Вот и ответ на скорость.....
Шановний абоненте!
Повідомляємо Вас про те, що отримана скарга на невідповідність інтенсивності Вашого користування профілем споживання «Безліміт» параметрам домашнього користувача через надвисокий обсяг завантаження каналу послуги Інтернет. Ця проблема створює конфліктну ситуацію в нашій мережі й позначається на якості надаваних послуг Вам й іншим абонентам компанії.
Найчастіше причиною виникнення такої ситуації є використання файлообмінних сервісів «p2p» (Bittorrent, eDonkey, eMule та інші), що використовує значний ресурс мережі, і у піковий час може негативно впливати на швидкість доступу у інших абонентів. Якщо Ви використовуєте ці сервіси, рекомендуємо Вам утримуватися від завантаження значних обсягів інформації у вечірній час, коли кількість абонентів у мережі найбільша, і не тримати ці програми увімкненими постійно.
Щоб уникнути обмеження швидкості прийому та передачі інформації, просимо Вас оперативно за фактом отримання цього повідомлення:
1. Вжити заходів з припинення цих дій.
2. Повідомити підприємство про вжиті заходи факсом 207-35-83 або електронною поштою abonents@voliacable.com.
У разі відсутності повідомлення про вжиті заходи протягом години після отримання Вами повідомлення, швидкість прийому та передачі інформації може бути зменшена. У разі надходження повторної скарги ці заходи можуть бути вжиті без попередження.
Нагадуємо, що відповідно до Регламенту акції «Безліміт до дня народження ВОЛІ», Ваші дії можуть бути розцінені як порушення Правил користування профілями споживання без тарифікації трафіку, визначеними у п.5.2.Підприємство має право обмежити швидкість прийому та передачі інформації на підставі п. 5.3. цього Регламенту.