ШРЭКЕР, ні, нічого не обробляв - клеїв прямо на метал. Якщо добротно все проклеїш віброю (зістикуєш листи так, щоб не було шпарин, а ще краще в накладку один на другий) то віброізоляція практично і зіграє роль того ж мовіля (вода не буде контактувати з металом.)
.
™VIRT™, дозволю собі непогодитись. Практично у всіх авто найшумніше місце - колісні арки. Їх треба робити полюбому. Ну а заодно і все дно. Особисто я робив свою Авехо поетапно: спочатку багажник, через деякий час двері і стойки. Після того як багажник і двері були зроблені акцент шуму чітко перемістився на дно (в т.ч. й арки) авто. І тільки після того, як було обезшумлене дно - настала довгоочікувана відносна тиша.
Ага ще одна порада: чомусь! в усіх Авео між лівим переднім крилом і кузовом є заглушка, а між правим - немає (обговорювалось тут:
http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=147801.msg1610145#msg1610145) Через відсутність даного девайса завжди чути шум з нижньої частини передньої пасажирської дверки. Я купив заглушку, що йде на ліве крило, розвернув і впихнув її в праве крило + посадив на герметик. Рівень шуму звідти значно понизився. ОТАКЕ.