Усім привіт. Не знаю чи по темі, але все по порядку... Приблизно рік назад рухаючись накатом задом з гірки без заведеного двигуна, натискаючи педаль зчеплення заводжу авто: відчув якийсь короткочасний звук (тупе постукування), оберти на тахометрі змінювались по принципу маятника в діапазоні від 500 до 2000 на протязі 5 секунд. Двигун завівся,все нормально по його роботі.Вже був забув про дану ситуацію. Але десь через місяців два ситуація повторилась наступним чином: при включені стартеру оберти піднімаються не плавно до 1500, а різко: 1900- падають до 500, потім знову стрибок, опускання і застабілізувались на вже звичних 1500. Проходить це дуже миттєво і авто при цьому заводиться і ДВЗ працює без зауважень. Дана ситуація повторювалась ще разів два, з періодичністю в два місяці. Можливо в когось було щось подібне, проблема не критична але розібратись не помішалоб. Виключена проблема з клемами на АБ, та "маса" добре прикручені...PS/ Була проблема що стрибали стрілки приборів при включені запалюваня, із-за поганих контактів. Думаю що це повязано з стартером, можливо частково пошкоджені зубці шестерень механізму приводу двигуна від стартера.