Давайте не будем впутывать нормы токсичности Евро4 и Евро5 к работе термостата
я також прочитавши статтю знайшов лише таке :
"Снижение выбросов оксидов азота. Для снижения выброса весьма токсичных оксидов азота применяется рециркуляция отработавших газов (т.е. возврат части - 7-10% отработавших газов обратно во впускной коллектор). " може я неуважно читав
та й взагалі здається на Авео такої системи не організовано
Очень спорное утверждение, ведь лямбда зонд это только обратная связь, показания которого ЭБУ начнет использовать только после прогрева до рабочей температуры (от 300 градусов) самого зонда.
тут осмілюсь зауважити інформацію яку отримав дослідним шляхом з допомогою програми СЕ : лямбда зонд на Авео преходить в статус готов (згідно показів СЕ) в середньому через 180 сек після запуску двигуна, згідно даних які говорив Gang коли дивився прошивку під Авео ЕБУ починає звертати увагу на покази лямбда-зонду після температури ОЖ більше 50 град (невпевнений що точно назвав цифру, якщо що поправте
), далі спостерігаючи за графіком "кратковременная корекция " в СЕ спостерігається залежність між показами вольтажу лямбда-зонду і короткочасною корекцією палива
якщо щось не так, сильно по пальцях не бийте