ЩербачОК, Если торговля нефтепродуктами такой шикарный бизнес, то почему в Украину не заходит ни один из европейских ретейлеров. Может он не такой и выгодный или его выгодность нивелируется рисками.
У нас все хотят считать чужие деньги, все хотят дешевого топлива и все рассказывают, как работать другим. Но малок кто задумывается, а сколько с каждого литра топлива государство забирает себе. Есть пошлины, НДС, сборы и акциз. Почему вы не задаетесь вопросом, с какой стати государство устанавливает фиксированную ставку акциза в Евро. С тонный 95-го бензина государство забирает 202Евро.
По першому - я не знаю. Я займаюсь іншим бізнесом зі своїми проблемами, митами і тарифами.
По другому. Я рахую свої гроші, а не чужі. І я пояснив ситуацію.
Якщо в мене на складі товар завезений при курсі 11 грн/євро то чому я маю його продавати з розрахунку 20 грн/євро.
І зараз, коли курс коливається - в мене однакові товари з різних поставок продаються по різним цінам.
Ясно, що іноді різниця мінімальна, Якщо товар не дорогий. Але є запчастини які міняються в ціні дуже суттєво.
Приміром бампер з попередньої партії коштував в мене 4500 грн, а з нинішньої 6500 грн.
Я міг би продати попередній за 6500, але тоді б в мене було 2 тисячі надприбутку. А це не правильно з точки зору розвитку економіки.
Бо людина, Яка купує в мене запчастини закладує їх вартість в вартість своєї продукції, і т.д...
І що в залишку? Ми самі заганяємо економіку в глухий кут бажанням заробити більше.
Це і депозити по захмарним ставкам, і дешеві кредити.
Я не знаю з чим це пов'язано, але в Німеччині вже не раз спостерігав ситуацію, коли ціна на паливо змінюється 5 разів на день на одній заправці.
Причому і вверх*, і вниз* коливання.
В нас я бачу, Як на очах ціна може зростати, але ніколи не бачив, щоб хтось спішив знизити ціну.....