NiLiN, спасибо
Таки да, нужно постараться поехать, такое нельзя пропускать
Собственно с сайта, как я понял, действие будет происходить 11 апреля
9 квітня 2010 р., п’ятниця
- прибуття передового загону до місця проведення заходу. Установлення польового табору для учасників силами МО. Координація дій з місцевими органами та іншими громадськими об’єднаннями приймаючими участь у заході.
- 20.00 м. Київ. Від’їзд основної групи учасників від кіностудії Довженко. Замовлено два автобусі для учасників. Кількість місць 90.
10 квітня 2010 р., субота .
- Прибуття груп учасників. Розташування в польвому таборі.
- Прибуття техніки, гармат.
- Загальне шикування та стройовий огляд прибулих груп.
- Створення смуги оборони з відповідними інженерними спорудами та встановлення декорацій.
- Обговорення порядку дій з представниками МО, ЧФ, авіації та піротехніків кіностудії.
- 12.00 Нарада командирів груп. Обговорення сценарію «бою». Репетиція.
- 16.00 Від’їзд учасників до Одеси. Хода учасників фестивалю по вулиці Деребасівській підрозділами.
- 19.00 Вечеря для всіх учасників фестивалю
11 квітня 2010 р., неділя.
- 7.00 Підйом учасників фестивалю.
- 8.00 Загальне шикування, інструктаж учасників по заходи безпеки та правила поведінки під час проведення дійства.
- 9.00 Приїзд представників кіностудії та видача зброї та боєприпасів учасникам.
- Установка піротехнічних зарядів.
- Прес-конференція представників оргкомітету фестивалю для засобів масової інформації.
- Вихід реконструкторів на плац-театр та підготовка до реконструкції епізоду.
- Вихід техніки на початкові позиції.
- 12:00. Урочиста церемонія відкриття святкового заходу. Виступи організаторів, почесних гостей, ветеранів, представників влади.
- Концерт військово-патріотичної пісні.
- 13:00 - Початок батально-історичного дійства.
- По закінченню виступу учасників проведення культурно – масових заходів для глядачів: встановлення техніки на площадку, де всі бажаючі зможуть її оглянути та сфотографуватися; польова кухня.
- 15.00 Згортання військово-історичних таборів.
- 20.00 Від’їзд учасників.