Не совсем так.
Совсем ТАК:
В правилах дорожнього руху розділі 31 «Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання» пункти 31.4 та 31.4.3: «Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам: кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу». В оновленій редакції правил є чітке визначення денних ходових вогнів: «зовнішні світлові прилади білого кольору,
передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби». У Кодексі України про адміністративні правопорушення є дві статті, які стосуються освітлювальних приладів автомобіля. За несправні прилади стаття 121 передбачає штраф 340-425 грн. За переобладнання із порушеннями стандартів – 425-510 грн. (стаття 122). Сам термін «
передбачені конструкцією» означає, що в автомобілі, перш за все, має бути передбачене спеціальне місце для встановлення ДХВ. Таку інформацію можна знайти в нормативно-технічній документації на машину. З іншого боку, міжнародні стандарти ЕЄК ООН № 48-02 та 87-02 визначають місце розташування денних ходових вогнів. Вони мають бути на висоті не менше, ніж 25 см, та не вище 1,5 метри над дорогою. Відстань між вогнями має бути мінімум 60 см, від краю автомобіля до світлодіодів – не більше 40 см. Вони мають вмикатися автоматично із запуском двигуна, а вимикатися, коли вмикається ближнє світло фар. Яскраве світло діодів вночі може засліпити зустрічних водіїв. Щоправда, є великі сумніви, що даішник на дорозі буде розбиратися у стандартах, читати інструкцію до машини чи вимірювати рулеткою розташування вогнів.