kolob чесно кажучи я не в курсі як і чим вони там міряли (на ТО-3). Просто в кінці мене поставили перед фактом. Не виключаю, що і розвели, хоча з ін. сторни пісял доливу масла пропали удари при кік-дауні.
Так само і цього разу - до заміни були відчутні удари при кік-дауні та переключанні передач в процесі повсякденної експлуатації. Але плюс до всього з'явились симптоми, про які я писав вище.
Після заміни - все ОК.
Щодо кількості масла - так, я знаю, що кількість злитого масла буде меншою від експлуатаційних характеристик, через те, що його частина щалишається в АКПП, але як мені пояснив спеціаліст із АКПП - це не більше 2-ох л. ( у випадку із Авео).
На рахунок багатоступінчатого способу заміни - була мисля, але буквально на днях витягував щуп і масло було "правильного" червоного кольору. Можливо через деякий час знову поміняю .... але як згадаю саму процедуру заміни... :'( ...
2
^edw@rd,
xroo зараз, наприклад, на СТО замість Dexron III, зараз використовують Dexron VI (тіпа нове покоління).
Окрім цього підходить Mobil ATF-220, Mobil ATF-220 та ін. Особисто я брав Dexron II. Як пояснив мій кент, який торгує маслами, вся різниця між поколіннями масел - в інтервалі заміни і , відповідно, в ціні.