Автор Тема: Проводка для 4х канального усілка  (Прочитано 6029 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Stomatolog

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Чікаго
Проводка для 4х канального усілка
« : 11 Октября 2011, 14:08:30 »
Авеоводи з Лівого берега, допоможіть прокласти, або хочаб у кого вже зроблено, покажіть як у Вас іде проводка по машині. Маю такий усь http://www.autostudio.com.ua/Challenger-CHA-75-4.htm і такий саб http://magnitola.ru/Focal-SB-30-A1-p-10186.html
Залишилось зробити проводку, планую купити такий набір http://motormusic.kiev.ua/ru/Katalog-tovarov/Kabeli/MAK-408.html - більше грошей немає(((( До нового року виклав свій максимум(((
Пізніше трішки зроблю шумку. Хто бажає допомогти??? З мене пиво (можливо безалкогольне) і рибка... Є ще коньячок)))))
Гастарбайтер

Оффлайн Оленевод

  • Старожил
  • +38 097 682 14 59
    • http://www.olenevod.kiev.ua/
Re: Проводка для 4х канального усілка
« Ответ #1 : 11 Октября 2011, 14:11:12 »
Не покупай какашку. Проводка - это основа всего. Мистери самое дешевое китайское г-но. Силовые провода из аллюминия, межблочники непропаяны и фонят. Я не говорю уже о звуке.
Вообще в наборах хороших проводов не бывает. Разве что у кикса с натягом можно рассматривать. Нет денех - копи.
Когда жена в семье одна, она растет эгоисткой

Оффлайн Stomatolog

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Чікаго
Re: Проводка для 4х канального усілка
« Ответ #2 : 16 Октября 2011, 11:11:39 »
Люди!!!! Ви де???? Блін, ну ніяк не можу просунути "+" кабель в салон від акумулятора, ніхрена не бачу куди пхати. Хто сьогодні зможе допомогти??? З мене бутилка грузинського коньячку))))
Гастарбайтер

Оффлайн Che

  • Постоялец
  • !hasta siempre commandante!
  • Авто: другое
  • Город: Киев
Re: Проводка для 4х канального усілка
« Ответ #3 : 18 Октября 2011, 22:01:03 »
Оленевод и может.
кстати ты его послушай, не покупай какашку.
если уж совсем невмоготу - купи:
Цитировать (выделенное)
Проводка. Спеціальна автомобільна безкиснева мідь, позолочені клеми 24 карати – забудьте. В середньому на автомобіль вам буде потрібно:
1) силового багатожильного мідного кабелю 16 кв. мм – 7-8 метрів;
2) силового багатожильного мідного кабелю 4 кв. мм – 7-8 метрів;
3) багатожильного мідного кабелю 0,35…0,5 кв. мм – 5 метрів;
4) багатожильного мідного кабелю 0,35…0,5 кв. мм – 3 мотки по 30 метрів кожен, зручно, якщо вони будуть різних кольорів, ну або один моток на 90 метрів;
5) багатожильного мідного кабелю в подвійній ізоляції 2х2,5 кв. мм (використовується для прокладання проводки в квартирах) – 15-20 метрів.
Увесь цей кабель виробництва „Тумен” Одеса-кабель.
Кабель (1) потрібен для силового живлення підсилювача, фрагмент довжиною 5-6 метрів від „+” клеми акумулятора і метр-два на землю, тобто, до найближчого надійного болта чи гайки на кузові автомобіля.
Кабель (2) – для живлення головного пристрою. „+” треба буде взяти з якогось силового „+” під торпедо, з блоку запобіжників чи ще десь там, через додатковий ножовий запобіжник. А землю доведеться притягнути від отих болта чи гайки, куди заведена земля підсилювача.
Кабель (3) – це ремоут, від головного пристрою до підсилювача для ввімкнення останнього.
Кабель (4) – для міжблочників. Кожен з мотків доведеться розрізати на 4 фрагменти і заплести їх в косички. Вийде 4 міжблочники по 5-6 метрів кожен, які можна буде розпаяти за псевдобалансною схемою.
Кабель (5) – акустичний кабель, для під’єднання до підсилювача динаміків.
В кожному конкретному випадку необхідна кількість кабелю може бути відмінною від озвученої, але у випадку автомобілів середніх розмірів, з розміщенням підсилювача в багажнику наведені мною значення дуже близькі до реальних.
Також будуть потрібні наконечники з отвором під болт для силових кабелів (мідні лужені, продаються в тому ж магазині, як правило, де і кабель „Тумен”): 2 шт. для кабелю 16 кв. мм, одна шт. для 4 кв. мм, але щоб вічко було достатньо широке під болт (гайку) землі.
Тримач головного запобіжника і сам запобіжник, дуже бажано типу ANL або miniANL. І в жодному разі не AGU, оті циліндричні. І один тримач для стандартного автомобільного ножового запобіжника.
1-2 упаковки автомобільної гофри, грубшої і тоньшої, для захисту проводки. 1-2 мотки ізоляційної стрічки, я дуже люблю користуватись тканинною – і тримається надійно, і вигляд солідний. Упаковку стяжок.
RCA-роз’єми для міжблочників, 8 шт. Хороші – наприклад, neutrik, є по 1,5 і по 2,5 уо за штуку. Паяються добре як одні, так і другі, але дорожчі забезпечують надійніший контакт.
Невелику котушку свинцевого припою (60/40) з флюсом. Свинцевого – в сенсі, що олов’яний припой містить свинець. А от припої зі сріблом не рекомендую для наших кліматичних умов.
В сумі все перечислене кабельне господарство коштуватиме 70-80 уо. Ну і стільки ж мінімум коштуватиме прокладання-паяння цього всього добра.
(С) Рост

взято ТУТ
« Последнее редактирование: 18 Октября 2011, 22:04:00 от Che »
Да возвеличится Россия, да сгинут наши имена (С) Пикуль

Оффлайн Vlad_Kyiv

  • Подручный
  • Модератор
  • СЕМНАДЦАТЫЕ кАлёса и ТУРБИНА
    • Березняки-авто
  • Город: Киев
Re: Проводка для 4х канального усілка
« Ответ #4 : 29 Октября 2011, 18:00:27 »
... не можу просунути "+" кабель в салон від акумулятора, ніхрена не бачу куди пхати...

Ну что ?  Поборол ????

Оффлайн Stomatolog

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Чікаго
Re: Проводка для 4х канального усілка
« Ответ #5 : 31 Октября 2011, 08:08:20 »
Так поборов)))) Качає машинку)))) Дякуючи Andreyq . Тепер буду копити на шумку, бо кришка багажника дребежить шо дурна на 50% гучності, та взагалі все в машинці)))
Гастарбайтер


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.