хочу поділитись проведеними дослідженнями на цю тему. Підключив я до свого мустанга
сканер, і вирішив потестити що ж відбувається, так от при підвищених оборотах сканер показав, що заслонка повністю закрита, звідси напрошується висновок, що проблем з заслонкою немає, а відповідно і її заміна нічого не дасть, далі видно що обороти підвищуються за рахунок холостого ходу, провівши нехитру перевірку : рушивши з невеликої гірки з першої і пустивши накатом, виявив, що на початку обороти встановились близько 1000, далі чим більше розганялась машина, тим більше обороти росли, при пригальмовувані падали, при зупинці вертались до 800, звідси напрошується висновок, що РХХ тут теж ніпричім, бо якби там були проблеми, то обороти б висіли весь час, і не мінялись залежно від швидкості автомобіля, тоді я ще раз відкрив руководство по експлуатації скачане в неті, і вичитав цікаву штуку
"Параметры, влияющие на регулировку час-
тоты вращения в режиме холостого хода:
-температура охлаждающей жидкости,
-положение переключателя Парковка/
Нейтраль,
-скорость автомобиля,
-напряжения АКБ,
- давление в системе кондиционирова-
ния (если такая установлена на авто-
мобиле)."
Як бачимо, швидкість впливає на холості оберти, як на мене ось відповідь на всі підвисання оборотів......це зроблено заводом (на мою думку залита така прошивка), ось тільки питання для чого? чув що таке є в спортивних прошивках до машин, для того щоб не докручувати двигун при переключеннях, причому я так і не зрозумів логіку, чому раз підвисає, раз не дуже, це відомо мабуть лише компу чим він керується
можливо комусь пригодиться цей алгоритм для перевірки. щоб встановити причину, а не просто міняти бездумно заслону чи РХХ
і всетаки, цікаво хтось вкладається в задекларовану норму по місті 8,6? бо в мене схоже тверда десяточка
і здається мені що якби не було того підвисання, то було б менше...