Зокрема, фахівці сайту autoexpert.in.ua вирішили порівняти манеру тримання керма у водіїв із їхніми характерами і психічними схильностями. А за джерело таких порівнянь взяли дослідження італійських спеціалістів.
Отож визначили сім типових положень хвата керма, за яким можна охарактеризувати водія з точки зору психолога та інспектора.
Варіант №1. ПСИХОЛОГ: Так тримає кермо людина практична, впевнена в собі, обачлива, яка знає, що робити і що вміє це робити.
АВТОІНСПЕКТОР: Якщо людина втомилася, то це – позиція відпочинку. Однак кермо автомобіля не має служити опорою для рук. Водій в цьому випадку не готовий негайно відреагувати на зміну дорожньої ситуації.
Варіант №2. ПСИХОЛОГ Положення рук типово для автомобіліста, якому не вистачає впевненості в собі, людини боязкої, нерішучої, недостатньо контролюючої власні стреси.
АВТОІНСПЕКТОР: Це катастрофа. Таке положення рук зводить до мінімуму можливість здійснення віражу, даючи прекрасний шанс дорожній пригоді.
Варіант №3. ПСИХОЛОГ: Так веде автомобіль людина владна, завзята, не дуже доброзичлива щодо оточуючих.
АВТОІНСПЕКТОР: Таке становище може призвести до втрати концентрації. Крім того, руки затуляють огляд спереду. Таке розташування рук небезпечне.
Варіант №4. ПСИХОЛОГ: Відразу видно - водій акуратний і послідовний, проте схильний до песимізму і підозрілості.
АВТОІНСПЕКТОР: Перекладини керма - це не опора. Таке положення стомлює м'язи рук і обмежує можливості управління машиною.
Варіант №5.ПСИХОЛОГ: Так тримає кермо людина натренована, повна енергії, завжди уважна, завбачлива і яка полюбляє водити машину.
АВТОІНСПЕКТОР: Кермо слід тримати обома руками. Але уважний і чітко діючий водій при зустрічі з якою-небудь небезпекою, ймовірно, зможе їй протистояти.
Варіант №6.ПСИХОЛОГ: Автомобіліст - людина розсудлива і чітка; водночас - доброзичлива і дуже поблажлива.
АВТОІНСПЕКТОР: Це ще одна дуже вільна поза, розрахована на ефект. Отже, небезпечна. Її не варто рекомендувати.
Варіант №7. ПСИХОЛОГ: Так веде машину добре організована людина, яка контролює власну безпеку і не йде на ризик.
АВТОІНСПЕКТОР: Таке положення рук на кермі майже правильне. Варто тільки пам'ятати, що кермо потрібно тримати впевнено, але м'яко.