Автор Тема: Хроніка ремонтів наших Авешок  (Прочитано 47206 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #350 : 04 Июля 2010, 13:51:33 »
Так здається, що вже пора і про пиво подумати для "першопроходця" і носія корисної інформації   ;)
Да-да-да - пиво я люблю  :D beer l-hi

Оффлайн Handsomeboy

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #351 : 09 Июля 2010, 21:45:56 »
Фото з упаковки на опорні подушки:

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #352 : 27 Июля 2010, 13:08:28 »
Привіт львівським авеокєровнікам!  beer2
Є прохання допомогти інформацією. Чи міг би хтось погазувати на своїй машині до 3000-4000 об. з відкритим капотом? Стояти потрібно перед мотором і відповідно додавати оберти дроселем (оберти здаються високими). Справа в тому, чи не чути у Вас сильно роботу клапанів (?) чи клапану чи ще чогось? В мене на таких обертах чути металічний звук. І чи є на Радар-сервіс моторист-діагност, якому можна довіряти?
Буду вдячний за відповіді. Збираюсь в Крим і хочеться бути впевненим в машині.  repa

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #353 : 28 Июля 2010, 16:14:23 »
Скасовую свій попередній пост - причина тарахтіння виявлена. Після огляду розподільчого валу на Пластику, виліз знос одного з кулачків впускного клапану. Кажуть таке в них було, але рідко - заводський брак  :o. От і "результат" "спригування" з гарантії, бо це 100% гарантійний випадок  :'( Хоча вартість нового валу+робота = вартості чергового ТО  repa.

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #354 : 28 Июля 2010, 22:13:40 »
yurbec мда ...  repa

А я сьогодні поміняв передні стойки на KYB + опорні подушки від VW Polo ...  :)

 vcool Не можу натішитись .... нарешті зникло "бумкання" і передок став більш зібраним ...   vcool
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #355 : 29 Июля 2010, 11:27:55 »
virus ВІТАЮ з перемогою на "вічним бубном" в ходовій  :D beer2
* ну що не стало "жостко" їздити на каябі? ;)

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #356 : 29 Июля 2010, 15:04:23 »
virus ВІТАЮ з перемогою на "вічним бубном" в ходовій  :D beer2
* ну що не стало "жостко" їздити на каябі? ;)

ги. дякую. Трохи жорсткіше все ж таки стало. Але не на багато. Основну твердість дають фордовські сайленти. імхо.
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн balasar

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: L'viv
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #357 : 29 Июля 2010, 16:29:42 »
virusРобив все на Форварді, скільки сайленти коштують?
Chevrolet Aveo 1.5 Hatch-BLACK (100500км)

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #358 : 29 Июля 2010, 17:43:15 »
balasar робив все на Форварді. Скільки сайленти вже не памятаю, оскільки платив за все разом і ціна окремо за сайленти в голові не відклалась  :( 
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #359 : 29 Июля 2010, 18:02:04 »
virus можеш озвучити скільк тобі обійшлося таке задоволення?
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Beat

  • Старожил
  • /dev/null
  • Авто: другое
  • Город: Львов
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #360 : 29 Июля 2010, 18:14:09 »
недавно в них тоже цікавився за заміну амортизаторів на Каяби, нарахували 1400 грн (самі KYB, заміна/робота, балансування), але наразі жаба задавила, хоча імхо комфортна їзда важливіша за всякі прибамбаси, а-ля тюнінг, звук, світло ..   dntknw       

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #361 : 30 Июля 2010, 00:15:31 »
Ex-lovelas

- передні амори KYB 2 х 418 грн. = 836 грн.
- опорні подушки від VW (Febi-Bilstein) 2 х 55 грн. = 110 грн.
- робота по заміні 2 х 85 грн. = 170 грн.
- геометрія 100 грн.

  ітогО : 1216 грн.

Beat а ще 184 грн. за що ?  dntknw  repa
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #362 : 30 Июля 2010, 11:37:52 »
virus  Вважаю, що 1216 грн - це цілком прийнятний варіант за цю роботу. ВІТАЮ  beer2

Оффлайн balasar

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: L'viv
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #363 : 30 Июля 2010, 16:43:24 »
- геометрія 100 грн.
Ого то  тепер стіки коштує??? Я ост раз ше по 40-50 робив...
Chevrolet Aveo 1.5 Hatch-BLACK (100500км)

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #364 : 30 Июля 2010, 16:56:39 »
Ого то  тепер стіки коштує??? Я ост раз ше по 40-50 робив...

а ти думав.. жизня дорожає..
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Ptytr

  • Пользователь
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #365 : 01 Августа 2010, 20:57:11 »
Короче мій ремонт почався так. Заїхав я в четвер на один "Ссссервіс" аж інше слово про них сказати хочеться :D...зробили так звану діагностику ходової  :(...ітак маленький список поломок, дві опорні подушки, два підшипники опорні, дві втулки стабілізатора, і стойка стабілізатора права.....ааа і каже ти приганяй мені машину я навіть сам тобі всі запчастини куплю.....нууу я почесав затилок repa.....і кажу....ок я подумаю.....
ну конечно насупного дня поїхав на базар купив всі запчастини....усе вийшло 400грн.....
на сервіс гнати не став....все ж таки руки не з жо*** виросли.....поїхав в гараж, короче кажучи про...бав пів дня ніж усе це порозкручував...... із всього списку несправна була лиш стойка стабілізатора.....і то з лівої сторони, а він казав ліва :D
Отак на сервісах люблять нас розводити :D :D :D :D :D

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #366 : 02 Августа 2010, 09:25:07 »
Ptytr Бувають різні випадки, і СТО - також бувають різні. >:(  А то що майстри люблять клієнтів розводити це 1000% так, що треба бути обережними і не дуже вірити у їхні "діагнози". zopa

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #367 : 02 Августа 2010, 09:47:57 »
Розкажу ще й свою історію останнього ремонту.
Перед поїздкою в Крим, вирішив перевірити авто і поміняти "підозрілі" елементи.
Відповідно була необхідінсть заміни підшипника ступиці переднього правого колеса, підшипник купив, а оскільки у мене з правої сторони був незрозумілого походження стук, тому заїхав по дорозі на базар (на Перфецького) і в першій же будці де були З/ч на Авео купив шарову опору (вибирав між трьома фірмами виробниками і купив середню по ціні (80 грн) назви фірми не памятаю. :( (шкода коробочка не зебереглася бо залишилася на сервісі) .
Поміняв підшипник ступиці і дійсно шарова була вже ненадійна, тому одразу її теж замніили (все робили в моїй присутності).
Виїхав з СТО - все супер, шум підшипника пропав, стук теж.... vcool
АЛЕ - через тиждень їздив (приблизно 300 км) почався стук з тої ж сторони і щораз сильніший...  :( repa
За день до виїзду в Крим заїхав до знайомого на СТО (кажу подивися може щось відкрутилося) - підняли машину і прозріли.... шарова практично вилітала  :o (це та сама шарова, яку ми замінили тиждень назад) - було таке враження що вона проїхала 200 тис км. а не 300 км. repa
Після цього поїхав на "Форвард" купив нормальну шарову (STR якщо не помиляюся) за 120 грн. за 15 хв її поміняв і без жодного стуку проїхав 3000 км в Крим і назад. vcool
Єдине що шкодую, що не зберіг коробку і реально не мав часу поїхати на азар і сказати "ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ"  >:( zopaтьоті, яка продала мені першу шарову опору.
ЕПІЛОГ - купуйте З/ч у перевірених продавців і вибирайте дорожчі фірми... краще один раз купити шарову за 100 грн ніж двічі по 80 грн плюс робота по заміні.  beer2

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #368 : 04 Августа 2010, 13:34:30 »
Для тих, кому не пофіг, що роблять з його машиною на автосервісі.
На днях поміняв на Пластику розподільчий вал. Без подробиць про саму заміну - для правильної заміни потрібно було злити тосол. Зливають його, від’єднавши хитрий шланг (як казав пан майстер) в нижній частині двигуна. Тосол стікає по всьому, що зустрічається на його шляху в пластмасовий тазік, м’яко кажучи сумнівної чистоти, а по простому - брудний (на дні чорний осад і т.д.). Так от, добре, що встиг помітити, як ті помиї хотіли залити назад в машину  :o. "А я його зцідив, тільки зверху" каже майстер і тримає бруднючу каністру, в яку він це все діло влив. Довелося йому пояснити,  8) що я не хочу те багно назад в машину. Пішов виписав новий тосол. А збоку молодий хлопчина (афтослюсар) ллє в чийсь Ланос тосол просто з аналогічного тазіка.
   Щось мені здається, що машинка не скаже "Дякую!" за такий тосол, а термостат може передати привіт.

Оффлайн marjan12

  • Пользователь
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #369 : 17 Августа 2010, 20:05:53 »
Народ де в нас можна нормально зробити розвал  а то шось почало  в право підтягувати ?
ще не робив ні разу після покупки пробіг 12000

Оффлайн STRIZH

  • Старожил
  • Авто: другое
  • Город: 1256
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #370 : 17 Августа 2010, 21:55:38 »
marjan12 Тюнінг центр на кільцевій
В тюнінгу нерахують грошей, їх вкладають для власного задоволення!

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #371 : 18 Августа 2010, 11:29:23 »
Народ де в нас можна нормально зробити розвал  а то шось почало  в право підтягувати ?
ще не робив ні разу після покупки пробіг 12000
Ти спочатку перевір тиск в колесах, якщо ніде серйозних ям не "ловив" то нема чого розвал робити.

Оффлайн Stirliz

  • Неизвестный герой
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #372 : 18 Августа 2010, 23:01:21 »
STRIZHSTRIZHТа на тому тюнінг-центрі машину нормально помити не можуть! Не те, щоб геометрію коліс робити. У всіх руки ростуть не з того місця (причому дві лівих)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Оффлайн STRIZH

  • Старожил
  • Авто: другое
  • Город: 1256
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #373 : 19 Августа 2010, 10:41:28 »
Stirliz Скажу так колись збалансував колеса на Джерельній сів і поїхав ! І тут треба було їхати в Карпати виїхав на рівну дорогу до 100 км все гуд, після всьо таке відчуття що ти на квадратних колесах, руль вібрірую.Думаю ото *опа,підїхав на перший шиномонтаж кажу так і так, а вони мені та це точно колеса. Зняли знов збалансували і шо ти думаєш знов починається  таж саме історія, але вже після 110 км. Вже назад їхав 80 км, їду по - об*їздній і дивлюся Тюнінг центр думаю вступлю туда. Розказав всю історію - мужик зняв зробив і каже: заднє праве і переднє ліве колеса на 51% не правильно збалансовані (каже станок не бреше ,калібрований!)
Ну я сів переїхався до Раковця звітам дав 180 йшла як вкопана(нічо не вибрірує, не трясе). Заїхав до нього після тестування :D ще раз подякував і поїхав! Враження від СТО лишилися позитивними :-X
А за рахунок мийки то машину довіряю мити тільки собі в гаражі маю міні автомийку  ;)
В тюнінгу нерахують грошей, їх вкладають для власного задоволення!

Оффлайн balasar

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: L'viv
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #374 : 19 Августа 2010, 11:11:02 »
Взагалі то розвал і балансування різні речі...
Chevrolet Aveo 1.5 Hatch-BLACK (100500км)


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.