Вот ситуация со знакомым, освежила в памяти Н А К А З от 13.10.2008 N 534 http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z1107-08 , убедившись, что мы на правильном пути, я помог составить Позов:До ................... районного суду м.Харкова
м. Харкiв, ........................
Позивач:
..........................
м.Харків, .............................
Адреса для направлення судових викликів та повідомленнь:
61000 м.Харків, ......................
номер засобу зв’язку .....................
Відповідач:
Інспектор Сватівського взводу ДПС ......................
Адреса для направлення судових викликів та повідомленнь:
Відділення ДАІ з обслуговування Сватівського району та автомобільно-технічної інспекції (Підпорядкованого УДАІ) в Луганській області
92600, вул. Комсомольська, 150, смт. Сватове
номер засобу зв’язку (06471) 3-13-35
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною Постанови по справі
про адміністративне правопорушення ......... № ................. від ....... грудня 2010р.
Звільненно від сплати судового збору відповідно до ст.288 КпАП України
................. року, о 13.20 години, на автошляху Чугуїв-Мілове я керував автомобілем .............., держ.номер ..............., та був зупинений інспектором Сватівського взводу ДПС .............................
.............., який попросив пред’явити необхідні документи на керування транспортним засобом. Перевіряючи документи інспектор ДПС сказав, що у мене на задній осі автомобіля встановлені шини з різним малюнком протектора. Я відповів що під час руху, через неякісний стан дорожнього покриття мною було пошкоджене колесо, що і змусило мене замінити його на інше (запасне)., я швидко на задню вісь встановив запасне колесо та рухався на шиномонтаж з метою встановлення відповідного колеса, яке дві хвилини тому назад замінив, із-за пошкодження. При цьому я відчинив кузов автомобіля та показав колесо, яке зняв, та по колесу було видно, що воно було знято, так як воно було мокре, зі свіжими слідами на нім від рук. Також я звернув увагу останнього на те, що це колесо повністю відповідає протектору, який встановлено на задніх колесах з іншого боку. Не бажаючи спорити на дорозі із інспектором ДПС, я вирішив підписати протокол та в поясненні вказав, що замінив запасне колесо. З інспектором при розмові, намагався пояснити, що не вчинював правопорушення, на те й існує запасне колесо, щоб його можна було б замінити, а також запитав як йому в даній дорожній ситуації необхідно було поступити, коли я не мешкаю в м. Сватове, а мешкаю в м. Харків, та у мене не має знайомих та інше, на що останній також не міг дати адекватну відповідь, тому також не зрозуміло, як я повинен був поступити, чи залишити автомобіль чи нести колесо до найближчого шиномонтажу на спині. Інспектор ДПС склав на мене протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 121 КУпАП. 14.12.2010 в 13.20 була винесена оскаржувана Постанова по справі про адміністративне правопорушення серії..................., від ................12.2010 року про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 121 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 гривень. Я вважаю, що оскаржувана Постанова по справі про адміністративне правопорушення серії ВВ № 303376 є незаконною, оскільки прийнята з порушенням моїх законних прав та законних інтересів, прийнята з грубим порушенням КУпАП та Правилами дорожнього руху України і тому оскаржувана постанова не може залишатись в законній силі та підлягає скасуванню.
Крім того перед тим як складати протокол за технічний стан ТЗ відповідно наказу № 534 МВС «Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів (Надалі ТЗ) під час їх експлуатації» складається акт перевірки, а у разі наявних на те підстав складається протокол про адміністративне правопорушення. Після чого копія акту під підпис вручається водієві. Також цією ж інструкцією передбачено що технічний стан та обладнання ТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки. Акт перевірки технічного стану ТЗ на складався, та його копія мені не видавалась.
Вважаю, що мною не було вчинено ніякого адміністративного правопорушення, а накладене на мене адміністративне стягнення в розмірі 340 грн. - є безпідставним. Дії інспектора по притягненню мене до адміністративної відповідальності розглядаю як такі, що містять ознаки, передбачені ст.365 Карного Кодексу України - "перевищення службових повноважень".
Звертаю увагу суду на те, що мене було зупинено о 13.20, розгляд справи було призначено на 13.25 цього-ж дня, що фактично позбавило мене можливості скористатися своїм правом на захист та юридичну допомогу, а також надати данні що характеризують особу, її майновий стан, обставини що пом’якшують або обтяжують відповідальність. Це є прямим порушенням вимог ст.268 Кодексу України про Адміністративні правопорушення.
Викладене підтверджується даними протоколу серія ............... від ......... грудня 2010 р.
Вважаю що застосоване до мене, стягнення у вигляді штрафу 340 гривень є незаконним, неправомірним та необґрунтованим з огляду на відсутність складу адміністративного правопорушення, а саме ознак умислу та необережності (згідно ст.9 КУпАП), що мотивоване наступним:
1. Перед початком руху я ретельно перевірив технічний стан автомобіля (в тому числі и стан коліс);
2. Під час руху через неякісний стан дорожнього покриття мною було пошкоджене колесо, що і змусило мене замінити його на інше (запасне). (Слід зазначити, що контроль за утриманням доріг покладено на підрозділи ДПС згідно п.3.16 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС затвердженої наказом МВС України від 27.03.2009 N 111.)
3. Відповідно до ПДР України при виникненні будь-яких несправностей на шляху слідування водій повинен застосувати заходи до їх усунення, а у випадку, коли рух своїм ходом не можливий чи неможливо забезпечити безпеку дорожнього руху – транспортний засіб може бути відбуксировано до місця ремонту чи стоянки. Заміна колеса не є перешкодою для подальшого руху автомобіля і на ділянці дороги, рух по якій досить не інтенсивний, і не загрожує безпеці дорожнього руху.
Коли інспектор ДПС зупинив автомобіль, і вказав на невідповідність малюнку протектора коліс, я розповів яким чином пошкодив колесо, також проінформував інспектора що прямую на СТО для усунення невідповідностей, інспектор дорожньої-патрульної служби ДПС проігнорував очевидну відсутність складу адміністративного правопорушення, а саме його основних складових - умислу чи необережності та всупереч твердженням ст.9 КУпАП склав протокол.
Такі дії інспектора свідчать про його упереджене ставлення, викликане моїми запереченнями проти інкримінування мені неіснуючого правопорушення.
Відповідно до ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч.2 ст. 19 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може на припущеннях, усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Таким чином, вважаю, що постанова винесена в порушення ст. 62 Конституції України та ст.ст. 245, 280 КпАП України, та підлягає скасуванню у зв’язку з відсутністю події проступку, за який наступає адміністративна відповідальність, а тому
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду;
2. Визнати незаконними дії інспектора Сватівського взводу ДПС .................. по притягненню мене до адміністративної відповідальності.
3. Зазначену постанову у справі про адмніністративне правопорушення скасувати
Додатки:
1. Копія позовної заяви;
2. Копія протоколу серії .......... № ......... від .........12.2010;
3. Копія постанови серія .......... № ........... від .......12.2010;
ЗЫ Самым сложным, оказалось найти адрес Сватовского взвода ДАИ