Доброго часу доби! У вересні була повністю перебрана передня ходова + нові масляні стойки SCT не міняв тільки сайлентблоків підрамника -майстри сказали що не треба. Після цих операцій у салоні стало значно тихіше, проте зявився новий звук - бубніння справа (типу постукування гумовим молоточком об щось тверде) при невеликій швидкості їзди і переїзді різного роду нерівностей (лежачі поліцейські, рельси, латки на асфальті, львівська бруківка). Оскільки перебирати не було що - грішив на невеличкий люфт в рульовій тязі....
Вчора застукав правий амортизатор славнозвісного виробника SCT який пройшов 2800 км і я вирішив черговий раз заглянути на форум і випадково натрапив на цю тему....
Сьогодні поставив 2 KAYABU Excel G, замінив 2 опорних підшипники, і фактично уламав майстра який запевняв що з сайлентами підрамника все в порядку їх відкрутити і глянути....шкода що не здогадався їх сфоткати телефоном(....Лівий сайлент цілий, але є сліди зносу, а на правому викришилась частина алюмінієвої обойми і гума відшарувалась від металу... При візуальному і інструментальному огляді всього ЦЬОГО НЕ ВИДНО!!!
Замінив їх і бубніння щезло!!! Задоволений результатом на всі 100%!!! Зате тепер чую як поскрипує обшивка лівої водійської дверки (((