Ситуація наступна, при черговій спробі замінити мастило виявив тріщину (коли закрутив зливний болт) по зовнішній поверхні в районі різьбового зєднання. Викрутив болт, на шайбу намастив герметик - закрутив без зусиль. Мастило просочується.. Тоді знежирив поверхню (на скільки це можливо в таких умовах) та замазав холодною зваркою - постійно спостерігаю масляне пятно в районі зливного болта.
Зрозуміло що це тимчасовий захід (надіюсь до слідуючого ТО). Тепер питання:
1.Чи можливо заварити піддон в такому цікавому місці, на скільки це буде ефективно чи зразу купувати новий?
2. Є якісісь проблемні моменти при знятті піддону?
3. Існує прокладка між піддоном та двигуном чи "садиться"на герметик?
Буду вдячний за будь-які поради, бажано з власного досвіду.
Порада: пробку закручувати без фанатизму.