Начитавшись проблем, що можуть виникнути при розірвання ременя ГРМ, вирішив замінити його і ролик ну і по ходу справи також ремінь генератора. Пробіг - 90 тис. До цього ремені не замінювались.
Так ось. Шо я побачив. після зняття старих ременів. Ремінь генератора дійсно весь в тріщинах, але тріщини лише з внутрішнього боку і таке враження що вони там вже давно живуть і на механічні властивості не впливають. Ролик для ременя генератора в нормальному стані - вирішили залишити.
Ремінь ГРМ без жодних ознак руйнування, ні тріщин, ні дефектів....ну але поставив новий...GM - Made in UK
Тут все звичайно залежить він того як експлуатувався двигун. Можливо якщо його гвалтувати, тоді дійсно на 60 тис потрібно замінювати ремені. А так мій висновок - 60 тис при нормальній експлуатації машини, як мінімум в 1,5 рази занижений термін.
Це так само як гальмівні колодки, по регламенту - 30 тис. Я, наприклад 80 тис наїздив на своїх.
Але знову ж таки, підкреслюю, все дуже відносно...