Автор Тема: Допоможіть у виборі Chevrolet Aveo  (Прочитано 8719 раз)

Оффлайн euroslav

• Новичок
Допоможіть у виборі Chevrolet Aveo
« : 04 Июня 2010, 23:22:14 »
Доброго дня! Насамперед вибачаюсь за примітивні запитаня, але я новачок в цій справі,тому хотілося б розібратись! Суть питання в наступному- я вирішив купити Chevrolet Aveo  (sedan) але коли почав шукати відгуки в інтернеті  то зовсім заплутався repa яку саме брати dntknw  1.5 чи 1.6? , чії зборки ??? dntknw і яку комплуктацію dntknw, щоб при можливості мати в майбутньому менше проблем . Якщо можна порадьте будь ласка! І ще одне якщо хтось може допоможіть зозібратись в цих дописах Chevrolet Aveo -LT, LS, SE, SX.......    це тільки комплектації чи вони щей маркують в якій країні була зборка ??? Наперд вдячний!!!!!

Оффлайн euroslav

• Новичок
Re: Допоможіть у виборі Chevrolet Aveo
« Ответ #1 : 05 Июня 2010, 09:15:12 »
І ще доповненя до запитання.   Яка кольорова гама в кожній зборці ( корея,китай, полша,укр авто) а токож окраска салона 
 ?

Оффлайн euroslav

• Новичок
« Ответ #2 : 05 Июня 2010, 09:17:16 »
В нас в Тернополі продається тільки авешки в офф дилера Укр авто     http://www.chevrolet.kiev.ua/      чи варто їх розглядати як варіант покупки?????

Оффлайн romalux

• Пользователь
« Ответ #3 : 05 Июня 2010, 09:55:22 »
euroslav
Машины с объемом двигателя 1.6 китайской сборки.Хоть это и Дженерал моторс но лично я такую бы не брал(уж слишком много там китайских комплектующих).
1.5 это старый опелевский 8 клапанный двигатель проверенный временем.Все в нем хорошо,но расход топлива немного больше чем у более современных двигателей(естественно).Наш бензин переваривает на ура.Вроде бы польская сборка или корейская.
По комплектации смотри сам: нужен тебе кондиционер или нет и т.д
Китайцы со светлым салоном не практичные, корейцы с темным салоном и как для меня очень не плохим материалом на сидениях.

Оффлайн Славік

• Старожил
  • Ми не одні. (За нами спостерігають))))
« Ответ #4 : 05 Июня 2010, 11:40:16 »