижок – вона передбачена для безготівкових клієнтів (на них не поширюється Фішка), але можна купувати пальне по талонам і у ситуації, коли ціни на АЗК ледь не кожен день ростуть – це можливість заправлятися по дешевшій ціні. Або, якщо справді серйозні об’єми споживання, або наявний автопарк з кількох авто - можна придивитись до програми ОККО-кард. Вона «заточена» під юридичних осіб, малі і великі підприємства, перевізників і т.д. Зручна у першу чергу безготівковим розрахунком, можливістю розгорнутої звітності і, відповідно, контролем за заправками і пересуванням власного автопарку. Але ця система передбачає знижки, розмір яких залежить від об’ємів споживання і умов оплати.
Якщо ж це фізична особа – то радили б все ж звернути увагу на бонусну програму лояльності Фішка. На це є кілька причин:
1. по-перше, программа розвивається і все більше винагород можна отримати на бали.
2. Учасники програми лояльності, які пред'являють картку при отоваренні на АЗК «ОККО» автоматично стають учасниками наших численних акцій. Наприклад, жіночка, яка виграла у жовтні Volvo CX70 взагалі не знала про акцію, просто кілька разів заправлялась Пульсом і набраних балів їй вистачило для того, щоб автоматично портрапити у розіграш призів.
3. Є багато можливостей додатково і швидко назбирувати бали на картку. По-перше, у магазинах є чимало товарів, є також сервісні послуги, за яких нараховується вдвічі, або втричі більше балів на картку. Такі товари/послуги позначені піктограмами x2, x3. Крім того, є програма хорошого настрою VENCEREMOS, де треба просто присилати жарти через наш сайт і кожного тижня обираються три кращі. Переможці отримують 10 000, 7000 і 5000 балів відповідно. Є інтернет-ігри, буде багато нових пропозицій. Чим більше балів – тим дорожчі винагороди можна отримати.
4. Ще один цікавий момент – діє партнерська програма. Це значить, що розширюється перелік закладів/мереж, де можна набрати додаткові бали: бали нараховуються у ресторанах А la minute (причому, одна грн в ресторані = 3 бали), у Страховій компанії «Універсальна» за придбання цивілки, каско та ін. страхових продуктів, недавно була спільна акція з магазинами «Фокстрот»…
Так что советуем внимательней присмотреться к программе FISHKA. Возможно Вы её недооценили
когда будет в Луганске заправка ОККО ?
У нас есть несколько наработок, но когда в Луганской области будут открыты ОККО сейчас точно не известно.
Прошлый год был стабильным по ценам на топливо и по развитию, мы активно работали и развивались. Сейчас же ситуация на рынке нефтепродуктов очень нестабильна: до конца не известна ситуация с пошлиной на импорт, что будет с ценой, с качеством. В такой ситуации мы очень осторожно относимся к планированию и прогнозам. В любом случае, мы очень хотели бы работать в Луганске и в вообще нас очень интересует рынок Восточной Украины, где мы представлены существенно слабее, чем в Центральной и Западной Украине.