І я княпну пару букавак по сабжу.
Приблизно місяць тому в мого співробітника (теж міциковода-XL) появився якийсь стук в задній частині афто. Зважаючи на те, що Ніко знаходиться в іншому кінці міста він попросив мене зганяти з ним і, якшо авто прийдеться залишати на довго - шоп я його забрав. Ну от приїхали ми на Ніко. Поки тривала приймока-передача на СТО-діагностика ми вирішили чимось себе зайняти. В око впав Паджеро Вагон 3.0 Д на ахтоматі, який стояв на тест-драйві. Ми швиденько оформили усі бумажки і пригнули в Вагон на тест драйв. В кента є дизельний Вагон 2006 року. Їздив, знаю. Але Вагон взірця 2013 р. по ходових якостях дуууже відрізняється від того ж Вагона 2006 р. Він мягенький.......
Спочатку ми подумали шо там стоїть пневмо. Але манагер нас запевнив, що там звичайні аміки. За автосалоном є залишки промзони , де дороги практично немає. Туда ми і поїхали. Вагон мяко і практично невідчутно проходив такі ями, що в мене від здивування практично відпала челюха!
Повернулись на Ніко обоє під враженнями.
Поки тривала діагностика авто співробітника, ми вирішили завітати в салон Хюндай (знаходиться за 300 метрів від Ніко) і тестанути новий Санта Фе, оскільки обом він подобається.
На тесті був бензиновий Санта, а тому порівняти оба авто по дизелю - не вийшло. Ну що ж - на вигляд Санта доволі таки гарний. Важко посперечатись. В порівнянні із трохи аскетичним салоном Вагона - салон Санта Фе це салон космічного корабля. Правда от матеріали не дуже порадували - дуб дубом.
Ну що ж - поїхали. 2.4 на АКПП їде як 2.4 на АКПП
Принаймі нічого іншого я і не чекав. Автомат переключається плавно. По асфальті їде як і всі інші авто - тихо. Поїхали по тому ж маршруту, що і на Вагоні - по ямах і ямищах. Тут все по іншому - твердо і не дуже комфортно. Спасало що підвіска нова і збита. Думаю після декількох тик. км. долати цю ж ділянку авто буде значно шумніше.
Не буду вдаватись в подробиці по Санта - вище все вже розписано.
Поки повертались до Міцико-салону переглядали прайси Хюндаі, аналізували і дійшли до висновку, що якщо брати до уваги ціну на дизельний Санта Фе в +/- тій же комплектації, що і дизельний Вагон, то краще вже доплатити буквально пару тисяч у.о. і взяти таки дизельний Вагон. Так, Вагон трохи архаїчний в порівнянні із Санта фе, але це вже жип! Плюс він набагато комфортніший за Санту. Десь так.
ЗИ. можливо Санта Фе і не зовсім коректно порівнювати із Вагоном. Можливо його потрібно порівнювати з іншими паркетниками - не спорю. Але на інші паркетники ціни теж не дуже відрізняються від Хюндаївських. Як приклад :Мазда CX-5 2.5 бенз. в топі - 47 тик.
ІМХО, але ціни на паркетники явно завищені.