хочу написати повідомлення для всіх тих кого цікавить повільне падіння оборотів на наших мустангаг, або ефект висіння оборотів перед зупинкою авто, перевірено що якщо приторможувати з включеною передачею прям майже до холостих обертів цей ефект проявляється значно рідше, але і тоді інколи спостерігається ефект коли притормозиш майже до 1000 оборотів, вижмеш сцеплення, а мотор "взгудить" скажімо до 1500 оборотів, методом проведення діагностики СЕ встановленно що причиною цього ефекту являється положення РХХ, таке враження що ЕБУ чомусь не дає команди зменшити кількість кроків РХХ, для того щоб встановити обороти двигуна до "желаемих оборотов ХХ", і лише коли змешиться показник "желаемих оборотов ХХ", тоді РХХ починає закривати подачу повітря (зменшується кількість кроків), і обороти стають нормальними, причина такого "підглючування" наразі нажаль не встановлена
тут в темі часто згадували за підгинання і чистку контатів ДПДЗ, можливо вона і допомагає коли дросель незакритий докінця, але тут показує що його положення "0", хоча можливо через погамий контакт і стається "обман" ЕБУ, але ж дросель то у нас механічний
тобто він завривається повністю коли забираєш педал з газу тросиком, і ЕБУ згідно діагностики бачить що він закритий, тобто наврядчи присутній ефект "обману"
Тай ефекти такі якісь дуже хаотичні, то є, то нема, і нажаль діагностикою не видно причин, видно лише що РХХ нанадто витягнутий, і не закривається, тому і надалі думаю що тут щось ЕБУ мудрить...