Автор Тема: Гарантійка !  (Прочитано 16957 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн КІТ

  • Неизвестный герой
Гарантійка !
« : 14 Июня 2007, 15:23:12 »
Ну що про якість наших сервісних СТО писати можна багато ,но я стикнувся з неприємною ситуацією.Я вирішив поміняти масло при перших 3000тис. приїхав на сервіс по вул. Стрийській вроді називається "Радар" записався, ну як завжди випитав а кіко то задоволення коштує. Відповідь заміна масла з маслом і фільтром 420 грв.ну і перевірка дотяжка ходової ще 150грв. я подякував ну і поїхав. На слідуючий день приїзджаю як домовились даю сервісну книжку техпаспорт виписую наряд і прошу дайте мені чек і акт виконаних робіт бо гроші повертає фірма.Мені мовчки друкують і дають 260 грв.то зі всіма вище перечисленими роботами. Хлопчина який день назад озвучив суму в 570грв.чомусь зразу зник ну і в його пошукак я ненаполягав так що в нас до пршокласного обслуговування ще далеко.
  може хтось озвучить суми про проходжееня ТО.

Оффлайн BUR

  • Старожил
  • подпись под аватаром
  • Город: Киев, Лукьяновка
RE: Гарантійка !
« Ответ #1 : 14 Июня 2007, 15:27:23 »
Це тільки початок. Далі буде ще дуже багато неприємних речей з боку гарантії.... Готуйся друже.

Danko(GTR)

  • Гость
RE: Гарантійка !
« Ответ #2 : 27 Сентября 2007, 17:03:58 »
гарантійка-лохотрон ,краще  вибрати собі СТО та там завжди обслуговуватись, купив Авео, перший місяць поставив спойлер   гарантія на електрику пропала  один раз заплатив 420грн за СТО та більше туди не їздив, вмішався в мотор тому не підлягаю гарантійки

Оффлайн boryska

  • Новичок
RE: Гарантійка !
« Ответ #3 : 14 Января 2008, 23:44:56 »
розумію що гарантійка це розводилово!Підскажіть,будь ласка,при заміні стійкі яка ще на гарантіі,я повинен платити за роботу і за роботи які виникнуть в процесі(розвал-сходження і т.д.)

Оффлайн SVM

  • Пользователь
RE: Гарантійка !
« Ответ #4 : 15 Января 2008, 10:39:33 »
boryska
Я менял стойку по гарантии на Городоцкой. Все бесплатно. Правда, геометрию не далал.

Оффлайн КІТ

  • Неизвестный герой
RE: Гарантійка !
« Ответ #5 : 15 Января 2008, 20:56:55 »
 я вже накатав за 6 місяців 31тис стойку міняв але розвал не робив А ТРЕБА?, сальник полуосі від КПП теж по гарантіій але я просто напросто почав робити гарантійку на пластіку мені дуже подобаеться майстри самі кажуть шо тре міняти і гарантійщиків кличуть

Оффлайн SVM

  • Пользователь
RE: Гарантійка !
« Ответ #6 : 16 Января 2008, 09:54:24 »
КІТ
Насчет необходимости прохождения контроля геометрии колес - думаю что это нужно если есть проблема. Например, я раз грешил на геометрию т.к. машину на дороге вело вправо. Прошел геометрию - все ОК. Оказалось, что повредил покрышку (вырвало кусочек резины на ободе - снаружи не видно).

Оффлайн boryska

  • Новичок
RE: Гарантійка !
« Ответ #7 : 19 Января 2008, 00:04:00 »
Всім хто відгукнувся-велике спасибі!!! beer2

Оффлайн 31337

  • Пользователь
  • Маленький - зато семейный:)
RE: Гарантійка !
« Ответ #8 : 19 Января 2008, 08:34:51 »
Ребята в Виннице проходил уже четыре раза ТО, все по 700-900 грн., гарантийные случаи (замена подушек на стойках - 8 штук) были бесплатно, развал делают обязательно на каждом ТО. Я не могу понять почему такой зазор в цене, контора то одна? Предлагаю сделать ветку, для тех кто использует гарантию, и выдавать цены на все виды робот!

Оффлайн КІТ

  • Неизвестный герой
RE: Гарантійка !
« Ответ #9 : 22 Января 2008, 18:59:45 »
нема питань є всі ціни завтра закину

Оффлайн MUK

  • Пользователь
RE: Гарантійка !
« Ответ #10 : 29 Января 2008, 17:52:43 »
Всім привіт!!!! кілька днів тому взяв нову Aveo 1,6 седан. Брав на Галичині, ледь стримався щоб не влаштувати скандал, обслуговування просто отстой. Більше всього вразив процес прийому передачі авто - це взагалі окрема розмова.
Хлопці питання таке - чи треба після їхньої передпродажної підготовки їхати десь і підтягувати всю ходову і взагалі все що прикручується?

Оффлайн КІТ

  • Неизвестный герой
RE: Гарантійка !
« Ответ #11 : 29 Января 2008, 19:27:37 »
Ну як тобі сказати ти можеш підїхати і на дурняка сказати що в тебе якийсь незрозумілий стук мають перетянути, звісно за твої гроші  вроді 16 гр якщо непомиляюсь

Оффлайн MUK

  • Пользователь
RE: Гарантійка !
« Ответ #12 : 30 Января 2008, 08:28:36 »
На Галичину тільки в крайньому випадку!!! в суботу їду до знайомого на сервіс, піднімуть все обдивляться подотягують і подивляться що ж то йобтіть скрипить при повільному проїзді ям чи бугрів (спереді) таке враження чи пружини о підкрильники труть, чи захист вони погано прикрутили, поки що це єдиний лєвий звук в ходовій.
Народ, а у всіх так сильно чути двигун в салоні????

Оффлайн MUK

  • Пользователь
RE: Гарантійка !
« Ответ #13 : 30 Января 2008, 16:50:41 »
Питання по Пластіку - там дійсно можна обслуговуватись по гарантії?????

Оффлайн КІТ

  • Неизвестный герой
RE: Гарантійка !
« Ответ #14 : 30 Января 2008, 20:17:37 »
мотора нечути їду по прибораг  :)

Оффлайн boryska

  • Новичок
RE: Гарантійка !
« Ответ #15 : 30 Января 2008, 23:41:35 »
Пару днів тому,проходив ТО-3 в"Радарі".Не на всі 100 але задоволений."розводилова"ну ... ну майже немає!І по часу доволі швидко зробили.провсяк випадок,передивився сам... як не дивно-причепитися поки немає до чого.

Оффлайн ШЕВАвео

  • Новичок
  • Леополіс
  • Авто: другое
RE: Гарантійка !
« Ответ #16 : 04 Февраля 2008, 23:01:58 »
А я з Галич-Авто їздив на Радар на діагностику, там програма сканера крутіша, під Т-250. Але гроші платив - 70 грн - технологічна мийка+діагноз (фіг з ними основне що код считали), бо я чомусь на гарантії не в заводу, а на СТО.
Життя іде і все без коректур. І час летить, не стишує галопу.

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Гарантійка !
« Ответ #17 : 05 Февраля 2008, 20:28:24 »
Всім привіт! Відповідь MUKу на рахунок Пластик-Сервіс.
На Пластику обслуговуюсь третій рік (перед цим був Сенес). В принципі обслуговуанням задоволений. Як підмітив KIT майстри там дійсно більш-менш нормальні (правда не всі) і до своєї роботи відносяться нормально (хоча якщо дати гривень 20, то ще краще); в разі, якщо є якась несправність, то показують - що, розказують - як і кажуть кликати гаранійщиків (були регулярні проблеми із рульовим механізмом міняли без проблем як цілий так і втулки, наконечники та ін. в залежності від необхідності; 3 рази із верхнім сальником розподільчого валу; направляючі в суппортах та багато іншого) тобто те, що стосується гарантії мінялось в принципі без проблем.
На рахуок гарантійщиків, то звичайно в їхнє завдання входить якомога більше "відшити" гарантійних випадків і відповідно вони стараються це зробити (були зі мною і такі прециденти, правда ці особи, про яких піде мова там вже не працюють, а з новими я ще з питань гарантіїї не стикався).
Проте мені як юристу, тобто особі, яка читає "між рядків" важко, наприклад "розказати", що захист, куплений на базарі (який, до речі, коштує в два рази менше) є перешкодою для заміни по гарантії того самого верхнього сальника розподільчого валу, оскільки (як гарантійщик намагався мене переконати) завдяки моєму захисту, купленому на базарі, двигун отримує менше охолодження, ніж з їхнім "сертифікованим". Проте на моє запитання з чого він це визначив і чи є в нього результати тестів обох захистів по цьому питанню і чи він на 100 % може обгрунтовано довести причиновий звязок між цим, він трохи зніяковів і дав вказівку виписати новий сальник.
Те саме було і з "рульовкою", коли гарантійщик намагався "розказати", що "Рульовка" почала стукати оскільки в мене стоять титанові диски. Проте, знов ж таки, коли я запитався який тут причиновий звязок, і зауважив, що умови гарантіїї не забороняють ставити легкосплавні диски на машину втупив очі в підлогу і пішов заповнювати мої документи.
Роблячи висновок хочу сказати, що насамперед треба ува-а-а-а-жно вичитати умови гарантійного договору і логічно подумати щи той самий захист, чи титанові диски, які Ви купили на базарі та ін. можуть вплинути на інші деталі, вузли чи агрегати машини, чи Вас просто хочуть "натягнути" на копійку.
А майстри і сам сервіс на Пластику нормальний (суб'єктивно звичайно).
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн MUK

  • Пользователь
Re: Гарантійка !
« Ответ #18 : 06 Февраля 2008, 08:55:13 »
vofik Дуже дякую за змістовну відповідь! Я взагалі вже багато років як відмовився від сервісів і обслуговувався в гаражах - дешевше, краща якість і відповідальність. Але з появою нової машини придеться обслуговуватись на сервісах.
Ще одне питання - чи є Пластік в мережі гарантійного обслуговування Шевролє? Оскільки машина куплина на Галичині.

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Гарантійка !
« Ответ #19 : 06 Февраля 2008, 21:13:37 »
Не має значення де куплена машина - чи на "Галичина-Авто", чи на "Радарі", чи на "Галич-Авто" чи на "Пластику", оскільки всі вони є офіційними дистриб'юторами ЗАТ "ЗАЗ" і входять в корпорацію "УкрАвто". Оскільки ЗАТ "ЗАЗ" надає офіційну гарантію на всі автомобілі (ВАЗ, ДЕУ, ШЕВРОЛЕ, Опель, та ін.), які реалізуються через мережу їхніх офіційних дистриб'юторів, то її умови мають належним чином виконувати усі СТО тих самих дистриб'юторів. А тому придбавши авто в будь-якому із цих салонів можна обслуговуватись на СТО інших салонів. Це саме стосується і машин, придбаних в будь-якому місті України. Тобто, якщо машина придбана на "Галичина-Авто"у м.Львові, а халепа (не дай Бог) трапилась, наприклад, в Харкові, то треба всього-навсього поцікавитись де у м.Харків (Харківській області) є автосалони, що входять в корпорацію "УкрАвто" і мають при собі власне СТО. Головне, коли вирушаєте в далеку (і не дуже) дорогу - беріть із собою Сервісну книжку, оскільки її відсутність (у випадку поломки, яка підлягає безкоштовному усуненню згідно умов гарантії) буде підставою для відмови у гарантійному обслуговуанні.
Зрештою я сам купував своє Aveo на Галичині, але оскільки проживаю на Сихові то в майбутньому обслуговуватись всеодно буду на Пластику - ближче!
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн MUK

  • Пользователь
Re: Гарантійка !
« Ответ #20 : 07 Февраля 2008, 08:55:06 »
Ок! все зрозуміло. Дякую

Оффлайн MUK

  • Пользователь
Re: Гарантійка !
« Ответ #21 : 27 Февраля 2008, 10:44:01 »
Враження від Пластіку
Дзвоню записатися на діагностику і при необхідності гарантійний ремонт. коли мене запитали в який день мені зручно приїхати я взагалі впав в ступор, таких запитань від автосервісів ще не чув, кажу завтра, після завтра, мені передзвонюють через 10 хв і кажуть приїзжати завтра на 09.00. Так думаю початок дуже хороший.
Приїхав, на КП видали пропуск і сказали їхати на мийку, де мене зустрів майстер прийомник, запиттав про проблему, направив в стіл замовлень за нарядом і гарантійщикам. В столі замовлень все вічливо ніякої штовхонини дві хвилини зачекав на диванчику із журналом, отримав наряд і до гарантійщиків. Хлопці виявились досить приємні, принаймі вічливі, навідміну від Галичини. Сіли в машину і поїхали слухати (на Галичині навіть не пробували щось слухати ні до.. ні після..), тут саме цікаве, як завжди в присутності майстрів в машині перестає все грюкати, хочь там суцільні ями, ледве знайшов дві в яких було чути стук. Гарантіщики - питань нема стучить, їдь на діагностику будем шукати. Оскільки мені треба на роботу, залишаю машину в них на подвіррі, даю енну суму деревяних головному майстру чи як його там і їду на роботу. в 16.00 дзвоню сам - що там????? Не знаєм ще шукають, стучить але причини не можем знайти! Через хвилин 30-40 самі дзвонять - Ваша машина готова, забирайте. Питаю яка причина була? Тут увага!!!!
Вам на Галичині не правильно поставили підкрильники, їх від температури повело і почало грюкати, а також не правильно дотягнули ходову! Цікаво, чи не так??? я за кермом багато років і можу відрізнити стук ходової і підкрильників (коли навіть в рульову віддавало) це - 1, подруге машина пробігла всього 1000 км, відразу після салону я поїхав до товарища на СТО де перевірили всю дотяжку, тиждень тому я був на галичині зі скаргою на скрипи (сайленти) де теж при мені перевірили дотяжку. Забираю машину - негатив перший - на біленькій чистенький машині велечезні плями від брудних рук, і купа пилюки на задньому бампері, на мою притензію відповіли, що вже пізно і займатися цим не будуть. Птитаю що ж насправді було з ходовою - кажуть все супер, докрутили підкрильник і дотягнули ходову. Вже 19.00 мене чекають люди, розвернувся поїхав, на диво стук який мене турбував пропав. Що вони в дійсності робили не відомо.....
П.С. Відношення до клієнта значно краще ніж на Галичині, але є і свої нюанси. Ціна робти з машиною 25 грн. включно з мийкою.
Стук пропав, але залишилась якась загальна розхлябаність всієї правої сторони, ліва якась збита і не чути роботи підвіски, праву сторону почало пробивати на ямах і голосніше чути роботу ходової.
 

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Гарантійка !
« Ответ #22 : 27 Февраля 2008, 22:23:37 »
MUK ! Вітаю тебе із першим знайомством із Пластиком.
Не переживай, плями від брудних рук це "автографи майстрів", яких ти "обділив увагою" ugaga. (ну а якого ти чекав ефекту від взаємодії брудних рук і білого кольору?  гыгы)
Моя порада на маайбутнє: не залишай машину на "самотьок" (хіба що маєш знайомих на цьому СТО). Вибирай час так, щоб бути біля майстрів. Від них по ходу можеш почути багато мудрих і корисних речей. Знаю по собі. Окрім того вони швише зрозуміють шо і де шукати після того як ти їм детально розкажеш "шо саме, як саме, коли саме і де саме стукає". Теж говорю із власного досвіду. І весь процес ремонту буде протікати набагато швидше. Бо залишені машини вони починають робити, як правило, після всіх решти. Це не є поганою ознакою сервісу, а лише звичайним явищем для будь-якого СТО.

Нарешті ти назвав те слово, яке я дуже довго підшуковував для характеристики ходової - розхлябаність!!! В мене те саме. Після збитої ходової Ланоса я ше досих пір до цього привикаю. skaut
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн MUK

  • Пользователь
Re: Гарантійка !
« Ответ #23 : 28 Февраля 2008, 09:29:15 »
Переважно так і роблю (стою над майстрами) але деколи треба і працювати, от і приходиться сплачувати найвищу ціну - людську довіру.
А на рахунок розхлябаності - був я по доброму знайомству на одному поважному сервісі який як раз обслуговують Авешки таксі "000" так ось на мою розповідь про розхлябаний стук передка майстер відповів - ми вже собаку зїли на цих Авео - це стучить стойка стабілізатора і внеї цікава особливість, коли зявились Авешки ми місяцями не могли знайти цей стук, в підвішаному стані на діагностиці стойка веде себе мертво, не рухається і не стучить, але при русі машини стук вже є, тільки тис. через 5 вона вже починає помітно для діагностики болтатись!
З вищевикладеного можна зробити припущення, що  їх не міняють на ТО тому що діагностика нічого не показує і Авешки бігають з розхлябаним стуком.
Спитав його а дасть щось заміна? Каже - так, якщо попасти на нормальну запчастину.....
В батька на навому КІА Маджентіс через 1000 був такий самий стук і заміна стойки стабілізатора і вже тис. 10 накатав без проблем.
П.С. Все вище наведене не є ствердження, це - слова майстра і мої припущення.

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Гарантійка !
« Ответ #24 : 13 Марта 2008, 22:27:34 »
Андрюха-71

ТО-1 обійдеться приблизно 500 грн. Точно не знаю, бо ще не проходив (зараз 8500км.).
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.