Вчора замінив гальмівні колодки ззаду зліва. Причина - спочатку заклинило а потім зірвав, як виявилось разом з накладками. Добре що їхати було недалечко. Це вже друга заміна на 138 т.км., перша була десь між 70-80 т.км. Отже витримують вони десь до 80 тисяч, хоча псуються не від зносу, а тому що відвалюються накладки. Зносились вони десь на половину. Перший раз теж було заклинювання, але зрушити з місця так і не зміг, приїздили з сервісу, щось там зробили що я зміг доїхати до СТО. Які там на станції на той час мені поставили нові колодки, я вже не пам'ятаю, а на цей раз купив "Hi-q" (які були на той момент в найближчому автомагазині). Барабан знявся майже без зусиль, накладки випали. Гальмівний циліндр сумнівів не викликав, поршні добре рухаються в обидва боки. Отже лише почистив все, підставив шайбочки на вісь під язичок автоматичного підведення (їх там не було, мабуть залишились на перших "рідних" колодках) та замінив колодки. Сьогодні займусь правою стороною.
Якщо проклепували накладки, то краще це робити з новими, поки товщина дозволяє