хочу додати і від себе по цій темі, теж зараз заморочуюсь цим питанням, значить історія така, теж гуляла стрілка температури, по БК термостат відкривався на 84-85, закривався на 76-77, поміняв на новий Вахлер теж 87, зараз відкриваєється на 83, закривається на 79, чисто візуально по стрілці гуляння практично не видно (принаймі поки їдеш тож не будеш весь час в приборку дивитись))))), може там і яких пів міліметра є)), але відповідно стрілка і не є рівно посередині, а чуть чуть нижче середини, далі про свої дослідження на цю тему, значить так, перше що рядять це провірка термостата в кастрюлі з градусником і всяким шаманством, сам не проводив, але от найшов в цій же темі пост
Поменял термостат! Может кому пригодится!Гуляла стрелка температуры сильно было видно! Старый термостат открывался на двигателе при 83 гр. и закрывался при 76(где-то) и а в кастрюле открывался при 87(как и положено) и закрывался 84-83 грд, т.е. этого перепада хватало что-бы стрелка гуляла и термостат в общем исправен! Поставил новый на 88гр. в кастрюле открывается при 88 и закрывается при 84! На машине открывается при 85-86 и закрывается при 81, при этом перепаде стрелка чуть-чуть уходит вниз. Если купил бы опять на 87 термостат ситуацию не изменил(на форуме встречается что меняли термостат и не помогло) бы по гулянию стрелки.
Т.е. можно сделать вывод что стрелка гуляет не из-за термостата(первых две зимы стояла как вкопанная). У кого есть мнение или предположение?
Был бы термостат на 89 поставил бы его! На 92 страшно ставить, хотя россияни ставят но там холоднее!
з нього видно що в людини термостат в кастрюлі працював як положено (доречі проблематика спочатку описана так само як в мене), звідси питання чому на машині воно відбувається інакше?
можливі варіанти які зустрічав в коментарях на цю тему:
1) печка забирає частину тепла і типу датчик ОЖ настравді показує нижчу температуру, або мотор обдувається на ходу от і такий глюк - на це відповім так :проводив експеримент на стоячій машині в затишку без вітру і з виключеним вентелятором пічки, дані абсолюдно однакові, що і приїзді і включеною печкою на МАКС червона!!! знач неваріант
2)глючить датчик температури ОЖ - на це відповім так, не перевіряв його опорів по контрольних значеннях, але пішов логічним шляхом, порівнював значення датчиків температури ОЖ і повітря в температурному діапазоні від -22 до +35 значення або однакові, або відрізняються на 1 гр. (банально дивився їх значення заранку в машині після ночі протягом року
) знач не варіант
3) дехто стверджує що температура яка вибита на термомтаті насправді є температурою при якій термостат повністю відкривається, на що скажу що погугливши знайшов підтвердження що це є температура на якій ПОЧИНАЄ відкриватись термостат
для тих кому цікаво пишу кілька цікавих зсилок які нарив в процесі пошуків на тему термостатів :
http://forums.drom.ru/toyota-general/t1151119222.htmlhttp://forum.drom.ru/arc/513550.htmlhttp://forum.moskvichtuning.ru/index.php?showtopic=25453&st=0хух, вроді виложив вже що дізнався на цю тему
тепер питання хто небуть може щось врозумітельне сказати чому термостат відкривається швидше ніж 87 гр?одразу скажу що пораду постав картонку і не парся не приймаються ))) бо якраз поставив, і тепер машина гріється і до 93))) але термостат всерівно відкривається на 83, а от якби він відкривався на 87 то це було б набагато краще, і няка картонка не була б нафіг потрібна, ага і ще забув сказати саме головне, маю логи наших мустангів де термостат відкривається саме при 87 гр, правда ще питання який він там стоїть, на 1,5 це дуже важко подивитись
midaV, може ви щось знаєте на цю тему? (читаючи тему бачу що маєте доволі великий досвід...)