OKKO, вопрос на засыпку можно через вас как то исправить Фамилию которая выбивает в чеке. А то те кто меня регистрировали сделали ошибку??
Да, конечно можно. Для этого Вам нужно позвонить на горячую линию Fishka 0 800 505 118 (бесплатно со стационарных телефонов) и сообщить об ошибке.
OKKO, як поміняти картку-фішку.
а то моя чогось облущилась за два з невеликим роки....
В випадку пошкодження/втрати картки ми рекомендуємо безкоштовно її замовити.
Так як ми не впевнені в тому що маємо вірно вказану в системі Вашу адресу, рекомендуємо самостійно відновити картки Вашого рахунку.
Способи відновлення та блокування карток:
- зателефонувавши на гарячу лінію Fishka 0 800 505 118 (безкоштовно з стаціонарних телефонів)
- через персональну сторінку
https://cwa.myfishka.com (обравши в меню "Ваш рахунок" опцію замінити картку якщо це основна картка, або обрати "замовити додаткову картку" - якщо це додаткова картка). Відвідувати персональну сторінку можливо за умови якщо Ви знаєте номер основної картки та вона не є заблокованою.
Перед замовленням обов’язково необхідно перевірити поштову адресу.
Замовлені картки ми надсилаємо поштою і Вони надходять орієнтовно через 14-20 днів після замовлення за умови якщо Ваша адреса під час замовлення була вказана вірно.
Якщо втрачені основна та додаткова картка тоді для того щоб Ви мали змогу накопичувати бали не очікуючи замовленої картки ми можемо запропонувати Вам отримати на АЗК "ОККО" новий пакет учасника з картками Fishka та зареєструвати його заповнивши бланк анкети згідно умов програми.
Після реєстрації Вашого нового рахунку (на чеках відображатиметься Ваше прізвище та ім’я) ми зможемо провести об’єднання Ваших рахунків з перенесенням накопичених балів на новий рахунок. Для цього після реєстрації нового рахунку Вам обов’язково необхідно буде звернутись на гарячу лінію Fishka 0 800 505 118 (безкоштовно з стаціонарних телефонів) або надіслати повідомлення на електронну скриньку hotline@myfishka.com та залишити запит на об’єднання Ваших рахунків.