Дорого дня. Вирішив купити CHEVROLET AVEO 1.5 в кредит, зайнявся пошуком кольру який подобається та пошуком банку кредитора. В перші вільні вихідні поїхав до автосалону на кільцевій, поспілкувався з менеджерами по продажу- виявилось що темно сірого кольору в наявності немає, менеджер любязно запропонував почекати поставки - молодець. Але хочеться авто отримати раніше, тому вирішив пошукати в інших автосалонах- в середу 7.11 о 9.00 озброївшись телефоном та пошуковиком Google знайшов номера автосалонів у м. Києві які продають дану модель авто. Кілька дзвінків і машинка знайшлась в данному кольорі.. Автосалоном в якому вона прописалась виявився салон Бліц Авто по вул. Мурманська 6. менеджер який сповістив мені цю чудову звістку, пішовши на зустріч, любязно погодився зарезервувати данний авто для мене, а також вислати специфікацію факсом до банку.
Зібравши до 7.11 всі документи, поїхав до Укрпромбанку , телефоную до автосалону щоб повідоми менеджеру номер факсу на який потрібно вислати вище вказаний документ, нажаль його на місці невиявилось, мій дзвінок перенаправили на Тетяну, яка запитавши що мені потрібно відмовила в тому щоб вислати дану БУМАГУ, мотивуючи це тим що в автосалоні є кредитний відділ і мені треба приїжджати саме туди.. для цього його і створили (і це знаючи про те що я знаходжусь у відділенні банку) на таку заяву в банку дуже здивувались... далі цікавіше... Тетяна робить мені послугу " я пойду Вам на уступки и отправлю спецификацию на даный авто" я подякував і продиктувавши номер факсу поклав слухавку. Порозмовлявши з кредитним експертом виявилось що бажано мати ще деякі документи ( документи поручителя коіпії паспорта та інд коду + справка про дохід так як прописка не Київська), знаючи про те що автосалони корпорації УКР АВТО привязують клієнтів до Своєї страхової компанії " Дженералі Гарант" було прийнято рішення поїхати в данний автосалон для того щоб мені повністю підрахували всі витрати повязані з покупкою авто та підбором банку якому непотрібна документація про поручителя.
Близько 10 я вже був в автосалоні. Вічливий менеджер Владислав провів мене до спеціаліста кредитного відділу ним виявилась Тетяна з якою я вже мав змогу поспілкуватись .
Привітавшись я вислухав всі переваги кредитного відділу в автосалоні, віддав всі документи які мав для отримання кредиту Тетяні , переглянувши їх і вислухавши мої бажання щодо кредитування запропонувала Кредитпромбанк., перепитавши у Тетяни 2 рази чи непотрібні там документи про поручителя вона дала тверду відповідь " судячи по справці про доходи яку ви мені надали банк непотребує поручителя" Відповівши на декілька запитань по страхуванню і надавши мені детальний розрахунок всіх платежів я був задоволений.. В кінці розмови запитав скільки чекати рішення банку у відповідь почув 24 години. Подякувавши покинув автосалон.
Телефоную у вечері запитати чи потрібно ще щось, виявилось що невистачає номера робочого телефону у справці про дохід. я його надав.
Телефоную 8.11 о 16 - Тетяна відповіла що рішення немає.
9.11 мені телефонує кредитний Експерт УКР АВТО Андрій, і доводить до мого відома що в банк потрібні документи про поручителя , пояснивши йому що мене в автосалоні запевнили що їх не треба, він відповів що вони можуть про це і незнати )).
Вибачте мене, але навіщо тоді такий відділ?? щоб запутати клієнтів і навязати щось своє..
проходить хвилин 30 телефоную Тетяні, вітаюсь-представляюсь, запитую:
Тетяно ви можете розмовляти?
Тетяна: Так.
Я: Вже другий день з дня подачі якесь рішення є??
Тетяна: Ні поки що немає!
Я: Нічого що я вже знаю про те що банк який ви порадили требує поручителя? Як так може бути,що я раніше знаю за Вас.. Ви ж так вихваляли свій відділ за оперативність.
Тетяна: я ЗАРАЗ ПЕРЕБУВАЮ НА ОБІДНІЙ ПЕРЕРВІ І НЕМОЖУ РОЗМОВЛЯТИ (ПІДВИЩЕНИМ ТОНОМ)
Далі я кажу про некомпетентність її як особи що працює з клієнтами , про те що я даремно витратив 2 дні на чекання, на що у відповіть чую жахливу і втой же час жалюгідну на мій розсуд фразу:
"Я работаю в автокредитовании 2 года, я самы лутший сотрудник, Вы неимеете права мне указывать"
На тому розмова була завершена.
через 2 години телефонує та сама Тетяна і повідомляє що інший банк (Альфабанк) надав гарантійного листа. Приїжджайте завтра для оформлення авто візьміть з собою таку то сумму грошей.
14200 взнос за авто
+ 4300 реєстрація
+6.5 % від вартості авто (страхування в навязаній компанії)
10.11 приїждажаю до автосалону. Привітався з менеджером Владиславом який любязно показав авто. Потім підійшов до Тетяни щоб надала умови на яких береться кредиит в Альфабанку. а також їх кредитний договір.Прошу Тетяну підрахувати мені переплату за кредитом якщо я буду платити щомісячно сумму в 2 рази більшу ніж вказано в графіку погашення платежів, на що отримав відмову, виявляється в автосалоні таку інформацію надати неможуть так як банки їм таку інфу ненадсилають.. Знову ж таки навіщо мені Ваші послуги якщо ви їх неможете надати в повному обємі як те може зробити банк, виходить мені все рівно треба їхати до банку щоб отримати дану інформацію. Почитавши договір визріло кілька запитань, а запитати немає в кого всі зайняті, прошу надати кредитний договір Райфазен Банку Аваль, його як виявилося в кредитному відділі немає. Отримавши кілька претензій від тетяни в свій адрес прошу віддати документи так як немає бажання працювати з такими особами. тетяна любязно їх надала, неспробувавши владнати конфліктну ситуацію...
Запитавши у менеджера який стояв біля авто: де старший менеджер? попрямува до данного. Представившись попросив зняти з резерву авто який хотів придбати та надати мені книгу пропозицій для відповідного запису про якість обслуговування. Керіник продажу вислухавши характер пропозиції пішов за данною книгою , черз 5 хвилин повернувся з шановним Богданом (нач ВІДДІЛУ КРЕДИТУВАННЯ). Вислухавши по новому мої зауваження пообіцяли провести відповідну роботу. Так і не надавши мені книгу пропозицій мотивуваши тим що її зараз немає в автосалоні.. запитавши що за авто я збирався купувати.. різко виказав те що продасть з "РАДІСТЮ" іншим клієнтам дане авто))
P.S. спеціально для Тетяни и глоловного МенеГера
Требования к профессиональной компетенции можно условно разделить на две группы. Первую составляют знания и умения выполнять профессиональную работу. Они включают:
- умение обосновывать и принимать решения в ситуациях, для которых характерны высокая динамичность и неопределенность;
- информированность в вопросах отрасли, в которой работает отдел;
- умение использовать современную информационную технологию, средства коммуникации и связи.
Вторая группа требований связана со способностью менеджеров работать с людьми и управлять самими собой. Менеджеры должны иметь личностные качества, которые усиливают доверие и уважение со стороны других. В данную группу входят:
- высокое чувство долга и преданность делу;
- честность в отношениях с людьми и доверие к партнерам;
- умение четко выражать свои мысли и убеждать;
- уважительное отношение к людям вне зависимости от их положения в организационной иерархии;
- способность быстро восстанавливать свои физические и душевные силы и критически оценивать собственную деятельность.
Шкода що дані вимоги мають місце не у вашому автосалоні..
Читав ваші відповіді на скарги таких же клієнтів..Ваші виправдання ділом не підтверджуються.
Скажите не мені судити, а кому ж іще.. я звичайний клієнт..
добре що шевроле продає не тільки Бліц Авто..
ВІДПОВІДЬ НА МОЄ ЗАУВАЖЕННЯ
Добрый день! Меня зовут Вячеслав, я и.о. начальника торгового отдела АФ «Блиц-авто», и мне хотелось объяснить ситуацию, которая сложилась с господином «afinskiy» настоящее имя этого человека Иван.
Начну с того, что господин Иван не являлся клиентом нашего автосалона, а выступал он в роли посредника. Иногда встречаются такие «бизнесмены», которые пользуются неосведомленностью людей о покупке автомобилей в кредит, якобы «решают» все вопросы связанные с оформлением кредита и берут за это вознаграждение. Обычно эти «решатели» представляются родственниками наших покупателей. Так вот по странному стечению обстоятельств господин Иван представился родным братом нашего потенциального клиента.
Но изначально мы не имели информации о том, что Иван посредник, поэтому, когда он позвонил в наш автосалон сотрудники отнеслись с должным вниманием к нему: зарезервировали автомобиль и предоставили спецификацию для оформления банковского кредита. Далее, по простой логике, Иван самостоятельно не смог оформить кредит для своего «родного брата», после чего предложил нашему кредитному отделу заняться оформлением кредита на автомобиль, предоставив нам документы на имя Владимира Валерьевича (из-за этических соображений фамилию не указываю). На вопрос где сам заемщик, Иван с очень недовольным выражением лица ответил: «Будет вам мой брат, но позже..?!».
Не буду вдаваться в тонкости оформления авто в кредит, для этого у нас есть отдельная тема в форуме, скажу лишь то, что окончательное решение выдавать кредит или нет и какие документы необходимо предоставить заемщику, принимает кредитный комитет банка, а не отдел кредитования и страхования автосалона. Последний создан для проведения мониторинга на рынке банковских услуг, связанных с автокредитованием и централизованного оформления кредитной заявки по наиболее подходящим клиенту условиям банка.
При первичной обработке документов Владимира Валерьевича, у сотрудника кредитного отдела возникла необходимость в получении недостающей информации. Связавшись с Владимиром Валерьевичем и попросив его дать номер рабочего телефона, сотрудник услышал удивительный ответ: «Я его не знаю…». Буквально сразу же перезвонил господин Иван, у которого возмущения не было предела, крича на сотрудницу кредитного отдела, он заявил следующее: «На каком основании вы звонили заемщику?! Я же сказал, что он НИЧЕГО не знает, и связываться нужно только со мной! Я все решаю!» Странно, не правда ли?
По-поводу работы сотрудника кредитного отдела, я скажу следующее, мы работаем в сфере торговли, и в первую очередь мы обязаны с уважением и почтением относиться к каждому нашему покупателю, проявлять гибкость и умение находить компромиссные решения, а так же погашать все конфликтные ситуации на стадии их зарождения. Но существуют же обычные человеческие взаимоотношения, и когда сотрудник находится в местах общественного питания и держит в руках ложку с борщом (извиняюсь за подробности), отвечая Ивану, что физически не может разговаривать, а человек этого не понимает…Решайте сами, кто прав, а кто виноват…
Что касается, Книги предложений и замечаний, то я Ивану предложил следующее, что бы сам Владимир Валерьевич, приехал к нам и написал свои мысли по этому поводу. Для информации: Книга пожеланий и замечаний находиться на видном месте в Уголке покупателя в автосалоне.
МОЯ ВІДПОВІДЬ
Добрый день! Меня зовут Вячеслав, я и.о. начальника торгового отдела АФ «Блиц-авто
Начну с того, что господин Иван не являлся клиентом нашего автосалона, а выступал он в роли посредника. Иногда встречаются такие «бизнесмены»,
Нагло брешете головний МенегЕр. Особисто Вам покажу свій паспорт та паспорт свого рідного брата, з яким я приїжджав у суботу.
- Иван самостоятельно не смог оформить кредит для своего «родного брата», после чего предложил нашему кредитному отделу заняться оформлением кредита на автомобиль. ЗНОВУ БРЕХНЯ
На вопрос где сам заемщик, Иван с очень недовольным выражением лица ответил: «Будет вам мой брат, но позже..?!»- що за видумки?? я попередив що брат зайнятий весь час на роботі тому часу на поїздки до вас немає
При первичной обработке документов Владимира Валерьевича, у сотрудника кредитного отдела возникла необходимость в получении недостающей информации. Связавшись с Владимиром Валерьевичем и попросив его дать номер рабочего телефона, сотрудник услышал удивительный ответ: «Я його непамятаю.... " Буквально сразу же перезвонил господин Иван, у которого возмущения не было предела, крича на сотрудницу кредитного отдела, он заявил следующее: «На каком основании вы звонили заемщику?! Я же сказал, что он НИЧЕГО не знает, и связываться нужно только со мной! Я все решаю!» Странно, не правда ли? ЗНову все брехня... людина яка займає керівну посаду дозволяє собі писати такі речі!!! Жах!!
Что касается, Книги предложений и замечаний, то я Ивану предложил следующее, что бы сам Владимир Валерьевич, приехал к нам и написал свои мысли по этому поводу. Для информации: Книга пожеланий и замечаний находиться на видном месте в Уголке покупателя в автосалоне- брат стояв поруч біля мене і уважно слухав про що я з вами розмовляв з вАми, вИ безсоромна негідна людина, яка дозволяє собі писати таку нісенітну брехню. ОБОВЯЗКОВО КІЛЬКА ПОМІТОК В КНИЗІ ЗАЛИШИМО
Кредит без стороньої домоги горе-співробітників горе- салону ми отримали -в КРЕДИТПРОМБАНКУ за 24 години , а не за 3 дні як у Вас. Автомобіль купуємо в іншому салоні ..... Посміхаєшся пан головний МенеГер, думаючи що в Бліц Авто.. ніфіга....
У вільний час заїдемо залишити пропозіцію в Книзі яка по Вашим словам знаходиться не в салоні..
Мене заблокували на форумі БЛІЦ АВТО тому що я написав правду. Хочеться щоб максимально більше людей побачили дану ситуацію. На форумі бліц авто у ваші коменти дописують те що їм подобається, а те що неподобається видаляють..