Баюс)
є машини, які я взнаю за 4 кілометри.
Приміром Білий тягач і Сірий тент - Епіцентр
Оранжеві - ЛАА-транс/транспеллє.
Сканія з низькою кришою і причеп промтоварка - ТТК
Сканія біла і білий реф - МХП
А МАН + зерновоз або танкконтейнер - ТрансСервіс1
Це я до чого веду...
Спиняти машини певних фірм просто не будуть.
Тому вони і далі будуть возить по 80 тон і більше.
Потрібна система, типу в штатах або Канаді.
Там всі (без виключення) вантажівки мають заїжджати на "скейли" (ваги) в робочий час, а іноді і вночі.
По трасі встановлений значок і ти повинен заїхати туди. ТАм в першу чергу перевірять вагу і візуально, чи працюють лампочки, двірники, сигнал, чи резина не лиса.. бла-бла-бла... в деяких випадках запитають "лог-бук", аналог тахографа.
По нормальному це займе пару хвилин. Якщо машина заїхала і з вагою все Ок та фари світять, то інспектор навіть з будки своєї не вийде.
А якщо трабла яка - то тоді повна перевірка.
І заїжджають всі. Бо штраф за "незаїзд" більше, ніж за несправність якусь. А незаїзд виявлять на наступних скейлах*, бо кожний такий заїзд фісується в паперовийлог-бук (або електронному тахографі)