Для тих хто шукає причину бубна... Для мене вона найдена причина в опорній подушці (як не дивно
) Всі хто тримав подушку в руках і бачив посадочне місце в корпусі авто побачать їх "схожість" ;-). Мною були придбані подушки від фолькса і оргінальні, 5 разів розбиралась і ставилась вся стойка в зборі з різними конфігураціями, навіть ставив 8мм вакуумну резину між корпусом і подушкою - результату ніякого. Після проведеної роботи вернув стару конфігурацію (оригінальні подушки і без всяких прокладок отримав найкращий результат). Висновок один не всім підійдуть подушки фолькса(можливо від їх якості). А те шо стук появиться знову, то факт - не продумана у нас конструкція до кінця і при наших дорогах люба подушка скоро зношується. Те шо причина бубна в ній я для себе визначив, і тепер поки не знайду достойну заміну туда більше не полізу.
Для тих хто сумнівається перевірити просто - відкрий капот, зніми захисний ковпачок зі стойки, покладіть руку на опорну шайбу стойки і попросіть когось погойдати машину...
ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!!!!!!! для всіх експериментаторів, шток наших амо вилитий з паршивого металу, при пятій затяжці стопорної шайби в руці залишився накінечник штоку, тобто той який на ключ 9(притримує шток щоб не прокручувався). Зірваний переріз нікудишній, метал не далеко втік від металу з якого зроблені гайки в шлангах для під"єднання кухонного там або, ванного змішувача.... ;-( Так шо будьте уважні... Всім удачі в пошуках свого бубна....