Автор Тема: Що б ви змінили у роботі СТО, якби були власником?  (Прочитано 187 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн SerhiiKovalski

  • Неизвестный герой
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Николаев
От чесно, хто хоч раз не бісився, коли на СТО все через одне місце? Записуєшся на 10:00, а машину забирають аж в 11:30, майстер десь пропав, запчастин нема, чекати доводиться, ще й кави нормальної немає. Ну реально, якби я був власником СТО, перше, що б зробив – навів порядок і зробив так, щоб клієнти не втрачали пів дня просто так.

А ви що змінили б у роботі СТО, якби мали власне? Бо поки здається, що всі просто змирилися, що "і так зійде"...

Оффлайн Yuriy_Hrynevsky

  • Неизвестный герой
  • Авто: другое
  • Город: Киев
О, бачу, що не я один вважаю, що багато СТО працюють так собі. А найгірше – це безлад і постійні затримки. Ну ось якого біса, коли кажуть "буде готово за годину", то це завжди мінімум три? Виявляється, проблема не лише у майстрах, а й у тому, як взагалі організована робота.

Натрапив нещодавно на тему про LEAN IIBLC® – це така штука, що допомагає наводити порядок у виробничих процесах, мінімізувати затримки й усувати тупі помилки  Ось, раптом кому цікаво – https://bs.krok.edu.ua/sertifikacija/sertifikacija-lean-iiblcr/. Тобто якщо нормально застосувати, то й на СТО можна забути про ці "ой, почекайте ще трошки".

Оффлайн Viktor_Koroviak

  • Неизвестный герой
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Kiev
Виявляється, не так просто все зробити нормально, як здається з боку. Але ж є і нормальні СТО, де все швидко, чисто і без зайвого геморою – значить, це реально?

От було б круто, якби у кожного сервісу був фідбек клієнтів у реальному часі, а не лише "дякуємо за відгук, нам дуже важлива ваша думка". Ну і ще щоб запис працював без сюрпризів, а не "ой, ми вас не внесли в журнал".


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.