Автор Тема: Правила буксировки и теде  (Прочитано 5823 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Авэшкин

  • Член клуба
  • Видишь суслика? Нет? И я не вижу - а он ЕСТЬ!
  • Авто: Aveo T200
Правила буксировки и теде
« : 28 Августа 2013, 11:51:52 »
Знакомый собирается сдавать  экзамен в ГАИ, задал ему коварный вопрос о буксировке. Точно помню, что на ведущем автомобиле должен гореть ближний свет, а на ведомом аварийка или если она не работает - должен быть закреплен знак аварийной остановки.
А в правилах такого найти не могу :o
Кто что думает? Изменений в правилах буксировки вроде не было в последнее время dntknw
« Последнее редактирование: 28 Августа 2013, 11:54:57 от Авэшкин »
Здесь мог бы быть юзербар)
А тут я убиваю время http://www.ereality.ru/reg184541.html

Оффлайн Alex_S

  • Старожил
  • г. Одесса
    • CarPC
  • Авто: другое
  • Город: Одесса-мама
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #1 : 28 Августа 2013, 12:14:08 »
А что тут думать... Открыл ПДД, нажал справа сверху на кнопочку принтера (так он покажет сразу все), и сделал поиск по слову "букс".
Вот что нашел:
9.8. Під час руху механічних транспортних засобів у світлу пору доби з метою позначення транспортного засобу, що рухається, ближнє світло фар повинно бути увімкнене:
ґ) на транспортному засобі, що буксирує;
9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
г) на механічному транспортному засобі, що буксирується;
12.7. Під час буксирування швидкість не повинна перевищувати 50 км/год.
19.1. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості незалежно від ступеня освітлення дороги, а також у тунелях на транспортному засобі, що рухається, повинні бути ввімкнені такі світлові пристрої:
в) на причепах та транспортних засобах, що буксируються, - габаритні ліхтарі.

23. БУКСИРУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ СОСТАВІВ

23.1. Буксирування повинно виконуватися механічним транспортним засобом без причепа і з технічно справними зчіпними пристроями як у буксированого транспортного засобу, так і у транспортного засобу, що буксирує.

Запускання двигуна із застосуванням жорсткого або гнучкого зчеплення повинно виконуватися згідно з вимогами цього розділу.

Дозволяється буксирування одного механічного транспортного засобу лише з одним причепом.

23.2. Буксирування транспортних засобів здійснюється:

а) із застосуванням жорсткого або гнучкого зчеплення;

б) із частковим навантаженням буксированого транспортного засобу на платформу або на спеціальне опорне пристосування.

23.3. Жорстке зчеплення повинно забезпечувати відстань між транспортними засобами не більш як 4 м, гнучке - в межах 4-6 м. Гнучке зчеплення через кожний метр позначається сигнальними щитками або прапорцями згідно з вимогами пункту 30.5 цих Правил (за винятком використання гнучкого зчеплення з покриттям із світлоповертального матеріалу).

{Пункт 23.3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 111 від 11.02.2013}

23.4. У разі буксирування механічного транспортного засобу на гнучкому зчепленні в буксированому транспортному засобі повинні діяти і бути справними робоча гальмова система і рульове керування, а на жорсткому зчепленні - рульове керування.

23.5. Буксирування механічного транспортного засобу на жорсткому або гнучкому зчепленні повинно здійснюватися лише за умови, що за кермом буксированого транспортного засобу перебуває водій (крім випадків, коли конструкція жорсткого зчеплення забезпечує буксированому транспортному засобу повторення траєкторії руху транспортного засобу, що буксирує, незалежно від величини поворотів).

23.6. Буксирування немеханічного транспортного засобу повинно здійснюватися лише на жорсткому зчепленні за умови, що його конструкція забезпечує буксируваному транспортному засобу повторення траєкторії руху транспортного засобу, що буксирує, незалежно від величини поворотів.

23.7. Механічний транспортний засіб з рульовим керуванням, що не діє, повинен буксируватися відповідно до вимог підпункту "б" пункту 23.2 цих Правил.

23.8. Перед початком буксирування водії механічних транспортних засобів повинні узгодити порядок подачі сигналів, зокрема для зупинки транспортних засобів.

23.9. Під час буксирування на жорсткому або гнучкому зчепленні забороняється перевозити пасажирів у буксированому транспортному засобі (крім легкового автомобіля) та кузові вантажного автомобіля, що буксирує, а в разі буксирування способом часткового навантаження цього засобу на платформу або спеціальне опорне пристосування - в усіх транспортних засобах (крім кабіни транспортного засобу, що буксирує).

23.10. Буксирування забороняється:

а) якщо фактична маса буксированого транспортного засобу з несправною гальмовою системою (або за її відсутності) перевищує половину фактичної маси транспортного засобу, що буксирує;

б) на гнучкому зчепленні під час ожеледиці;

в) якщо загальна довжина зчеплених транспортних засобів перевищує 22 м (маршрутних транспортних засобів - 30 м);

г) мотоциклами без бокового причепа, а також таких мотоциклів, мопедів чи велосипедів;

ґ) більше одного транспортного засобу (за винятком випадків, коли порядок буксирування двох і більше транспортних засобів погоджено з Державтоінспекцією) або транспортним засобом з причепом;

{Підпункт "ґ" пункту 23.10 в редакції Постанови КМ № 111 від 11.02.2013}

д) автобусами.

{Підпункт "д" пункту 23.10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1029 від 26.09.2011}

23.11. Експлуатація составів транспортних засобів у складі автомобіля, трактора або іншого тягача і причепа дозволяється лише за умови відповідності причепа тягачу та виконання вимог щодо їх експлуатації, а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа - також за наявності причіпного пристрою, установленого заводом-виробником.

{Пункт 23.11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1029 від 26.09.2011}

{Пункт 23.12 виключено на підставі Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011}

28.3. На гірських дорогах заборонено:
б) буксирування на гнучкому зчепленні;
в) будь-яке буксирування під час ожеледиці.

30.5. Для позначення гнучкого зчеплення під час буксирування використовуються прапорці або щитки розміром 200 х 200 мм з нанесеними на них по діагоналі червоними і білими смугами, що чергуються, із світлоповертального матеріалу завширшки 50 мм (за винятком використання гнучкого зчеплення з покриттям із світлоповертального матеріалу).

32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються:
д) порядок буксирування двох і більше транспортних засобів;
Компьютер в машине
Мой БЖ

Оффлайн Leksi

  • Член клуба
  • Вот ща.... Докняпаю....
  • Город: Киев
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #2 : 28 Августа 2013, 12:23:38 »
по буксировке ответили :)

Вопрос:

ест знаки ограничения максимальной скорости: круглый с белым фоном, по наружному контуру красный "ободок" и в середине - черным указана скорость. Все поняли?




На одесской трассе встретил такой же знак, только на желтом фоне..... че за нах? Во избежание гиморроя - поехал в соответствии с требованием знака - гайцы смотрели, как на дебила.... repa Встретив опять такой знак далее по трассе - не сбросил и промчался 100... Гайцы смотрели как на дебила.....  :o :o  Но не остановили.... Че за изменения в консерватории?

В чем отличие в знаках, собственно:




ПыСы.  ПэДэДэ по этому поводу еще не курил :) Следовательно - говорите, Вас слушают! :)

ПыПыСы.  Желтый фон - для грузовых? ???
Владелец "пьяной Хонды"
Передо мной 3 кубика с буквами Б, Л и Я - пока не сложу слово СЧАСТЬЕ отсюда не уйду!

Оффлайн ЩербачОК

  • Старожил
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #3 : 28 Августа 2013, 12:27:14 »
а хіба жовте, то не тимчасове?

Оффлайн Leksi

  • Член клуба
  • Вот ща.... Докняпаю....
  • Город: Киев
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #4 : 28 Августа 2013, 12:27:45 »
Покурил ПДД. Есть только знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості". Но он на БЕЛОМ фоне. Шо за прикол с желтым фоном? ???
Владелец "пьяной Хонды"
Передо мной 3 кубика с буквами Б, Л и Я - пока не сложу слово СЧАСТЬЕ отсюда не уйду!

Оффлайн Авэшкин

  • Член клуба
  • Видишь суслика? Нет? И я не вижу - а он ЕСТЬ!
  • Авто: Aveo T200
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #5 : 28 Августа 2013, 12:30:10 »
Alex_S, Это все магическая кнопка "принт"
Штудировал пункты
19. КОРИСТУВАННЯ ЗОВНІШНІМИ СВІТЛОВИМИ ПРИЛАДАМИ
23. БУКСИРУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ СОСТАВІВ

в них нет ничего такого)
Спасибо, а то уже думал, что приснилось

Добавлено: 28 Августа 2013, 12:31:17
Leksi, 8.2. Дорожні знаки мають перевагу перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та із змінною інформацією.

Тимчасові дорожні знаки розміщуються на переносних пристроях, дорожньому обладнанні або закріплюються на щиті з фоном жовтого кольору і мають перевагу перед постійними дорожніми знаками.
Здесь мог бы быть юзербар)
А тут я убиваю время http://www.ereality.ru/reg184541.html

Оффлайн ZoZiC

  • *Флудер 2012*
  • Мистер Авео Клуб 2010
  • Авто: другое
  • Город: S.City
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #6 : 28 Августа 2013, 13:16:39 »
а где мона скачать последнюю редакцию ПДД? ???
якшо не будеш чемним - закрию в туалеті!

Оффлайн Kusto

  • Член клуба
  • Давно не брал я в руки шашек
    • Мамочки Броваров
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Киев-Бровары
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #7 : 28 Августа 2013, 13:28:11 »
Leksi, на желтом фоне то временные знаки - Щербачек прав. Мне кажется, что если временные - то все равно нужно было ехать 50.. :) гы.. гайцы не смотрели б так на тебя если б ехал 65-70

Оффлайн Iluhis

  • Член клуба
  • Лапа :)
    • Фотоотчеты с авто и мотомероприятий, авто- мото- календарь
  • Авто: другое
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #8 : 28 Августа 2013, 13:32:39 »
 8.2. Дорожные знаки могут быть постоянными, временными и с переменной информацией. Временные дорожные знаки размещаются на переносных устройствах, дорожном оборудовании или закрепляются на щите с фоном желтого цвета и имеют преимущество перед постоянными дорожными знаками и дорожной разметкой.
мой сайт: iluhis.com
Мой телефон: о5о3оII494

Оффлайн Alex_S

  • Старожил
  • г. Одесса
    • CarPC
  • Авто: другое
  • Город: Одесса-мама
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #9 : 28 Августа 2013, 14:55:37 »
ZoZiC, Я ж в первом своем комменте кинул ссылку? Чукча писатель? )))
Компьютер в машине
Мой БЖ

Оффлайн Leksi

  • Член клуба
  • Вот ща.... Докняпаю....
  • Город: Киев
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #10 : 28 Августа 2013, 16:58:12 »
так знаки были привинчены к забетонированным (или закопаным) столбам. Т.е. там "тимчасовим" и не пахло.... Первый раз я сбросил до требуемых 50 (все вокруг ипашили скока могли).... Второй раз - забил и ипашил не сбавляя... оба раза гаеры на меня так пидазрительно посмотрели... гыгы но не остановили ни первый, ни второй раз... гыгы

Примерно так смотрели (сцуко может то "наш" летит??!!??)  гыгы



Владелец "пьяной Хонды"
Передо мной 3 кубика с буквами Б, Л и Я - пока не сложу слово СЧАСТЬЕ отсюда не уйду!

Оффлайн AceUA

  • Член клуба
  • Авто: Aveo T250 (1.6)
  • Город: Коцюбинське, це майже Київ
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #11 : 28 Августа 2013, 18:04:07 »
Leksi, может надо было в обоих случаях ехать 70 и никто бы на тебя не пялился)))
...або псих, або геній...це дві крайності однієї і тієї ж сутності )))

Оффлайн MSC

  • Старожил
  • Черный Chevrolet Aveo Т-255 3d 1,5 LS 2008г.
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Макеевка
Re: Правила буксировки и теде
« Ответ #12 : 28 Августа 2013, 18:28:14 »
12.10-1. Ограничения разрешенной скорости движения (дорожные знаки 3.29 и/или 3.31 на желтом фоне) вводятся временно исключительно:
а) в местах выполнения дорожных работ;
б) в местах проведения массовых и специальных мероприятий;
в) в случаях, связанных со стихийными (погодными) явлениями.


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.