Всім привіт!
Давно вже користуюсь форумом (для ремонту, іншої інформації..), але хотів залишити ось такий відгук по речам, які багато обговорюються але рішення не чітке.
Так ось.
Машині зараз 120 тис пробігу (авео Т250 1,6, 2007року), все ТО згідно регламенту, перші 40 тис у офіційного дилера, лапухи (нехай вибачають, але ті молоді хлопчики не те щоб не вміли зробити, вони навіть баажння такого не мають). Власник один. Перед цим їздив на сенсі, але ще 2002 року (Л1300 - один з перших). Вцілому авто нормальне для свого класу і за такі гроші ( те що можна придбати в Україні). Їзда обережна.
Отож за весь цей пробіг замінено:
1. Під час обкатки правий підшипник подушки відбійника правого (так записано в сервісній книзі, на оригінал корейський))
2. стойка стабілізатора ліва десь на 77 тис (TWR), стук, чіткий, на падінні в яму, при розкачуванні
3. сайлетблок ричага переднього задній справа (Ruville від mondeo)70 тис - стук при рушанні, підірваний
4. датчик ABS передній лівий (не оригінал, перебитий дріт) 72 тис
5. втулки стабілізатора (CTR) теж на 70 тис
6. сайлентблоки ричага передні з двох сторін, 95 тис, усі окрім одного (замінений раніше), задній від mondeo, передні - оригінал
7. кульова опора права (lemforder) 115 тис
8. передні опори стійок з двох сторін (lemforder), втулки стабілізатора (Febi), прокладка клапанної кришки 115 тис
А тепер саме цікаве чому і ж хотів написати відгук. Багато читав про так званий гул на різних швидкостях ( у мене починався десь на 70-80 км/год і зникав після 120 км/год. Одразу після покупки авто звертався на сервіс по гарантії, до речі в дві різні області і ще на форд сервіс десь на 70 тис - ходили, піднімали, слухали, крутили - і ще по гарантії десь на 10-20 тис казали, що там нічого немає, така особливість автомобіля, пізніше на форд сервісі = що це коробка передач, давай розберем - побачим, і так далі. Але ось, на решті, на 104 тис при підрулюванні так конкретно загуділо - поміняв підшипники ступиці передні - і все, тишина. Ось це і є думаю причина гудіння, причому діагноз сервіс не ставить аж поки не загудить конкретно із люфтом колеса. Вам вирішувати. Причому правий чи лівий вони теж не знають де - мені гуділо справ, підняли, послухали - діагноз - лівий підшипник. Поміняли - гудить дальше. Поміняли правий - все ОК. Ось така історія.
І ще про шумну підвіску. Ось ці стойки. Як на мене стойки тут ні до чого ( мої ще рідні). Машина була справді шумненнька (ця твердість, гупання, віддача (аж до металічного стуку в руль при повороті на гравії) і так далі. По перше супорта (я ще на ланосі таке мав) - дуже легко перевірити. Бо дехто кажелюфт - не люфт, скоби, пружини. Все просто, виїжджаєм на бруківку, гравій повільно котимся - стукає, пригальмовуєм - не стукає - діагноз.
Що ж робив я. Коли поміняв перший сайлент та втулки стабілізатора, набагато стало тихіше, але віддача (аж до металічного стуку в руль при повороті на гравії) та гупання стойок залишилось. і тут на форумі опеля одна дама пише за змазку від лікві молі і якийсь рульовий карданчик. В нас теж такий є. Так ось там є контрольна гайка, заліз, рукою, є люфт, навіть на не заведеній машині при рухом рулем десь внизу такий собі стук (мені казали що то вже рульова рейка...)Дотягнув той болт чи гайку (не пам'ятаю вже) і вуаля, тишина. Бажаю успіху.
Про сайленти. Так справді від mondeo вони жосткіші, але машина збитіша, але трішки занадто жорстко. Читав що від meriva краще, але я вже поставив, десь через 5-10 тис стає м'якше, а може звик. Але ось що сталось. Після зими цього року на гармошці з'явилось гупання справа і зліва теж. Виявляється коли по гарантії міняли підшипник відбійника (опори) справа, то саму опору не міняли, як всі рекомендують. Я ж замінив дві (lemforder)такі як оригінал. І що хочу сказати: машина зовсім інакша, чітка, але м'яка, набагато приємніше, гупання немає, по тих ямах, нерівностях, на яких я раніше аж примружувався - тепер їх ледь чутно, руль набагато цікавіший - відзивчивий, стійкіша в поворотах... То ж комбінація сайлентів від mondeo та опори lemforder дуже не погана.
Що ще було. Коли міняли підшипники ступиці, то зліва дуже жорстоко вибивали (каліки) - після цього все було ОК. Але десь через 1 міс (не більше 600-700 км пробігу) їхав на море - 1200 км в одну сторону, без зупинок. І по дорозі назад на гальмуванні появилось биття руля, дрібне. В дорозі все було ОК. Був один удар зліва (биття теж зліва - як виявилось пізніше), але навіть балансування не змінилось, та по дорозі назад - сильний раптовий дощ. Майстри в нас теж супер, що лише я не робив - перебалансував, розвал-сходження, по свому наполяганню перепресував підшипник, на ступиці були заусини від пресу - защищено (але на посадку підшипника вони буцім не впливали) - б'є. Сам бачив, що на другій передачі при вивішуванні колеса аж супорт мав хід. Заміна колодок ( після останньої поїздки на море - дуже стерлись), гальмівних дисків - б'є. Все вирішилось після проточки диска на ступиці (не знімаючи), до речі тільки так і треба робити як показує досвід (після заміни на новий). От я і не знаю чи то я перегрів диски і ступиця зіграла, чи то той удар, чи то так хлопці вибивали підшипник, чи то кулак поворотний - може хтось мав таке, що підкаже.
Ось такий звіт. Може щось не так написав, то прошу вибачення (мені лише 30, хірург по професії). Але машина, повторюсь, не погана, головне не мішати їй працювати, і мити - їде краще. Двоє знайомих їздять на Ford Focus II 2010 та 2011 років, з нуля. Так там теж на 40 тис вже щось стукає, на 70 тис і шарова івсі сайленти, і рульове...
І ще. Масло Orlen Extra Syntetic 5W40 раз на 15- 17 тис. Тормозну, ГУР ще не міняв і не доливав з народження. Тосол періодично доливаю. Ремні, роліки згідно регламенту раз в 60 тис, водяна помпа рідна. Свічки - одна заміна на 80 тис.
Бажаю успіху.