Автор Тема: Подборка!(что надо знать при езде по новым правилам)!  (Прочитано 26182 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн Pajok

  • Член клуба
  • "Carpe diem" - Лови момент
Для оформления временного талона необходимо:

пройти техосмотр;

получить вывод эксперта-криминалиста;

подать:

копию паспорта;

копию доверенности;

страховой полис;

техпаспорт;

заявление, отпечатанное тут же в МРЭО;

квитанцию об уплате всех услуг и стоимости техталона.

Оффлайн Engineer

  • Член клуба
  • Авто: другое
Все решилось!!!  vcool Отнес начальнику жалобу, и решили что инспектор оплатит мой штраф и отдаст мне квитанцию, а я больше некуда не иду.
P.S. К жалобе прилагалось фото месности где меня остановили и что там знака нет. Короче разошлись полюбовно! 

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн Cubinec

  • Новичок
Хочу поблагодарить Dr.Livsi за информацию!

Вопрос к форумчанам  8) и форумчёночкам  curtsey

Подскажите на, что должен ссылаться инспектор ДПС при проверке комплектности автомобиля (огнетушителя, аптечки, знака аварийной остановки) и какие инструкции он должен при этом соблюдать.
« Последнее редактирование: 13 Декабря 2008, 13:09:53 от Cubinec »

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
08.12.2008 №15-07/2765-20919

Міністрові фінансів України
В.М. Пинзенику
Шановний Вікторе Михайловичу !

Державне казначейство України на виконання Вашого доручення від 27.11.2008 до листа Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.2008 №20755/ЛЦ щодо порядку зарахування адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху повідомляє наступне.

До Державного казначейства України листом від 12.11.2008 №15/8-4373 звернулось Міністерство внутрішніх справ України щодо відкриття окремих рахунків для зарахування адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у зв’язку із змінами у законодавстві,
а саме: 17.11.2008 набрав чинності Закон України від 24.09.2008 №586-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», відповідно до пункту 3 розділу І якого внесено зміни до статтей 29 та 64 Бюджетного кодексу України щодо включення 50% адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами), до складу доходів державного бюджету та 50% цих штрафів – до складу доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування.
Слід зазначити, що до Державного казначейства України не надходив на погодження відповідний законопроект.
З метою реалізації вищенаведених вимог законодавства Держказначейство звернулось до Міністерства фінансів України (лист від 13.11.2008 №15-07/2525-19464) за роз’ясненнями:
- за яким кодом класифікації доходів бюджету повинні обліковуватись вказані штрафи;
- до якого місцевого бюджету повинні спрямовуватись 50% від сплати штрафів – до бюджету за місцем скоєння правопорушення чи за місцем реєстрації.

Після затвердження Міністерством фінансів України окремого коду класифікації доходів бюджету 21081300 «Адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» (наказ МФУ від 20.11.2008 №1404 „Про внесення зміни до бюджетної класифікації”) з метою ведення окремого обліку штрафів, що нараховуються підрозділами ДАІ, в органах Держказначейства 24.11.2008 р. відкрито 11,6 тисяч розподільчих рахунків для зарахування зазначених штрафів в розрізі сіл, селищ, міст (районів у містах) та їх об’єднань, як це і передбачено Бюджетним кодексом України (стаття 64 та підпункт 2 пункту 1 статті 2).
На зазначені розподільчі рахунки платники повинні перераховувати на підставі одного платіжного документу загальну суму нарахованого штрафу.
Про відкриття рахунків було повідомлено МВС та фінансові органи. Реквізити цих рахунків 24.11.2008 доведено до підрозділів ДАІ.
Кошти, що надходять протягом дня на вищевказані розподільчі рахунки, у кінці операційного дня (у регламентований час) розподіляються головними управліннями ДКУ за встановленими нормативами та перераховуються за призначенням у такому співвідношенні: 50% - до загального фонду державного бюджету, та 50% - до відповідних місцевих бюджетів (сіл, селищ, міст, районів у містах та їх об’єднань).
Тобто, Державне казначейство України відповідно до покладених на нього функцій здійснило всі необхідні заходи по забезпеченню зарахування до бюджетів та обліку адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Проте, залишаються невирішеними ряд наступних питань.

По-перше, ні Міністерством фінансів України, ні Міністерством внутрішніх справ України не надано роз’яснень – до якого бюджету слід зараховувати зазначені штрафи: за місцем скоєння правопорушення чи за місцем реєстрації.
Такий стан справ призвів до ситуації, коли платники звертаються до органів Держказначейства та установ банків для з’ясування реквізитів рахунків для сплати штрафів, та не отримують відповіді.
Крім того, у деяких випадках платники сплачують штрафи на «старі» рахунки, які передбачені для зарахування інших видів адміністративних штрафів у повному обсязі до державного бюджету. Це призводить до неможливості визначення обсягів коштів, що надходять до бюджету від сплати адмінштрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, та порушення законодавства.

По-друге, законодавством не визначено, на який орган державної влади покладається контроль за справлянням (стягненням) надходжень за ККД 21081300. Цей код відсутній у Додатку №8 «Перелік органів, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до бюджету» до Закону України від 28.12.2007 №107-VІ “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”.
Така ситуація не дає можливості проводити, у разі необхідності, повернення платникам помилково або надмірно зарахованих до бюджету платежів, яке повинно здійснюватись за поданням органів стягнення (статті 50 та 78 Бюджетного кодексу України).

З метою врегулювання проблемних питань 27.11.2008 в Державному казначействі України проведено узгоджувальну нараду за участю представників Міністерства фінансів України, Міністерства внутрішніх справ України та Державної податкової адміністрації України.
Протокол наради додається.
Державне казначейство України виконало доручення, надані за результатами проведеної наради, а саме:
- Державним казначейством України направлено Національному банку України та Ощадбанку реквізити розподільчих рахунків по всім територіям, які відкриті в органах Державного казначейства України для зарахування до відповідних бюджетів адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (листи від 28.11.2008 №8-09/1101-20377 та №8-09/1101-20378);
- на виконання телеграми Державного казначейства України від 27.11.2008 №8-06/1093-20301 територіальними органами Державного казначейства України повідомлено всім судовим органам, які знаходяться на відповідних територіях, реквізити рахунків для зарахування зазначених штрафів;

Стосовно пропозиції МВС відкрити рахунки на рівні області.
Дана пропозиція протирічить вимогам статті 64 Бюджетного кодексу, відповідно до якої (з урахуванням внесених змін) 50 % адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами), включено до складу доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування. А підпунктом 2 пункту 1 статті 2 цього Кодексу визначено, що бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об’єднань. Тому бюджетні рахунки відкриті в розрізі цих рівнів бюджетів і не можуть відкриватись для обласних бюджетів, як це запропоновано МВС.
При цьому необхідно врахувати, що відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України 50% адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху включено до кошику доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів. Тому зазначені надходження впливатимуть на рівень фінансової забезпеченості відповідних місцевих бюджетів.
Стосовно пропозиції МВС щодо покладення обов’язків по розробці Порядку сплати адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху на Державне казначейство України слід зазначити, що зазначене питання знаходиться поза межами повноважень і відповідальності Державного казначейства України.
У зв’язку з тим, що нарахування вищезазначених штрафів відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 222) здійснюється працівниками ДАІ МВС України, то контроль за справлянням (стягненням) платежів, що обліковуються за ККД 21081300 «Адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», повинні здійснювати ці органи.

Враховуючи зазначене вище, вважаємо наступне:
1) Порядок сплати адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху має бути розроблений МВС та погоджений з Мінфіном та Держказначейством;
2) Державне казначейство України продовжує виконувати вимоги пункту 3 розділу І Закону України від 24.09.2008 №586-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», оскільки відповідно до внесених змін до статтей 29 та 64 Бюджетного кодексу України, який є основним документом для бюджетного процесу, 50% адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами), включено до складу доходів державного бюджету та 50% цих штрафів – до складу доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування, а саме: сіл, селищ, міст та їх об’єднань.
.

З повагою
голова Т.Я.Слюз
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн SнУsmuMриK

  • Старожил
  • Вы не видели Муми-тролля?
  • Авто: другое
  • Город: Донецк - Киев
Re: Подборка!(что надо знать при езде по новым
« Ответ #80 : 15 Декабря 2008, 20:30:41 »
*предупреждение за оффтоп и флуд в юридической ветке. Задолбался вас чистить*
« Последнее редактирование: 15 Декабря 2008, 22:35:37 от shondor1 »

Оффлайн shondor1

  • Модератор
Cubinec пользуйся поиском. Об этом уже было.

Оффлайн vsa

  • Пользователь
Подскажите пожалуйста, кому подчиняются инспектора ДПС? Например, в протоколе наприсано ИДПС Одесского взвода №2 прапорщик..... кому жалобу на его постановление подавать? ведт согласно ст. 288 КУАП жалоба подается в орган, который вынес постановление...

Оффлайн Engineer

  • Член клуба
  • Авто: другое
vsa Командиру Одесского взвода №2, департамент ДАИ, или в суд по месту регистрации!

Оффлайн Хром

  • Пользователь
  • Киев, Позняки
    • Юридический проводник
ВСЁ!!! Достали ГАИшники и им подобные. От души написал статью и сделал шаблоны (почти идеальные).
Выкладываю ниже и еще она доступна здесь

У більшості з нас є автомобілі, якими ми керуємо, отримуємо від цього задоволення. При цьому, жоден з водіїв не їздить ідеально, дотримуючись абсолютно всіх правил дорожнього руху. В наших умовах, при подібному стані автомобільних доріг це майже неможливо. Але рано чи пізно одне з правопорушень помітить працівник Державтоінспекції, який неодмінно зупинить автомобіль і почне складати протокол за вчинене правопорушення. Значна кількість водіїв при цьому розгублюється, роблять суттєві помилки при заповненні протоколу, при написанні пояснень та взагалі у спілкуванні з представником влади. За вчинення значної кількості порушень правил дорожнього руху працівники ДАІ вправі на місці виносити постанову про притягнення водія до відповідальності (накладати штраф). Якщо постанову вже винесено, і водій не згоден з накладенням на нього штрафу, залишається лише оскаржувати постанову вищестоящому керівництву представника влади, йти до суду, звертатись у прокуратуру або ж сумлінно сплатити суму штрафу. Ми не будемо розглядати випадки та способи оскарження винесеної постанови. З цього приводу в мережі Інтернет є достатньо порад, висновків, думок та готових шаблонів скарг і позовів.

Зосередимо увагу на іншому.

Якщо би водієві після складання протоколу надали принаймні декілька днів для того, щоб підготувати заперечення на інкриміноване йому правопорушення, порадитись з правознавцем, детально вивчити протокол та фотознімки (відеозаписи), ретельно розібратись із дорожньою ситуацією, яка стала ймовірною причиною вчинення порушення… І тільки після цього виносили постанову по справі. Можна здогадатись, що про такий перебіг подій можна тільки мріяти (Не в правилах наших працівників ДАІ відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні – склав протокол і відразу ж постанову про накладення штрафу виписують (показник по штрафу зроблено!)). Однак, водій власними силами може зробити неможливим винесення постанови одночасно з протоколом, і як наслідок, виграти час для підготовки захисту свої прав.
Цей проміжок часу для водія є дуже важливим – водій, по-перше, заспокоїться та зможе зосередитись на проблемі звинувачення, яке йому фактично пред’явлено у протоколі, по-друге, зможе виразно та грамотно сформулювати пояснення до протоколу, по-третє, отримає можливість самостійно перевірити правомірність дій працівника ДАІ під час зупинки водія та складання протоколу. Для цього не потрібно докладати багато зусиль чи професійно володіти знаннями в галузі права. Необхідно лише знати декілька випадків, коли розгляд справи на місці складання протоколу неможливий в силу закону або ускладнений певними обставинами. Мова не йде про те, що необхідно впасти на проїжджу частину і вдавати, що болить живіт, чи схопила судома, чи стався серцевий напад, і потрібна невідкладна допомога (хоча такі випадки в практиці існують і інколи рятують від покарання за керування в нетверезому стані).

Правова допомога
Розглянемо перший необхідний крок у поведінці водія, який є головним та основоположним всіх наступних. Це право на захист – правову допомогу. Згідно ч.1 ст.268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: ...при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи. Зазначене право на правову допомогу гарантується статтею 59 Конституції України: «Кожен має право на правову допомогу… Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст.64 Конституції України: «Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями …59,… цієї Конституції.»
Право на правову допомогу мають навіть самі юристи, оскільки, наприклад, юрист з сімейних правовідносин може не володіти знаннями в галузі законодавства про адміністративні правопорушення. Слід також зауважити, що право на правову допомогу гарантоване також міжнародними документами, зокрема, статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основних свобод, ратифікованої Верховною Радою України 17.07.1997; статтею 2 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права від 16.12.1966, ратифікованого Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 19.10.1973; принципами 1, 19 «Основних принципів, що стосуються ролі юристів», прийнятих восьмим конгресом ООН з питань попередження злочинності і поводження з правопорушниками 27серпня – 7 вересня 1990 року.
Згідно законодавства про адміністративні правопорушення, щоб отримати право на правову допомогу, про це слід заявити клопотання. Якщо водієві буде у цьому відмовлено працівником ДАІ, такі дії будуть визнані незаконними в судовому порядку, а постанову про накладення штрафу без надання права на правову допомогу – скасовано. Адже, водій в такому випадку буде позбавлений свого законного права на отримання кваліфікованої юридичної допомоги, що суперечитиме не лише законодавству України та Основному Закону (Конституції), а й міжнародним правовим актам, що діють і на території нашої держави.
Отже, при складенні стосовно водія протоколу про вчинення ним адміністративного правопорушення, слід обов’язково подати клопотання про надання права на правову допомогу, а в графі протоколу «пояснення» зробити запис: «З обставинами викладеними в протоколі не згоден, порушень правил дорожнього руху не вчиняв. Мною заявлено клопотання про надання права на захист, що додається.»

КЛОПОТАННЯ

про надання права на захист

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №_____________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.__ст._____КУпАП.

Згідно ч.1 ст.268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: ...при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.

Зазначене право на правову допомогу гарантується статтею 59 Конституції України: «Кожен має право на правову допомогу… Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст.64 Конституції України: «Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями …59,… цієї Конституції.»

Оскільки, у вчиненні адміністративного правопорушення винним себе не вважаю та не володію достатніми знаннями у галузі законодавства про адміністративні правопорушення, мені необхідна кваліфікована правова допомога при розгляді даної справи, зокрема, для складання й написання ґрунтовних заперечень та пояснень, надання додаткових документів, встановлення необхідних фактів.

Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст.268 КУпАП, ст.ст.59, 64 Конституції України, з метою всебічного, повного і об’єктивного з’ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,

П Р О Ш У:

1.         Долучити дане клопотання до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.

2.         Надати мені можливість реалізувати моє право на правову допомогу.

3.         Надати мені час для вибору захисника моїх прав, у зв’язку з чим розгляд справи про адміністративне правопорушення відкласти на іншу дату.

4.         Про дату, час та місце розгляду справи повідомити письмово.

 
«___»_________200__року     
__________________   
___________________

    
підпис   
П.І.Б

Завантажити(MSWord)

    
    



Подання додаткових документів
Наступним кроком є реалізація права на подання додаткових документів для вірного вирішення справи та визначення розміру покарання, якщо таке буде накладене. Адже, у відповідності до ч.2 ст.33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність. Крім того, згідно ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: …чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність,…а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Законодавець недарма за кожне порушення правил дорожнього руху встановив диференційований підхід щодо відповідальності порушника. Тобто, за одне й те саме порушення до різних осіб може бути застосовано різний рівень покарання в залежності від наявності чи відсутності певних пом'якшують і обтяжують факторів, особи самого порушника чи його майнового стану.
На момент складання протоколу про адмінпорушення неможливо з’ясувати та документально підтвердити обставини, які пом’якшують чи обтяжують вину та ступінь вини водія, також неможливо надати відомості, що характеризують майновий стан водія та його особистість. Для підготовки та подання таких документів в якості доказів водію потрібен певний проміжок часу. Всі ці обставини підлягають безумовному встановленню, оскільки, впливають на відповідальність та міру покарання.
Отже, якщо буде заявлено клопотання про встановлення зазначених обставин, розгляд справи на місці складення протоколу неможливий та підлягає відкладенню на пізніший час, оскільки, в іншому випадку, справу буде розглянуто із порушенням принципів всебічності, повноти та об’єктивності.
Таким чином, буде доречним заявити таке клопотання та отримати час для пошуку і подання додаткових документів, що можуть значно вплинути на розмір покарання.


КЛОПОТАННЯ

про відкладення розгляду справи

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №_____________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.__ст._____КУпАП.

За вчинення інкримінованого мені адміністративного правопорушення передбачене покарання,  мінімальний та максимальний розмір якого значно відрізняється.

У відповідності до ч.2 ст.33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Крім того, згідно ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: …чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність,…а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

На даний момент неможливо з’ясувати та документально підтвердити обставини, які пом’якшують чи обтяжують вину та ступінь вини. Також неможливо надати відомості, що характеризують мій майновий стан та мене особисто. Для підготовки та подання таких документів в якості доказів потрібен певний проміжок часу. Всі ці обставини підлягають безумовному встановленню, оскільки, впливають на відповідальність та її міру.

У зв’язку із зазначеним, розгляд справи на даний час неможливий та підлягає відкладенню на пізніший час.

Враховуючи викладене, керуючись ч.2 ст.33, ч.1 ст.268, ст.280 КУпАП, з метою всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,

П Р О Ш У:

1. Долучити дане клопотання до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.

2. Відкласти розгляд даної справи про адміністративне правопорушення на іншу дату.

3. Про дату, час та місце розгляду справи повідомити письмово.


«___»_________200__року     
__________________   
____________________

    
підпис   
П.І.Б

Завантажити(MSWord)


Місце розгляду справи
А як бути, якщо стосовно водія складено протокол у місці значно віддаленому від його постійного місця проживання, і він, при цьому, виявив бажання скористатись правовою допомогою та надати додаткові документи, і справа не може бути розглянута в даний час? Адже, за загальним правилом, у відповідності до ч.1 ст.276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення. Водій і його захисник змушені будуть повторно прибути для розгляду справи до тієї місцевості, де складався протокол? Чи не так?
Не слід розчаровуватись. Для окремих випадків, законодавець передбачив можливість розгляду справи не тільки за місцем вчинення правопорушення, але й за місцем проживання порушника. Так, згідно ч.2 ст.276 КУпАП справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 - 126, 127-1 - 129, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.
Отже, в такому випадку буде доцільним при складенні протоколу заявити письмове клопотання про визначення місця розгляду справи про адміністративне правопорушення.


КЛОПОТАННЯ

про місце розгляду справи

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №_____________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.__ст._____КУпАП.

У відповідності до ч.1 ст.276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.

Як вбачається з матеріалів справи, місце вчинення інкримінованого мені правопорушення збігається з місцем складення стосовно мене протоколу про вчинення адміністративного правопорушення. Дана територіальна одиниця значно віддалена від мого місця проживання. Термін мого подальшого перебування в місцевості, де складено протокол, досить обмежений, а розгляд справи на даний час унеможливлюється необхідністю скористатися правовою допомогою (про що заявлено клопотання). Повторний приїзд на розгляд справи до даної місцевості значно ускладнюється територіальною незручністю та суворою трудовою дисципліною за місцем роботи. У зв’язку з цим моя явка на розгляд справи може стати взагалі неможливою, що значно ускладнить своєчасність розгляду справи. А в разі розгляду справи за моєї відсутності з поважних причин, буде порушено принципи повноти, всебічності та об’єктивності розгляду справи, що неодмінно призведе до скасування винесеної постанови у справі.

Для таких та інших подібних випадків законодавцем створено норму – ч.2 ст.276 КУпАП, згідно якої справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 - 126, 127-1 - 129, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.

Таким чином, із врахуванням зазначених обставин, розгляд справи про адміністративне правопорушення буде доречніше здійснити за місцем мого проживання, що в повній мірі відповідатиме завданням провадження у справі про всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин справи.

Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст.268, ч.2 ст.276 КУпАП,

П Р О Ш У:

1. Долучити дане клопотання до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.

2. Розгляд даної справи про адміністративне правопорушення здійснювати за місцем мого проживання.

3. Про дату, час та місце розгляду справи повідомити письмово.


«___»_________200__року     
__________________   
____________________

    
підпис   
П.І.Б

Завантажити(MSWord)



Всі вищезазначені заходи нададуть водіям в спілкуванні з представниками ДАІ можливість досягнути ефективного результату, притаманного будь-якій правовій державі, - всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи та вирішення її в точній відповідності з законом.
Нехай щастить Вам у дорозі!
Авео хэтчбэк, 2007, синий

Оффлайн гвоздик

  • Пользователь
Кто-нибудь переведите на русский, пожалуйста. :(

Оффлайн y4astneg

  • Старожил
  • Установщик ГБО
    • Газ на Авто
  • Авто: Aveo T250 (1.6)
  • Город: Симферополь
материал хорошо +1
у меня вопрос. А если гайцы стоят на частной машине что в этом случае делать? пусть даже если у них и жетон и удостоверение есть?

Оффлайн Хром

  • Пользователь
  • Киев, Позняки
    • Юридический проводник
y4astneg
наказ МВС №1111 від 13.11.2006
12.2. Нагляд за дорожнім рухом з використанням транспортних засобів та без такого може бути відкритим, прихованим та змішаним.
Відкритий нагляд. Здійснюється працівниками ДПС при пішому патрулюванні, а також на службових транспортних засобах (автомобілях, мотоциклах), які мають спеціальне пофарбування.
Потайний нагляд. Здійснюється працівниками ДАІ на службових транспортних засобах (автомобілях) звичайного пофарбування, без написів та розпізнавальних знаків, під час руху в загальному потоці транспортних засобів.
Змішаний нагляд. Здійснюється одночасно на декількох службових транспортних засобах (автомобілях, мотоциклах), з яких щонайменше один повинен мати спеціальне, а решта - звичайне пофарбування.

В тоже время:
З метою зміцнення законності в діяльності органів внутрішніх справ, особливо Державтоінспекції, забезпечення охорони прав і законних інтересів громадян, посилення впливу на стан дисципліни серед учасників руху НАКАЗУЮ: п.2.4 Заборонити темної пори доби зупиняти транспортні засоби для перевірки на неосвітлених ділянках доріг і вулиць одиночним нарядом та нарядом на автомобілях без спеціального пофарбування, за винятком випадків проведення спеціальних операцій. (наказ МВС №482 від 30.06.1998 )
Авео хэтчбэк, 2007, синий

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
Кто-нибудь переведите на русский, пожалуйста. :(
1 стр этой темы посмотри, там по русски есть!
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн y4astneg

  • Старожил
  • Установщик ГБО
    • Газ на Авто
  • Авто: Aveo T250 (1.6)
  • Город: Симферополь
Хром спасибо

Рулик

  • Гость
Сегодня, 1 января 2009 года, вступает в силу Порядок проведения государственного технического осмотра транспортных средств, утвержденный Кабинетом Министров Украины 9 июля 2008 года.



Оффлайн leocsh

  • Пользователь
  • Сегодня в носу-завтра в розетке
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ужгород
Arhat Там в перечни документов-права,правда нет уточнения чьи,прохлоп или провакация? Достал "проффесиализм" Блин,чтоже они курят? dujka
leocsh

Оффлайн Cubinec

  • Новичок
Re: Подборка!(что надо знать при езде по новым
« Ответ #92 : 06 Января 2009, 16:23:26 »
Dr.Livsi на имя кого пишется ходатайство которое вы привели на первой странице?

PS: как правильно полностью заполнить шапку ходатайства?

Оффлайн pitooon

  • Постоялец
Ночью на перекрёстке повернул направо, где стоял знак "проезд запрещён" (перед перекрёстком знака запрещающего поворот небыло). Был остановлен сотрудником ДАЇ. На меня написали протокол и постанову (штраф 300 грн.), я всё подписал в пояснениях написал, что знак не заметил.  Что зделать чтобы моё дело пересмотрели?   Может заплатить штраф для избежание удвоения суммы??? и обратится в суд???

Рулик

  • Гость
pitooon это ст.122 КУпАП, штраф соответственно наложил на месте сотрудник ГАИ, оплатить его необходимо в 15-дневный срок, в противном случае сумма вырастет вдвое.
Согласно ст.288 Постанову по справі про адміністративне  правопорушення може бути оскаржено у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд.
Срок оскарження постановления с даты вынесения согласно ст.289 - 10 дней.

NEVOLOD

  • Гость
Подскажите, какие расценки сейчас от объёма машины?

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
1 января 2009 года вступил в силу Порядок проведения государственного технического осмотра транспортных средств, утвержденный Кабинетом Министров Украины 9 июля 2008 года.




Как сообщает Департамент Государственной автомобильной инспекции Министерства внутренних дел Украины, для проведения техосмотра транспортное средство подается в подразделение Госавтоинспекции по месту постоянной или временной его регистрации в исправном и укомплектованном состоянии.


Автомобиль должен быть оснащен медицинской аптечкой соответствующего типа, знаком аварийной остановки или мигающим красным фонарем, которые отвечают требованиям соответствующих стандартов, и огнетушителем.


Документы, необходимые для прохождения техосмотра:


1. Паспорт гражданина Украины или другой документ, удостоверяющий личность.


2. Протокол проверки технического состояния, выданный субъектом хозяйствования не ранее 45 суток до даты проведения техосмотра, или международный сертификат технического осмотра, выданный центром технического осмотра для средств, которые выполняют международные перевозки грузов и пассажиров.


3. Свидетельство о регистрации средства, его технический паспорт и технический талон, временный регистрационный талон.


4. Удостоверение водителя, которое дает право управлять транспортным средством соответствующей категории, и талон к нему.


5. Медицинская справка относительно пригодности водителя к управлению средством соответствующей категории.


6. Полис обязательного страхования гражданско-правовой ответственности или документ, который подтверждает право на освобождение от страхования.


7. Квитанция об уплате налога с владельцев транспортных средств и других самоходных машин и механизмов, и, в случае наличия, документ, который подтверждает право на льготы по уплате такого налога.


8. Для средств, работающих на газовом топливе, дополнительно подается документ, который подтверждает проведение испытания газовой топливной системы согласно порядку и в сроки, установленные для данного вида оборудования и его комплектации.


Вместе с тем, проверка технического состояния новых транспортных средств не проводится и протокол не требуется. В случае отсутствия какого-либо документа, указанного в списке, техосмотр не проводится.


Кроме того, работники ГАИ проверяют соответствие номерных знаков требованиям стандартов, а также соответствие данных о транспортном средстве и его владельце записи в регистрационных документах и ведомостям в автоматизированных информационных системах Госавтоинспекции. Проводится проверка на отсутствие фактов подделки идентификационных номеров составных частей средства, а также наличие удостоверения водителя и талона к нему, медицинской справки.


Также проводится проверка ведомостей о транспортном средстве, его владельце или уполномоченном лице по автоматизированным базам данных МВД на предмет розыска, наложения ареста и т.п., а также своевременности уплаты штрафов за нарушение Правил дорожного движения.


По завершении всех процедур работник Госавтоинспекции выдает талон о прохождении техосмотра на каждое технически исправное и соответственно укомплектованное транспортное средство при наличии всех необходимых документов, а также при отсутствии данных о неуплате штрафа за административное правонарушение.

до 1000 куб. см 3 гривень з 100 куб. см
від 1001 куб. см до 1500 куб. см 5 гривень з 100 куб. см
від 1501 куб. см до 1800 куб. см 7 гривень з 100 куб. см
від 1801 куб. см до 2200 куб. см 10 гривень з 100 куб. см
від 2201 куб. см до 3000 куб. см 75 гривень з 100 куб. см
від 3001 куб. см і більше 120 гривень з 100 куб. см
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн keukap

  • Старожил
  • Авто: другое
  • Город: Луганск Киев-Осокорки
 Кстати,как можно бороться с неправильно установленными или плохо видными знаками?Если действительно знак плохо видно но он есть и за него штрафуют!?Вот нашёл информацию:Размещение дорожных знаков регламентируется ДСТУ 4100-2002 «Знаки дорожные. Общие технические условия. Правила использования». Согласно документу, знаки должны размещаться так, чтобы обеспечить хорошую видимость информации, предназначенной участникам дорожного движения, как в светлое, так и темное время суток и удобство в эксплуатации, а также исключить их неумышленное повреждение.

При этом знаки не должны быть закрыты какими-либо препятствиями (зелеными насаждениями, мачтами внешнего освещения и т. п.). При их установке необходимо обеспечить четкую направленность передаваемой ими информации только для тех участников движения, для которых она предназначена.

Знаки со световозвращающей поверхностью допускается использовать на участках дорог со стационарным освещением, если они будут видны с расстояния не менее чем 100 м как в светлое, так и в темное время суток.

Высоту установки знаков, расположенных сбоку от дороги, определяют от поверхности дорожного покрытия на краю проезжей части (см. табл.). Если знаки размещены на прогонных конструкциях искусственных сооружений, а расстояние от поверхности дороги до нижней части сооружения менее чем 5 м, знаки не должны выступать за нижний край данной конструкции.

Если знаки размещены один под другим, высоту установки определяют по нижнему знаку.
 Можно ли как-то ссылаться на неинформативность знака или в суде это не прокатит?
Меня кстати оштрафовали за знак,который не видно(движение запрещено) сразу за поворотом.Гаишник сам соглашался что знак не видно,но жаловаться предлагал в дорожную службу и штраф выписал.

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                   від 17 грудня 2008 р. N 1102
                               Київ

                         Про затвердження
           Порядку тимчасового затримання та зберігання
         транспортних засобів на спеціальних майданчиках
                            і стоянках


     Відповідно до    статті    265-2    Кодексу    України    про
адміністративні  правопорушення (  80732-10  )  Кабінет Міністрів
України  п о с т а н о в л я є:

     1. Затвердити Порядок тимчасового  затримання  та  зберігання
транспортних  засобів  на  спеціальних майданчиках і стоянках,  що
додається.

     2. Міністерству внутрішніх справ  забезпечити  функціонування
спеціальних   майданчиків   і   стоянок   Державної  автомобільної
інспекції  для  зберігання   тимчасово   затриманих   транспортних
засобів.
     3. Рекомендувати  органам місцевого самоврядування виділити у
межах  населених  пунктів  підрозділам   Державної   автомобільної
інспекції земельні ділянки для створення спеціальних майданчиків і
стоянок для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів.



    Прем'єр-міністр України                           Ю.ТИМОШЕНКО
                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 17 грудня 2008 р. N 1102
                             ПОРЯДОК
        тимчасового затримання та зберігання транспортних
          засобів на спеціальних майданчиках і стоянках
     1. Цей  Порядок  визначає  процедуру  тимчасового затримання,
зберігання  транспортних  засобів  на  спеціальних  майданчиках  і
стоянках та їх повернення.
     2. Тимчасове  затримання  транспортного  засобу уповноваженою
особою  Державтоінспекції  проводиться  у  випадках,  передбачених
статтею 265-2  Кодексу  України про адміністративні правопорушення
( 80732-10 ),  зокрема у  разі,  коли  неможливо  усунути  причину
затримання на місці виявлення адміністративного правопорушення,  і
передбачає примусове припинення використання такого  транспортного
засобу шляхом його блокування за допомогою технічних пристроїв або
доставлення на спеціальний майданчик чи стоянку.
     3. Доставлення транспортного засобу на спеціальний  майданчик
чи  стоянку  здійснюється  за  допомогою спеціальних автомобілів -
евакуаторів (далі - евакуатор),  у тому  числі  тих,  що  належать
підприємствам,    установам   та   організаціям,   які   провадять
діяльність, пов'язану з транспортуванням транспортних засобів, і з
якими   Державтоінспекцією   укладені   в   установленому  порядку
договори.
     4. Для  доставлення  транспортного  засобу   на   спеціальний
майданчик чи стоянку уповноважена особа Державтоінспекції викликає
евакуатор через  чергового  по  підрозділу  Державтоінспекції  або
інформаційно-диспетчерську службу.
     Після прибуття       евакуатора       уповноважена      особа
Державтоінспекції робить у присутності двох свідків і представника
підприємства,  установи або організації,  яким належить евакуатор,
запис у протоколі про адміністративне правопорушення про тимчасове
затримання транспортного засобу із зазначенням:
     1) дати,  часу,  місця  порушення  і підстави для тимчасового
затримання та  доставлення  транспортного  засобу  на  спеціальний
майданчик чи стоянку;
     2) посади,  місця  роботи,  прізвища,  імені  та  по батькові
особи,  яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставлення
транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку;
     3) типу,  марки,  державного реєстраційного номера,  переліку
візуальних  недоліків  та  пошкоджень  транспортного  засобу,   що
тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи
стоянку;
     4) найменування,   місцезнаходження   та   номера    телефону
підприємства,    установи   або   організації,   які   доставляють
транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного
реєстраційного номера евакуатора;
     5) адреси місця зберігання транспортного засобу;
     6) посади,  прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує
роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик
чи стоянку.
     До протоколу за можливості додаються фотографія транспортного
засобу,  що підлягає тимчасовому затриманню,  і перелік речей, які
перебувають в ньому.
     Протокол підписується   особою,   яка   приймає  рішення  про
тимчасове затримання транспортного засобу,  та особою,  що виконує
роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик
чи стоянку.
     5. У разі коли доставити транспортний  засіб  на  спеціальний
майданчик     чи    стоянку    неможливо,    уповноважена    особа
Державтоінспекції проводить його затримання  шляхом  блокування  з
дотриманням, умов безпеки дорожнього руху.
     6. У   разі   відсутності  водія,  транспортний  засіб  якого
заблоковано, уповноважена особа Державтоінспекції залишає під його
склоочисниками повідомлення про необхідність прибуття такого водія
до територіального  підрозділу  Державтоінспекції  для  оформлення
протоколу про адміністративне правопорушення.
     Форма повідомлення  про  тимчасове  затримання  транспортного
засобу шляхом його блокування затверджується МВС.

     7. Розблокування    транспортного     засобу     здійснюється
уповноваженими особами Державтоінспекції після складення протоколу
про адміністративне правопорушення.
     8. Про місце зберігання тимчасово  затриманого  транспортного
засобу уповноважена особа Державтоінспекції повідомляє водієві під
час складання протоколу про адміністративне правопорушення,  а  за
його   відсутності   -  черговій  частині  територіального  органу
внутрішніх справ.
     9. У разі коли водій з'являється на  місці  правопорушення  в
момент  виконання  робіт  із  завантаження  транспортного  засобу,
уповноважена  особа  Державтоінспекції  не   проводить   тимчасове
затримання   транспортного   засобу,   а   оформляє  протокол  про
адміністративне правопорушення.  При цьому правопорушення  повинно
бути усунуте протягом максимально короткого строку.
     У такому разі фактично виконані підприємством,  установою або
організацією,   які    провадять    діяльність,    пов'язану    із
транспортуванням транспортних засобів, роботи не оплачуються.
     10. Транспортний  засіб  може  бути  тимчасово  затриманий на
строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення,  але
не більш як на три дні з дати такого затримання.
     Строк затримання  транспортного засобу обчислюється з моменту
складення  протоколу  про  адміністративне  порушення,   а   строк
зберігання   -  з  моменту  доставлення  транспортного  засобу  на
спеціальний майданчик чи стоянку.
     11. Водій,  власник   (співвласник)   тимчасово   затриманого
транспортного  засобу,  що перебуває на спеціальному майданчику чи
стоянці,  має  право  доступу  до  нього  в   присутності   особи,
відповідальної за зберігання такого транспортного засобу.
     12. Повернення  тимчасово  затриманого  транспортного засобу,
який  зберігається  на   спеціальному   майданчику   чи   стоянці,
здійснюється   за   письмовим   зверненням  його  водія,  власника
(співвласника)  за  умови  оплати   ним   витрат,   пов'язаних   з
транспортуванням  та  зберіганням такого транспортного засобу,  та
пред'явлення   відповідного    протоколу    про    адміністративне
правопорушення.
     13. За  транспортування  і зберігання транспортного засобу на
спеціальному майданчику чи стоянці Державтоінспекції  справляється
плата у встановленому порядку.
     14. На   спеціальному   майданчику   і   стоянці  ведеться  в
установленому МВС  порядку  облік  прийняття  і  видачі  тимчасово
затриманих транспортних засобів.
     15. Спори,   пов'язані  із  шкодою,  що  заподіяна  тимчасово
затриманому транспортному засобу і майну,  яке перебуває в  ньому,
під  час транспортування або зберігання на спеціальному майданчику
чи стоянці, розв'язуються в установленому законодавством порядку.
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
                        П О С Т А Н О В А
                   від 17 грудня 2008 р. N 1086
                               Київ
                     Про затвердження Порядку
                тимчасового вилучення посвідчення
             водія, талона про проходження державного
              технічного огляду і ліцензійної картки
              на транспортний засіб та їх повернення
     Відповідно до  статей  265-1  та  265-3  Кодексу  України про
адміністративні правопорушення (  80732-10  )  Кабінет  Міністрів
України  п о с т а н о в л я є:

     1. Затвердити   Порядок   тимчасового  вилучення  посвідчення
водія,  талона про  проходження  державного  технічного  огляду  і
ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб та їх повернення,  що
додається.
     2. Міністерству внутрішніх справ привести у двомісячний строк
власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.

     Прем'єр-міністр України                           Ю.ТИМОШЕНКО

     Інд. 31


                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 17 грудня 2008 р. N 1086

                             ПОРЯДОК
             тимчасового вилучення посвідчення водія,
       талона про проходження державного технічного огляду
            і ліцензійної картки на транспортний засіб
                         та їх повернення

     1. Цей  Порядок  визначає  процедуру  тимчасового   вилучення
посвідчення  водія,  талона  про проходження державного технічного
огляду  і  ліцензійної  картки  на  транспортний   засіб   та   їх
повернення.
     2. Тимчасове   вилучення   посвідчення   водія,   талона  про
проходження державного технічного огляду і ліцензійної  картки  на
транспортний  засіб  здійснюється  уповноваженою особою підрозділу
Державтоінспекції (далі - уповноважена особа).
     3. Посвідчення  водія  тимчасово  вилучається  за   наявності
підстав  вважати,  що  водієм вчинено правопорушення,  передбачене
Кодексом України про адміністративні  правопорушення  (  80731-10,
80732-10 ), за яке може бути накладено адміністративне стягнення у
вигляді позбавлення права керування транспортним засобом.
     4. У  разі  вчинення  правопорушення,  за   яке   передбачено
накладення адміністративного стягнення у вигляді позбавлення права
керування   транспортним   засобом,   складається   протокол   про
адміністративне  правопорушення  у  двох  примірниках  і тимчасово
вилучається посвідчення водія, про що робиться запис у протоколі.
     5. До винесення судом постанови у справі про  адміністративне
правопорушення  та  набрання  нею законної сили уповноважена особа
видає водієві тимчасовий дозвіл на  право  керування  транспортним
засобом  строком  не  більше  ніж  на  три місяці з дати вилучення
посвідчення.  Форма зазначеного тимчасового дозволу затверджується
МВС.
     6. Тимчасово вилучене посвідчення повертається водієві:
     за заявою  водія  у  разі,  коли суд не прийняв у тримісячний
строк рішення про позбавлення водія права  керування  транспортним
засобом  або  не розглянув у встановлений законом строк справу про
адміністративне правопорушення;
     після виконання  водієм   постанови   суду   про   накладення
адміністративного    стягнення    або    подання   до   підрозділу
Державтоінспекції копії постанови суду про закриття  справи  (крім
випадків,  коли  справу про адміністративне правопорушення закрито
на підставі порушення за тим самим фактом кримінальної справи);
     у разі винесення судом постанови про позбавлення водія  права
керування транспортним засобом після закінчення визначеного строку
позбавлення права  керування  транспортним  засобом  та  успішного
складення  в  Державтоінспекції  теоретичного і практичного іспиту
для отримання права на керування транспортним засобом  відповідної
категорії.
     7. Талон  про  проходження  державного технічного огляду може
бути  тимчасово  вилучений  з  одночасною  забороною  експлуатації
транспортного   засобу  за  наявності  несправностей  у  гальмовій
системі, рульовому управлінні, тягово-зчіпному пристрої, зовнішніх
світлових  приладах  у  темну  пору  доби  або якщо такий засіб не
укомплектований відповідно до призначення  чи  має  інші  технічні
несправності,  з  якими  відповідно  до  встановлених  правил його
експлуатація  забороняється,  або  переобладнаний   з   порушенням
відповідних правил,  норм і стандартів,  або є таким, що своєчасно
не пройшов державний технічний огляд.

     8. У  разі  тимчасового  вилучення  талона  про   проходження
державного  технічного  огляду  уповноважена  особа складає у двох
примірниках  протокол  про   адміністративне   правопорушення   та
проводить  на  місці  виявлення  такого  правопорушення  перевірку
технічного  стану  транспортного  засобу,  за  результатами   якої
складає акт перевірки зазначеного засобу у двох примірниках. Другі
примірники протоколу та акта видаються під розписку водієві,  який
притягується до адміністративної відповідальності.
     Про тимчасове  вилучення  талона  про  проходження державного
технічного огляду уповноважена особа робить  відповідний  запис  у
протоколі про адміністративне правопорушення.
     9. У   разі  неможливості  усунення  технічних  несправностей
транспортного   засобу   на   місці    виявлення    правопорушення
уповноважена  особа  вживає  у  межах своїх повноважень необхідних
заходів до тимчасового  затримання  транспортного  засобу  (шляхом
його  блокування  або  доставлення  на  спеціальний  майданчик)  в
установленому законодавством порядку.
     Подальша експлуатація транспортного засобу дозволяється після
повернення  тимчасово вилученого талона про проходження державного
технічного   огляду   власникові    транспортного    засобу    або
уповноваженому   ним   представникові   після  усунення  виявлених
технічних    несправностей    та     подання     до     підрозділу
Державтоінспекції,  в  якому  зберігається  талон,  акта перевірки
технічного стану транспортного засобу,  виданого уповноваженим  на
проведення перевірки технічного стану суб'єктом господарювання,  а
також сплати накладеного за вчинене правопорушення штрафу.
     Форма акта перевірки технічного  стану  транспортного  засобу
затверджується МВС.
     10. У  разі  усунення  технічних  несправностей транспортного
засобу  на  місці  виявлення  правопорушення  уповноважена   особа
складає  акт перевірки технічного стану транспортного засобу та не
вилучає талон про проходження державного технічного огляду, про що
робить запис у протоколі про адміністративне правопорушення.
     11. Вилучене  посвідчення  водія  або  талон  про проходження
державного  технічного  огляду,  перші  примірники  протоколу  про
адміністративне   правопорушення,  за  яке  передбачене  тимчасове
вилучення талона,  та акта перевірки такого засобу передаються для
зберігання   до   відповідного   підрозділу   Державтоінспекції  в
установленому МВС порядку.
     12. Ліцензійна  картка  на   транспортний   засіб   тимчасово
вилучається уповноваженою особою у разі експлуатації транспортного
засобу,  який використовується для надання  послуг  з  перевезення
пасажирів або вантажів,  водієм, у дорожньому листі якого відсутні
відмітки  про  проходження  щозмінного  передрейсового   медичного
огляду  та  перевірку  технічного стану транспортного засобу,  без
посвідчення  водія  відповідної  категорії,   а   також   у   разі
направлення  в  рейс  одного водія під час здійснення пасажирських
перевезень  на  автобусному   маршруті   протяжністю   понад   500
кілометрів.
     13. Під  час  тимчасового  вилучення  ліцензійної  картки  на
транспортний засіб уповноважена особа складає на  місці  виявлення
правопорушення  відповідний  акт у трьох примірниках,  один з яких
видається під розписку водієві. Форма акта затверджується МВС.
     14. Акт  про  тимчасове  вилучення  ліцензійної   картки   на
транспортний  засіб  та  вилучена ліцензійна картка надсилаються у
триденний строк до відповідного органу ліцензування  господарської
діяльності  щодо надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів
автомобільним транспортом в установленому МВС  та  Мінтрансзв'язку
порядку.
     15. Перші примірники протоколу про вчинення адміністративного
правопорушення та акта про тимчасове вилучення ліцензійної  картки
на транспортний засіб надсилаються до підрозділу Державтоінспекції
за місцем реєстрації  транспортного  засобу  чи  тимчасового  його
обліку.
     16. Порядок  зберігання  та  повернення вилучених ліцензійних
карток визначається органом ліцензування господарської  діяльності
щодо   надання   послуг   з   перевезення   пасажирів  і  вантажів
автомобільним транспортом.
Ранее тут тоже было что-то написано


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.