В наших машинках лак таки слабий. З Німцями порівнювати не треба. Там завжди і метал грубший і фарби з лаком не шкодують. Але наш лак не найм'якіший. Гірше японці (Мазди, Тойоти).
Апельсинова шкірка це якраз і є хороший шар лаку. Чим вона менша тим менше лаку. Якщо машинкою кузов полірнути раза 3 то поверхня стає практично гладкою бо стирається верхній шар лаку майже до фарби.
Поліроль розрізняти за густиною, це перепрошую як туалетний папір на смак вибирати. В кожного виробника професійних полірувальних паст є показник абразивності, або хоча б опис на банці (неабразивна, малоабразивна і т.д.)
Машину плівкою покривають і всю. Але це дорого. Дуже. Тому вважаю недоцільно це робити на авешці. А щоб не було подряпин існують поліролі з тефлоном. Спочатку полірується кузов машинкою з неабразивною або малоабразивною (залежно від типу подряпин) пастою, а потім проходиться спеціальною захисною пастою. Сам ще нею не працював, лише планую взяти. Але гарантують стійкість покриття на 5-6 років. Бачив оброблений таким чином автомобіль. Після протягування пластиковою запальничкою по кузову залишається слід який витирається звичайною шматкою.
Ну ось приблизно так.