Автор Тема: Чергова аварійна посадка Боінга.  (Прочитано 5640 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн virus

  • Модераторы
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Чергова аварійна посадка Боінга.
« : 02 Ноября 2011, 15:39:18 »
Чергова аварійна посадка Боінга і черговий РЕСПЕКТ пілотам !  8)  bravo
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=E0HHy10gWeQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=E0HHy10gWeQ</a>

ЗИ. цікаво що із після такої посадки із ЗПС? repa
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн $talker

  • Старожил
  • Танцую. Но плохо...
Re: Чергова аварійна посадка Боінга.
« Ответ #1 : 02 Ноября 2011, 15:49:06 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=dEvqTOVwMhI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=dEvqTOVwMhI</a>

Оффлайн virus

  • Модераторы
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Чергова аварійна посадка Боінга.
« Ответ #2 : 02 Ноября 2011, 15:56:57 »
2 $talker,

Серий, от ти як працівник цієї сфери - що думаєш ? ЗПС після таких посадок потребують ремонту чи ні ?
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн $talker

  • Старожил
  • Танцую. Но плохо...
Re: Чергова аварійна посадка Боінга.
« Ответ #3 : 02 Ноября 2011, 16:18:09 »
За моїх 16 років роботи в нас таких випадків не було. Відповідь не знаю, але, на мою думку, після ТАКИХ посадок -  не потребують, достатьно обдути смугу, щоб уламки бетону/щебню не попадали в двигуни, а це - стандартна процедура. Утриманням полоси займається аеродромна служба.
В загальному випадку, думаю, що потреба визначається наявністю вийо вибоїн чи тріщин, які за своїми параметрами (глибина, діаметр, ширина і т.п.) виходять за встановлені норми.

Мені відома байка, коли на одній злітній смузі плита відносно сусідньої виступала наверх близько 10 см і літаки злітали. Правда пілотів при цьому добряче підкидало у кріслах.  :D


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.