Розкажу також свою історію боротьби з "гулянням температури" ...
Значить так - минулою зимою почала плавати температура двигуна - все так як ви тут описуєте...
Поїхав на СТО - підключили сканер - посканували весь процес прогрівання двигуна
По датчику на приборці ситуація така - перша рисочка -горизонтальна відповідає приблизно 50-55 градусам, друга рисочка - відповідає приблизно 70 градусам, третя рисочка відповідає близько 100 градусам.
У мене термостат відкривався на температурі 85-87 градусів - це норма -
він так і повинен відкриватися його робоча температура 87 градусів.Після перевірки було вирішено поміняти термостат - поміняли - виїхав - на дворі було - 15 температура знову почала "гуляти" ....
Через кілька днів поїхав знову на СТО - повторно (по гарантії) поміняв термостат - результат ще гірнший - термостат відкривається на 80 градусах - температура "гуляє".
Майстри на СТО мене переконують в тому, що температура "гуляє" з двох причин:
1. у мене встановлене ГБО і редуктор забирає велику кількість тепла від двигуна.
2. відсутній захист двигуна - і він від того сильніше обдувається ( особливо на трасі).
Плюнув на це все. - прийшла весна - стало не актуально.
Цієї осені самостійно поміняв термостат на "рідний" який стояв в машині до заміни.
Зараз температора "гуляє" далі але не критично. Після повного прогрівання двигуна в міському режимі температура двигуна близько 80-85 градусів.
На трасі температура трошки нижча - близко 75-80 градусів.
Знаю що це не є нормально , але замучився вже з цим боротися, причини знайти не можу ...
Поставив картонку на половину радіатора і так і катаюся ...
- стрілка на 2 мм нижче від третьої рисочки - температура близко 90 градусів.
Можливо дійсно проблема в кришці розширювального бачка