Авео 1,6. 51000 км
Сальник потік після заміни вижимного підшипника на СТО (35000 км). Постійно. коли заглядую під капот спостерігаю, що вилка перемикання, що заходить в КПП- повністю блистить, тобто в мастилі. Особливо цим не переймався, але процес безперервний, так і мастила в коробці може не залишитись... колись. Порадьте:
1. Яким чином визначити чи достатній рівень мастила в КПП (механіка)?
1. З даним дефектом їздити безпечно?
2. Сальник замінити в гаражних умовах реально?
3. Підскажіть номерок сальника (хто заміну здійснював) чи потрібно замінювати вся кришку (з важелями в зборі).
4. Радили звернути увагу ще на сапун КПП- не розумію для чого і де знаходиться в наших авто.
Чекаю на будь-які поради, підказки, коментарі..