Автор Тема: Нужно забрать франшизу через суд  (Прочитано 5424 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

_Kolobok_

  • Гость
Re: Нужно забрать франшизу через суд
« Ответ #25 : 15 Марта 2010, 22:07:59 »
denis1977
Давай так, ты не будешь спорить а внимательно прочитаешь пункт 8.5.2.
А потом если ты все же будешь настаивать - то любой юрист с минимальной подготовкой разнесет в пух и прах твои требования согласно этим пунктам.

_Kolobok_

  • Гость
Re: Нужно забрать франшизу через суд
« Ответ #26 : 15 Марта 2010, 22:11:41 »
Что бы понятно было всем и не ходили по ссылкам - очень внимательно читаем вот это:
8.5. Визначення величини втрати товарної вартості ДТЗ

8.5.1. Величина ВТВ характеризує фізичний знос, який виникає у разі пошкодження ДТЗ і відповідного ремонту унаслідок передчасного погіршення товарного (зовнішнього) вигляду, а також унаслідок зниження міцності чи довговічності окремих елементів складових частин, захисних властивостей покриттів або застосування для ремонту запасних частин, які перебували в ужитку чи в ремонті.

8.5.2. Величина ВТВ нараховується у разі потреби проведення ремонтних робіт з відновлення пошкоджених складових частин усіх типів ДТЗ.

Величина ВТВ ДТЗ не нараховується у разі:

а) якщо строк експлуатації легкових ДТЗ перевищує: 5 років для ДТЗ виробництва країн СНД, 7 років - для інших ДТЗ;

б) якщо легкові ДТЗ експлуатуються в інтенсивному режимі (фактичний пробіг щонайменше вдвічі більший за нормативний), а строк експлуатації перевищує:

3,5 року - для ДТЗ виробництва країн СНД;

5 років - для інших ДТЗ;

в) якщо строк експлуатації вантажних ДТЗ, причепів, напівпричепів та автобусів перевищує 3 роки для ДТЗ виробництва країн СНД та 4 роки - для інших ДТЗ;

г) якщо ДТЗ раніше був перефарбований зовні (для автобуса і причепа-дачі - коли мало місце повне перефарбування ззовні та в середині салону);

ґ) у разі заміни кузова до оцінюваних пошкоджень;

д) якщо ДТЗ має сліди попередніх аварій або корозійні руйнування;

е) у разі заміни окремих складових, що не потребують пофарбування та не погіршують зовнішній вигляд ДТЗ (скло, фари, бампери, декоративні накладки, пневматичні шини, зовнішня і внутрішня фурнітура тощо).

Якщо, крім зазначених складових, пошкоджені складові кузова та оперення, то розрахунок величини ВТВ повинен ураховувати всі пошкодження складових у комплексі;

є) якщо ДТЗ був виданий громадянинові безкоштовно через органи соціального захисту населення (крім випадків, коли нарахування ВТВ здійснюється за завданням особи або органу, які призначили експертизу);

ж) якщо це обумовлено призначенням оцінки в разі визначення певного виду вартості (наприклад, страхової вартості);

з) у разі визначення коефіцієнта фізичного зносу для його складових.


Вот только ему ремонт оплатили и произвели за счет страховой. Все. Более после ремонта - никаких претензий.

Оффлайн Питон

  • Пользователь
Re: Нужно забрать франшизу через суд
« Ответ #27 : 15 Марта 2010, 22:16:48 »
denis1977 а ты в суде пробовал это доказать? Попробуй....  ;)
Ремонт по страховке подразумевает полное восстановление до изначального состояния, тут вопрос франшизу вернуть а не залупить чтоб судью удивить. Он (судья) истца и нах послать может, т.е. в требованиях отказать  ;) Лучше синица в тарелке (с)

Оффлайн kpaxxx

  • Старожил
  • Авто: другое
  • Город: Донецк
Re: Нужно забрать франшизу через суд
« Ответ #28 : 16 Марта 2010, 20:12:51 »
Питон Я ничего не путаю и адвокат тоже.  Два варианта подачи иска: или по месту жительства ответчика или по месту ДТП.
П.С. суды закончились, сегодня отнес исполнительный лист в исп. службу.  curtsey


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.