Мережа АЗК «ОККО» вживає зараз необхідних заходів, щоб компенсувати усім потерпілим втрати й не допустити повторення таких випадків у майбутньому. Справді, через недогляд працівників АЗС в Інкермані, 2 жовтня у резервуар з бензином було залито дизпаливо, і перш ніж помилку виявили, приблизно 30 машин встигли заправитися. Працівники мережі АЗК «ОККО» сконтактувалися практично з усіма водіями, які заправились на цій АЗС. Зараз триває процедура визначення величини збитків у кожному конкретному випадку, після чого компанія повністю відшкодує втрати автовласникам.
"Якщо ще є потерпілі, до кого ми не змогли додзвонитися, вони можуть звернутися на нашу «гарячу лінію» за номером 0 800 501 101 або в регіональне відділення. Нам дуже прикро, що така помилка сталася, але повністю нівелювати вплив людського фактору, на жаль, не вдається ні на АЗС, ні в будь-якій іншій галузі. Ми не тільки готові виправляти свою помилку, а й докладемо усіх зусиль, щоб вона більше не повторювалася», - каже Олесь Пограничний, прес-секретар мережі АЗК «ОККО».
Станом на сьогодні пальне викачане із резервуару АЗС і утилізоване. Проводиться зачистка резервуару.
Відповідні служби мережі «ОККО» отримали завдання оперативно знайти технічне рішення, яке б унеможливило повторення таких випадків у майбутньому.