Розкажу ще й свою історію останнього ремонту.
Перед поїздкою в Крим, вирішив перевірити авто і поміняти "підозрілі" елементи.
Відповідно була необхідінсть заміни підшипника ступиці переднього правого колеса, підшипник купив, а оскільки у мене з правої сторони був незрозумілого походження стук, тому заїхав по дорозі на базар (на Перфецького) і в першій же будці де були З/ч на Авео купив шарову опору (вибирав між трьома фірмами виробниками і купив середню по ціні (80 грн) назви фірми не памятаю.
(шкода коробочка не зебереглася бо залишилася на сервісі) .
Поміняв підшипник ступиці і дійсно шарова була вже ненадійна, тому одразу її теж замніили (все робили в моїй присутності).
Виїхав з СТО - все супер, шум підшипника пропав, стук теж....
АЛЕ - через тиждень їздив (приблизно 300 км) почався стук з тої ж сторони і щораз сильніший...
За день до виїзду в Крим заїхав до знайомого на СТО (кажу подивися може щось відкрутилося) - підняли машину і прозріли.... шарова практично вилітала
(це та сама шарова, яку ми замінили тиждень назад) - було таке враження що вона проїхала 200 тис км. а не 300 км.
Після цього поїхав на "Форвард" купив нормальну шарову (STR якщо не помиляюся) за 120 грн. за 15 хв її поміняв і без жодного стуку проїхав 3000 км в Крим і назад.
Єдине що шкодую, що не зберіг коробку і реально не мав часу поїхати на азар і сказати "ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ"
zopaтьоті, яка продала мені першу шарову опору.
ЕПІЛОГ - купуйте З/ч у перевірених продавців і вибирайте дорожчі фірми... краще один раз купити шарову за 100 грн ніж двічі по 80 грн плюс робота по заміні.