При заміні колодок знімаю пластинки - направляючі колодок, чищу їх щіткою по металу. Міряю товщину диска. Перевіряю пильники направляючих пальців та чи не затверділа змазка на них. Пробую, чи відносно легко можна вдавити поршень тормозного циліндру. Оглядаю тормозні шланги, щоб були чисті та без тріщин. Трошки спускаю тормозну рідину через трубочку та дивлюся, чи не мутна. На колодках мають бути накладки - без них вони тарахкотять. При встановленні перевірю, щоб колодки відносно вільно ходили в направляючих, при необхідності підтираю напильником.
То ж коли шланги портіскані, направляючі пружинки колодок перетерлися, закис поршень, пірваний його пильник або направляючого пальця, на пальцях сліди чеканки, диск критичної товщини, тормозна рідина густа, грязна - те і міняти.