Дмитрий-LV а х.з. !
У звязку із тим, що сніг як завжди зійов разом із асфальтом, а ходова не пережила такого стресу і почала калатати всіма своїми фібрами не дотягнувши до чергового ТО-3 (на спідометрі 27673 км.) - прийшлось відвідати моє "улюблене" місце проведення часу - СТО !
Через те, що моє улюблене СТО "Пластик" вийшло із УкрАвто ( :'(), і найближче офіційне СТО "Галич Авто" теж - було вирішено відвідати "Радар Сервіс".
По суті. В ході діагностики було встановлено, що правий передній амік накрився словом, за який можна отримати бан. А тому був поміняний по гарантії. По ходу була дотягнута уся ходова, хоча накінечникам рулоьвки залишилось ще не довго! Та й сайленти пора вже міняти.
Найцікавіши мене чекало перед тим, як машину вже мали виганяти із СТО - виявилось, що у мене перегоріли обидві лампочки у стопах задніх ліхтарів !!!
Тобто при гальмуванні маячив лише додатковий стопік у салоні!
Я то думаю, чого це мені декілька разів при різкому гальмуванні задні машини фафакали !!! І найголовніше, шо я навіть не знаю скільки часу я їздив із перегорівшими лампочками!
Найцікавіше, шо коли це виявили, хлопці навідріз відмовились випускати машину у такому стані із СТО - так і сказали: це небезпечно як для Вас, так і для інших. Свідомі. За шо їм окремий респект !
Тепер враженн від, власне, самого Радару. Ніби непогано. Правда кімната майстрів-розподільників маленька і незатишна. І коли там збираються люди - дикий дискомфорт.ІМХО. Майстер-розподільник (тезка, до речі) - шустрий хлопчина, але бажаючи догодити усім - розриваєтьтся між клієнтами, через що створюється певна нерозбериха.
Шо не сподобалось. Записався я на 11.00 год. На цю ж годину, як не дивно, вдалось приїхати. Здав сервісну, техпаспорт, ключі і пішов гуляти по салону і прилеглій території. Машину загнали десь 11.40 год. До 13.00 год. вже було ясно шо до чого, але чомусь ше ніхто не починав нічого робити. з 13.00 до 14.00 (типу обідня перерва) я встиг добряче похаритись. Єдине, чим скрасив перебування - оглянув всі авто в салоні (час від часу вивалюючи очі на нові ціни). В окремих з них "повалявся"
в салоні натискаючи всякі там кнопочки
. Сподобались дві - Каді Ескалейд (
) та Vectra OPC (2.8, 280 к.с. рекаровскі сідухи, обвіс ..... одним словом - бомба
). Кава-експресо (із цукорочками
) теж підняла настрій. О 14.10 год. гарантійщик, якого я навіть не бачив дав добро на гарантійну хаміну і хлопці приступили до роботи. До 15.00 год усе було готово. Шо не сподобалось найбільше, так це те, шо за всім процесом ти спостерігаєш через панорамне вікно
. А я звик бути неподалік від авто і час від часу спілкуватися із майстром. Ну звик я ТАК !!!..... :'( Може це і добре, що власників авто ізолюють від майстрів. щоб "не заглядали під руки", та й по техніці безпеки так потрібно..... Але я так не звик, оскільки звик бути в курсі усього, шо відбувається і робиться з машинкою. Та й спілкування із майстром має свої корисні моменти, оскільки ти маєш змогу безпосередньо пояснити, що сАме тебе турбує і на шо слід звернути увагу. Відразу скажу, шо я ніколи!!! не заглядав майстрам під руки, оскільки сам не люблю, коли мені це роблять.... Ну а в загальному - як на перший раз .... Радаром ніби задоволений. Подивимось, як воно буде на ТО, яке як я вже встиг дізнатись, буде коштувати близько 1300 грн....
..... Але для моєї чорнявої мені не шкода....
ОТАКЕ.