Скажу і свою думку щодо вашої дискусії..
Проїздив на Авео 1,5 ЛС Т 250 - більше 2 років - накатав близько 40 тис., враження - вцілому позитивні:
- машинка невибаглива, З/ч - дешеві і не потребують частої заміни (за винятком деяких дрібниць)
- великий кліренс і висока посадка має свої плюси і мінуси - плюс - це те що не переживаєш за ями і нерівності на дорозі, (за 2 роки жодного раху не "зачепив" дном) кращий обзор дороги при високій посадці... - серед недоліків - те що дійсно велика парусність і від зустрічної фури машину треба "ловити" а це напрягає...
- моторчика 1,5 (86 коней) для Авео малувато як на мене (хоча я не гонщик).
- Ще скажу що у мене в Авео стояли всі 4 амотризатори - Газ масло Каяба Фордовські сайленти і т.д. резина Р-14 - що теж значно покращило керованість машинипорівняно зі стоковою ходовою...
Зараз вже 5 місяців їжджу на Лачетті седан 2006 року - 1,6 (пробіг 120 000 км).
- Для мене особисто машина в управлінні легша від Авео - їде впевненіше, швидкість набирає веселіше, на трасі устойчивіша (від фур не "відскакує" як Авео).
- Приємніша ходова - мякше відпрацьовує нерівності на дорозі, краще тримає траекторію, - мені більше подобається.
- Салон набагато більший і приємніший (оббивка сідушок і дверей - велюр приємніший але швидше замазується)...
- Посадка в салон дійсно важча від Авео - це факт...
- Мені в Лачетті невистачає кліренсу Авео - вже кілька разів серйозно "цепанув" піддоном за трамвайні рейси або інші "виступи" на дорозі після зими.
- Щодо шумності Лачетті - не помітив великої різниці між цими двома машинами, Можливо шум йде від "рідної" Кумхи - а у мене і зимова і літня нормальна резина - особливого шуму не помітив.
Вцілому як на мене - Лачеті краще за Авео, комфортніше, більше, при практично однаковій вартості все ж таки це машини різного класу ІМХО
Кожен вибирає те, що йому підходить...