Автор Тема: Особенности при покупке нового Авео (доп. оборудование + мож ещё чего нужного)  (Прочитано 9153 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн __Alex__

  • Неизвестный герой
Как и обещал. Изучайте на здоровье.


Додаток № 2 до Договору
купівлі-продажу автомобіля № 00000000 від 00 жовтня 2008р.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

1.  Гарантійні зобов'язання Продавця
1.1.   Продавець надає Покупцю нового автомобіля марки Chevrolet (далі - Автомобіль) виробництва
ЗАТ "ЗАЗ" (далі - Виробник) гарантію, яка діє протягом 60-ти місяців від дня продажу Автомобіля або
до 100 000 км, (сто тисяч кілометрів) його пробігу в залежності від того, що настане раніше (з
обмеженнями дії гарантії на окремі деталі, вузли та агрегати після перших 24-х місяців експлуатації
Автомобіля).
1.2.   Гарантія, протягом першого і другого року експлуатації Автомобіля, поширюється на всі його
оригінальні деталі, вузли й агрегати, за виключенням випадків, зазначених у пунктах 1.9 і 1.10 цих
Гарантійних зобов'язань.
1.3.   Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії продовжує поширюватись протягом
третього, четвертого і п'ятого року експлуатації Автомобіля, якщо його пробіг з початку експлуатації не
перевищує 100 000 км (сто тисяч кілометрів), наведений у пункті 1.11 цих Гарантійних зобов'язань.
1.4.   Гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом 6 (шість) років від дня продажу Автомобіля за
умови дотримання Покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного
(щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузовачщодо його антикорозійного захисту на
сервісній станції (далі - СТО) у дилерській мережі офіційного Дистриб'ютора продукції Виробника. У
разі пошкодження лакофарбового покриття кузова Покупець зобов'язаний негайно усунути такий
дефект на СТО уповноваженого дилерського підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до
Автомобіля).
1.5.   Гарантія на шини надається за рахунок Гарантійних зобов'язань Продавця за умови, якщо
виявлені дефекти шин пов'язані з якістю виготовлення Автомобіля.
1.6.   При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля в межах строку дії цих Гарантійних зобов'язань
Покупець повинен письмово звернутись до уповноваженого дилерського підприємства (з числа
наведених у Сервісній книжці до Автомобіля). Заява Покупця на проведення гарантійного ремонту
Автомобіля приймається у разі обов'язкого надання ним Сервісної книжки, оформленої та підписаної
Продавцем Автомобіля, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної
підготовки та своєчасного проходження регламентного технічного обслуговування.
1.7.   Гарантійні зобов'язання Продавця поширюються тільки на території України і обмежуються
виключно безкоштовним для Покупця ремонтом Автомобіля на будь-якому СТО у дилерській мережі
офіційного Дистриб'ютора продукції Виробника.
1.8.   Всі права Покупця на гарантійний ремонт Автомобіля втрачають силу із закінченням
гарантійного строку, зазначеного у пункті 1.1 цих Гарантійних зобов'язань або якщо пробіг Автомобіля
з початку його експлуатації перевищує 100 000 км (сто тисяч кілометрів). Якщо, згідно наданої
Покупцем письмової заяви на гарантійний ремонт, виявлений дефект або недолік Автомобіля не може
бути усунутий до закінчення визначеного гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку
здійснюється за рахунок Гарантійних зобов'язань Продавця.
1.9.   Гарантійні зобов'язання Продавця втрачають силу:
1.9.1.   При порушенні правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника, викладених у "Посібнику з
експлуатації Автомобіля", в тому числі:
-   при використанні масла, гальмівної рідини, пального та інших експлуатаційних матеріалів, які не
входять до переліку дозволених для використання на цьому Автомобілі;
при забезпеченні пуску двигуна за допомогою буксирування або штовхання Автомобіля, а також
при застосуванні для цього зовнішніх джерел електроенергії, використання яких не передбачено
«Посібником з експлуатації Автомобіля";
-   при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів (з каталітичним
нейтралізатором чи без нього) тощо.
1.9.2.   У разі не проходження, проходження не в повному обсязі або недотримання періодичності
(строків проходження) регламентного технічного обслуговування Автомобіля.
1.9.3.   У разі проходження регламентного технічного обслуговування, ремонту та установки
додаткового обладнання на підприємствах, які не уповноважені офіційним Дистриб'ютором продукції
Виробника на проведення цих робіт.
1.9.4.   При неправильному використанні Автомобіля (в тому числі, для буксировки в якості тягача в
перші 3000 км пробігу, для перевезення вантажу з перевищенням вантажопідйомності Автомобіля, для
професійних пасажирських перевезень як таксі, для передачі на правах оренди непостійному колу
користувачів, для участі в автомобільних гонках чи інших спортивних змаганнях, для підготовки водіїв
в якості навчального транспортного засобу тощо).
1.9.5.   При будь-якому пошкодженні Автомобіля в результаті дорожньо-транспортної пригоди або при
пошкодженнях Автомобіля у інших випадках, при/після яких потрібна заміна одного з основних
агрегатів (двигун, коробка передач, передня і задня підвіска, рульове керування) або ремонт з заміною
базової деталі цих агрегатів чи, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових
елементів кузова.
1.9.6.   При експлуатації Автомобіля з непрацюючим лічильником пройденого шляху або у випадку
виявлення невідповідності його показників фактичному пробігу Автомобіля.
1.9.7.   При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній книжці про проведення
робіт з передпродажної підготовки та своєчасного регламентного технічного обслуговування
Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і печаткою підприємства, що
проводило ці роботи та має відповідні повноваження від офіційного Дистриб'ютора продукції
Виробника.
1.9.8.   При продовженні експлуатації Покупцем Автомобіля з виявленими несправностями у разі
неможливості, з будь-яких причин, проведення негайного гарантійного ремонту чи у випадку відмови
Покупця (в тому числі не залишення автомобіля на СТО) від усунення несправностей при їх виявленні
на СТО, що виконувала технічне обслуговування або гарантійній ремонт Автомобіля.
1.9.9.   При експлуатації Покупцем, що є фізичною особою, Автомобіля у зв'язку з потребами
безпосередньо пов'язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням Покупцем обов'язків
найманого працівника.
1.10. Гарантійні зобов'язання Продавця не поширюються:
1.10.1.   На деталі, що вийшли з ладу внаслідок природного зношення, а саме: гумотехнічні вироби
(втулки, манжети, сайлентблоки та інші), ущільнення і прокладки різного типу (крім прокладки під
голівку блоку циліндрів), електричні лампи, щітки електродвигунів, диски зчеплення, гальмівні колодки,
підшипники коліс, запобіжники, щітки склоочисників, форсунки паливних систем, каталітичний
нейтралізатор (за наявності), зливні пробки і заправні кришки, шини, оббивку салону і т. і., а також на
деталі, що вийшли з ладу внаслідок неправильної експлуатації Автомобіля.
1.10.2.   На усі експлуатаційні матеріали (паливо, масла, мастила, гальмова та охолоджуюча рідини
тощо) та деталі, що підлягають заміні у відповідності до регламенту технічного обслуговування в
гарантійний період (фільтр очищення масла, фільтр очищення палива, фільтруючий елемент
повітроочисника та паливного насоса, свічки запалювання, приводні ремені та ремені механізму
газорозподілення тощо), а також на усунення недоліків, виявлених під час проведення регламентних
робіт з технічного обслуговування, що виникли внаслідок природного зносу, поганого догляду або
порушення правил експлуатації та зберігання Автомобіля.
1.10.3.   На деталі рульового механізму та підвіски, якщо пробіг Автомобіля з початку його
експлуатації перевищує 50000 км (п'ятдесят тисяч кілометрів).
1.10.4.   На пошкодження лакофарбового покриття та кузову Автомобіля від стихійних факторів
навколишнього середовища (ураган, сніг, град, шторм, землетрус, повінь, сель тощо), наслідків дії
агресивного середовища (сольові суміші, бітум, гудрон, сік листя дерев, пташиний послід, шкідливі
викиди промислових підприємств, інші агресивні речовини) та будь-якого механічного впливу під час
експлуатації Автомобіля.
1.10.5.   На роботи з регулювання, необхідність яких виникла між регламентними технічними
обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок поганого догляду за
Автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів, в тому числі:
а)   Група робіт „Кузов, шасі, салон":
регулювання дверей, регулювання капоту, регулювання багажника; заміна пошкодженого або
пошкрябаного скла (якщо пробіг Автомобіля перевищує 1000 км); лакофарбове покриття та усунення
таких пошкоджень кузову, як увігнутості, подряпини, сліди від ударів каміння, забруднення плямами
гудрону, а також пошкоджень в результаті впливу факторів навколишнього середовища або
використання неналежних матеріалів для мийки та полірування; заміна оббивки салону, внутрішніх
панелей, ковриків (при будь-якому зносі та забрудненні), підтягування болтів і гайок; повторна укладка
гумових ущільнювачів.
б)   Група робіт „Ходова частина":
регулювання підшипників коліс; регулювання розвалу-сходження коліс; балансування коліс; заміна
погнутих деталей і валів приводу переднього (заднього) моста; заміна пошкоджених колісних дисків.
в)   Група робіт „Гальма":
заміна зношених гальмівних колодок, прокладок, дисків, барабанів; регулювання, чистка, прокачування
і продувка гальмівної системи.
г)   Група робіт „ Двигун":
заміна свічок, повітряного і масляного фільтрів; регулювання клапанів; регулювання запалювання;
регулювання кута випередження вприску палива; видалення нагару з деталей двигуна; чистка двигуна і
промивка масляної системи; промивка радіатора і регулювання натягу клиноподібного ременя; заміна
манжет розподільного і колінчатого валу; діагностика систем двигуна електронними приладами (крім
випадків, якщо це необхідно при проведенні гарантійного ремонту).
д)   Група робіт „Зчеплення і трансмісія"
заміна зношених накладок зчеплення і дисків (в тому числі, натискних); регулювання трансмісії
(механізму перемикання передач).
є) Група робіт „Паливна система і система відводу відпрацьованих газів":
заміна паливного фільтра; чистка паливного насосу і форсунок; чистка паливного баку; перевірка витрат
палива; усунення корозії або прогару у системі випуску відпрацьованних газів.
ж)   Група робіт „Рульове керування":
заміна погнутих рульових тяг; заміна наконечників рульових тяг.
з)   Група робіт „Електрообладнання і прилади":
регулювання фар і заміна електричних ламп; технічне обслуговування акумуляторної батареї; заміна
щіток склоочищувачів; заміна запобіжників.
1.10.6.   На вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота яких залежить від
них або пов'язана з ними), які підлягали за власним рішенням Покупця розбиранню, ремонту або
внесенню змін до їх конструкції (тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування та
навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіосистем,
газобалонного обладнання і т. і.).
1.10.7.   На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно-технічною та
конструкторською документацією Виробника.
1.10.8.   На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають механічні пошкодження (в тому числі,
лобове скло з тріщинами, якщо вони проходять через місце контакту важелю щіткотримача зі склом у
вимкненому положенні склоочисника при знятій щітці).
1.11. Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії продовжує поширюватись протягом
третього, четвертого і п'ятого року експлуатації Автомобіля, якщо його пробіг з початку експлуатації не
перевищує 100 000 км (сто тисяч кілометрів):
1.11.1.   Двигун:
блок циліндрів та голівка блоку циліндрів з внутрішніми деталями (крім гумотехнічних виробів),
прокладка голівки блоку, піддон картера, масляний насос, датчик тиску масла, датчик температури
охолоджуючої рідини, датчик положення розподільного валу;
1.11.2.   Механічна КП:
корпус коробки та усі внутрішні деталі (крім диференциалу та манжет);
1.11.3.   Вали передавального механізму:
приводні вали і шарніри рівних кутових швидкостей (крім гумотехнічних виробів);
1.11.4 Рульове керування:
рульова колонка, кермове колесо;
1.11.5.   Гальма:
головний гальмівний циліндр, підсилювач гальмівного зусилля, регулятор і обмежувач гальмівного
зусилля, електронний прилад керування системи ABS, гідравлічний блок і датчики числа обертів коліс
системи ABS;
1.11.6.   Система опалювання та кондиціонування:
1.11.7.   радіатор опалювача салону;
1.11.8.   Система безпеки:
блок керування (для подушок безпеки та пристроїв натягування ременів безпеки);
1.11.8.   Електрообладнання:
генератор (із вмонтованим випрямляючим блоком та інтегральним регулятором напруги), електронна
система запалювання (з проводами високої напруги), електропроводи електронної системи вприску,
вентилятор радіатора системи охолодження двигуна, електромотор вентилятора опалювача
(кондиціонера) салону, електромотор приводів склоочисників, звуковий сигнал;
1.11.9.   Панель приладів та органи управління:
усі контрольно-вимірювальні прилади (спідометр, одометр, тахометр, покажчик рівня палива в баці
та інші), система дистанційного управління центральним замком (за винятком джерела живлення).
Примітка:
1.   Гарантійні зобов'язання Продавця поширюються на прокладки, ущільнювальні манжети, трубки,
свічки запалювання, а також виробничі та допоміжні матеріали, такі як паливо, хімічні речовини, що
фільтрують елементи, охолоджуюча рідина, масло та інші мастильні матеріали, тільки в тому випадку,
якщо вони втратили свою функціональну здатність у зв'язку з несправністю однієї з деталей, на які
поширюється гарантія;
2.   Гарантійні зобов'язання Продавця дійсні за умови виконання Покупцем вимог, викладених у
розділі 2 «Обов'язки Покупця».

2. Обов'язки Покупця

2.1.   Покупець Автомобіля зобов'язаний:
а)   перед початком експлуатації Автомобіля уважно ознайомитися з правилами його експлуатації,
викладеними в наданій Виробником (Продавцем, виконавцем) документації;
б)   в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання Автомобіля - до початку його
використання звернутися за роз'ясненнями до Продавця (Виробника, виконавця) або до іншої вказаної
в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
в) користуватися Автомобілем згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог,
норм, правил), встановлених Виробником в експлуатаційній документації;
в)   з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання Автомобіля -
застосовувати передбачені Виробником в Автомобілі засоби безпеки з дотриманням передбачених
експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації -
дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для автомобілів або товарів такого
роду;
г)   виконувати усі рекомендації Виробника (Продавця) щодо дотримання вказаних у Сервісній книжні
періодичності та регламенту технічного обслуговування Автомобіля та забезпечувати проходження
технічного обслуговування (ремонту) або встановлення додаткового обладнання тільки на СТО у
дилерській мережі офіційного Дистриб'ютора продукції Виробника;
д) при виявленні будь-яких несправностей або дефекту однієї або кількох деталей, на які
розповсюджуються Гарантійні зобов'язання Продавця, негайно звернутись з письмовою заявою та
Сервісною книжкою в сервісну службу СТО уповноваженого дилерського підприємства (з числа
наведених у Сервісній книжці до Автомобіля) і припинити експлуатацію несправного Автомобіля,
виконуючи усі отримані від інженера по гарантії СТО вказівки до початку гарантійного ремонту;
є) не допускати власного втручання в конструкцію Автомобіля і в показники лічильника пройденого
ним шляху;
ж)   за вимогою інженера по гарантії СТО уповноваженого дилерського підприємства (з числа
наведених у Сервісній книжці до Автомобіля) надати Сервісну книжку з відмітками, підтверджуючими
виконання усіх обов'язкових робіт по технічному обслуговуванню Автомобіля з початку гарантійного
періоду його експлуатації;
з)   дозволити відповідальним працівникам сервісної служби СТО уповноваженого дилерського
підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до Автомобіля) провести технічний огляд і
діагностику несправного Автомобіля з метою виявлення причини, котра вплинула на виникнення
несправності Автомобіля.   '   '
2.2.   У разі невиконання Покупцем своїх обов'язків та інших вимог Виробника (Продавця, виконавця),
вказаних у пунктах 1.9 і 1.10 цих Гарантійних зобов'язань, інженер по гарантії СТО уповноваженого
дилерського підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до Автомобіля та які отримали
відповідний дозвіл і відносяться до дилерської мережі офіційного Дистриб'ютора продукції Виробника)
має право припинити дію Гарантійних зобов'язань Продавця, зробивши про це обов'язкову відмітку у
Сервісній книжці з вказівкою причини зняття Автомобіля (або його агрегата, вузла, системи) з гарантії.
3. Витрати, які відносяться на рахунок Покупця
3.1. На рахунок Покупця відносяться наступні види витрат:
а)   витрати на сервісні послуги ( з урахуванням вартості запасних частин та витратних матеріалів) по
регламентному технічному обслуговуванню Автомобіля в гарантійний період, що передбачено згідно з
рекомендованим графіком у Сервісній книжці;
б)   витрати на тести, вимірювальні та регулювальні роботи, якщо вони не виникли у зв'язку з
гарантійним випадком;
в) різні види непрямих витрат, пов'язаних з виникненням гарантійного випадку ( витрати по оренді
будь-якого іншого автомобіля для власних потреб Покупця, квартирні витрати та витрати на
проживання в готелі, витрати за телефонний зв'язок та інші);
3.2. Зарекламовані деталі (деталі, які були зняті з Автомобіля при проведенні гарантійного ремонту)
переходять у власність Продавця.

4. Претензії
4.1.   Претензії Покупця щодо виконання цих Гарантійних зобов'язань пред'являються Покупцем в
письмовій формі безпосередньо одному з уповноважених дилерських підприємств (з числа наведених у
Сервісній книжці до Автомобіля).
4.2.   Усі спори, що виникають при розгляді претензії Покупця у гарантійний період експлуатації
Автомобіля підлягають розв'язанню у порядку, визначеному чинним законодавством України.


ПІДПИСИ СТОРІН:

Оффлайн Jun1or

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Киев
__Alex__ Очень большое спасибо за скан))
исходя из пунктов 1.9.3 и 2.1(Г) можно легко устанавливать свое(купленное не в салоне за космические цены) оборудование на оф. сто, и не боятся о гарантии, а в случае чего тыкать пальцем на вот такую бумажку в которой черным по белому написано что и как...в общем чудаки сами себе противоречат, но мало кто об этом знает..забавный развод получается repa

igaev

  • Гость
__Alex__, большое спасибо! С этой писулькой полезно ознакомиться перед покупкой авто.

Оффлайн __Alex__

  • Неизвестный герой
Jun1or, igaev пожалуйста. В том то и дело что эти условия гарантии видишь уже когда забираешь авто, а допы нужно заказать до этого момента. Да, за защиту двигателя в салоне мне говорили что если поставить "базарную" (не оригинальную) то может перегреваться двигатель и ещё что-то там. Наверное тоже разводняк.

Оффлайн VladimirVM

  • Пользователь
  • Не провокуй мене!
__Alex__
Конечно, разводняк! Как он может перегреться???? Ведь тепло от двигателя все равно идет вверх. Скорее капот перегреется, чем защита! Тем более, что она вообще не должна двигателя касаться!!!

Оффлайн SWarlock

  • Старожил
  • Вечный оптимист
    • БЖ
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Украина
VladimirVM
имеется в виду, что широкая защита будет мешать притоку воздуха снизу и тем самым будет хуже охлаждение двигателя.
НО: спрашиваешь - а правда ли, что в авео двигатель не воздушного, а водяного охлаждения? так какого вы разводите на воздушный поток снизу, если радиатор охлаждается потоком спереди?
Неожиданностью называется то, то случается, когда люди долгое время упорно не желают замечать очевидное

Оффлайн VladimirVM

  • Пользователь
  • Не провокуй мене!
SWarlock
А что значит "Широкая защита"? У меня купленная на базаре "родная" (как мне сказали на рынке :)) защита, которую ставили в СТО Укравто на Павловской. Она закрывает ВЕСЬ двигатель и картер. Шире - только упрется в шаровые опоры :) На то она и защита, чтобы все закрывать. А двигатель охлаждать должны: а) вентилятор (который стоит не снизу) и б) охлаждающая жидкость. Все! Это что же - и подкрылки ставить нельзя??? Чтобы сбоку двигатель охлаждался. А капот вообще закрывать нельзя! Это ж сверху двигатель охлаждать не будет! :)

Оффлайн SWarlock

  • Старожил
  • Вечный оптимист
    • БЖ
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Украина
Неожиданностью называется то, то случается, когда люди долгое время упорно не желают замечать очевидное

Оффлайн VladimirVM

  • Пользователь
  • Не провокуй мене!
SWarlock
Насколько я понял, Вы в своем сообщении дали больше упор на разницу в воздушном и водяном охлаждении... Я же хотел сказать, что даже если бы двигатель был исключительного воздушного охлаждения, то наличие или отсутствие (вследствие установки защиты) ПОД ним отверстия никак бы не повлияло на процесс охлаждения :)

Оффлайн SWarlock

  • Старожил
  • Вечный оптимист
    • БЖ
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Украина
VladimirVM
я в своем сообщении написал в виде примера диалог по поводу нудотства сервисников насчет наличия и большой ширины защиты, т.е. на что надо делать упор: у нас двиг не воздушного, а водяного охлаждения, поэтому, грубо говоря, снизу можно закрыть и побольше, а охлаждать нужно радиатор.
и давай не будем флудить в теме об особенностях при покупке авто.  beer2
Неожиданностью называется то, то случается, когда люди долгое время упорно не желают замечать очевидное

Оффлайн Штольцман

  • Пользователь
  • Куплю фильтр для базара
  • Авто: другое
Re: Особенности при покупке нового Авео (доп. l
« Ответ #35 : 28 Марта 2010, 17:27:01 »
dolphin4ik -цитатка понравилась --"С менеджером сразу же обсудили вопросы выбора автомобиля (чтобы все зазоры были в норме, а также опытные менеджеры как правило могут подобрать машинку получше)."--,давно так не смеялся... :D.особенно понравилось обсуждение "чтобы все зазоры были в норме".. ugaga ugaga ugaga..,ай молодца!!! там, как правило ,эти "опытные менеджеры" не знают с какой стороны руль у машины
« Последнее редактирование: 28 Марта 2010, 17:29:46 от Штольцман »
Не бывает недостижимых целей, бывают лишь недостаточно четко поставленные задачи для их достижения.

Оффлайн dolphin4ik

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Киев
dolphin4ik -цитатка понравилась --"С менеджером сразу же обсудили вопросы выбора автомобиля (чтобы все зазоры были в норме, а также опытные менеджеры как правило могут подобрать машинку получше)."--,давно так не смеялся... :D.особенно понравилось обсуждение "чтобы все зазоры были в норме".. ugaga ugaga ugaga..,ай молодца!!! там, как правило ,эти "опытные менеджеры" не знают с какой стороны руль у машины

Смеяться можешь сколько угодно, да я в момент выбора автомобиля всю стоянку с менеджером обходил, визуально все машинки со своим товарищем осмотрел. Так вот, хочу тебе сказать, что на некоторых машинах зазоры, например между передней фарой и капотом, были такими большими, что имел место 100% дефект. На некоторых двери неплотно прилегали, у некоторых были другие траблы. Если человек приходит "чайник" - ему втюхают любую. Я пришёл в салон со знающими людьми, которые менеджеру и всем остальным умникам из отдела доп. оборудования сказали сразу же, что проверять будут всё, на всём будут присутствовать, чтобы они не шалили. Парни всё поняли, поэтому у меня прошло всё гладко. Поэтому я советую всем брать с собой в салон нескольких знающих людей, всё осматривать и задавать побольше вопросов - у сотрудников салона сразу же отпадёт желание что-либо втюхивать левое.

Оффлайн Штольцман

  • Пользователь
  • Куплю фильтр для базара
  • Авто: другое
Re: Особенности при покупке нового Авео (доп. l
« Ответ #37 : 29 Марта 2010, 14:23:18 »
dolphin4ik как же "чайнику" втюхают любую,когда ты постом выше говорил о профессинализме менеджеров,которые честно и правильно тебе все подскажут и выберут имеено беззазорную?
Вот на счет знающих людей абсолютно с тобой согласен,ведь не секрет,что в каждой новой машинке есть свои дефекты и далеко не единичного характера,а по сему особенности при выборе машины состоят именно в том,чтобы  выбрать машину с минимальными отклонениями.Я например ,когда себе выбирал,хотел именно серебро взять,но увы после предосмотра семи машин ни одна мне не понравилась,менеджер даже выдохнул с облегчением,говорит-Все серебряных нет,так что едте в другие саллоны,тщательный вы наш!!!,-а я ему,-Ничего дружище,я из других цветов выберу!!!,- и как не странно,первая же синяя пришлась мне по душе,и работка движка люкис,и дворнички тихо работают,и печечка шептала и зазорчики в норме и даже струйка омывателя направлялась именно туда куда и должна была, и вмятин по кузову всего три было,кстати,вмятины есть у всех новых машин,не ну небольшие,едва ,так саказать заметные,но есть,если тут на форуме есть профи ,то не дадут мне соврать,вот такие вот особенности,а допы это все чепуха........
Не бывает недостижимых целей, бывают лишь недостаточно четко поставленные задачи для их достижения.

Оффлайн dolphin4ik

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Киев
dolphin4ik как же "чайнику" втюхают любую,когда ты постом выше говорил о профессинализме менеджеров,которые честно и правильно тебе все подскажут и выберут имеено беззазорную?
Вот на счет знающих людей абсолютно с тобой согласен,ведь не секрет,что в каждой новой машинке есть свои дефекты и далеко не единичного характера,а по сему особенности при выборе машины состоят именно в том,чтобы  выбрать машину с минимальными отклонениями.Я например ,когда себе выбирал,хотел именно серебро взять,но увы после предосмотра семи машин ни одна мне не понравилась,менеджер даже выдохнул с облегчением,говорит-Все серебряных нет,так что едте в другие саллоны,тщательный вы наш!!!,-а я ему,-Ничего дружище,я из других цветов выберу!!!,- и как не странно,первая же синяя пришлась мне по душе,и работка движка люкис,и дворнички тихо работают,и печечка шептала и зазорчики в норме и даже струйка омывателя направлялась именно туда куда и должна была, и вмятин по кузову всего три было,кстати,вмятины есть у всех новых машин,не ну небольшие,едва ,так саказать заметные,но есть,если тут на форуме есть профи ,то не дадут мне соврать,вот такие вот особенности,а допы это все чепуха........

Менеджер-менеджеру рознь. Ты сам привёл пример. Мне, например, в том же автосалоне рассказывали о менеджере, который тупо втюхивал дефектные автошки "чайникам" без зазрения совести. Такие есть во всех автосалонах. Поэтому, большое дело - если тебе посоветуют проверенного человека, что в моём конкретном случае и было сделано.
Я себе тоже выбирал серебро, но ни одна машинка мне не понравилась - что-то было не то. Затем мой выбор пал на бардовую - её и взял. Выбор+предпродажка+доп-ы у меня занял два дня. В моей машине было поцарапано боковое зеркало. После указания на данный дефект - было откручено на другой машине и установлено мне. И так будет продолжаться, пока кому-то не втюхают, кто не заметит. Поэтому - смотреть нужно всё и очень тщательно.

Всем удачного выбора !!!

igaev

  • Гость
Вот.....  soglasen
Большое спасибо всем за примеры своих покупок, соображения.
Мой список особенностей при покупке нового авто растёт.
ещё +1 :
перед оплатой и началом всех оформлений самому внимательно просмотреть авто на отсутствие царапин, больших зазоров, нормльно закрывающихся дверей и т.д. (мож, ещё чего-нибудь в список подкините?)
Я бы не зная положился на то что "авто ведь новое" ....

P.S.: Предупреждён значит вооружён.

Оффлайн Leksi

  • Член клуба
  • Вот ща.... Докняпаю....
  • Город: Киев
по-поводу защиты и воздушного потока... у кого коробка-автомат, тот поймет о чем я... она, родимая, окромя как воздухом из "дырки" внизу, ничем не охлаждается... :) так что нижний обдув тоже нужен. как и защита... но не такая, как я видел на одной Авехе на подъемнике на СТО - сплошной лист железа без малейшей дырочки... это уже ненормально!

igaev:

а что, перед началом оформления машину не дают посмотреть? ??? я когда свою оформлял, мне позвонил манагер: "Ваша машина пришла", я приехал, взяли ключи и пошли смотреть... только после этого начались телодвижения в сторону оформления бумаг. я ее даже завел при осмотре... :) а когда уже забирал - опять лазил вокруг, смотрел всю, проверял салон на предмет пятен после "чистых" спецовок и рук мастеровых... соответственно перед выдачей машину погнали на мойку :) И номера манагеры сами прицепляли :)
Владелец "пьяной Хонды"
Передо мной 3 кубика с буквами Б, Л и Я - пока не сложу слово СЧАСТЬЕ отсюда не уйду!

Оффлайн VladimirVM

  • Пользователь
  • Не провокуй мене!
Leksi
Считаю, что в любом случае ставить нужно только "родную" защиту. Потому как именно в ней предусмотрены все необходимые отверстия, вне зависимости от типа коробки передач, охлаждения и т.д. Конечно, можно и от Камаза защиты поставить а потом пузом асфальт скрести :)


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.