Привет всем!
Заранее прошу прощения за возможные повторы вопросов - поиск по сайту меня удивил очень состоятельными ответами "Ваш запрос не слишком информативен. Попробуйте использовать более длинные слова или целые фразы", какие фразы я не пытался задать .
Я новичок как водитель и как автомобилист - поэтому езжу тихо и никуда не спешу . Моей 2-ой Авешке скоро будет 3 недели, наездил 2000 км, собираюсь на ТО0 (я так понял вреда не будет, а спать спокойней). Машину обкатывал по инструкции из FAQ. Больше 3000 -3100 движок не раскручивал. После 1500 км появилась такая вот проблема: после длительной езды на низких передачах - где-то в тянучке или по забитой дороге с кучей светофоров, когда 1-2-3 не больше, начинают гулять обороты. Проявляется это так: еле катишься на нейтралке, притормаживаешь, а обороты где-то на 2000. Иногда еще и вверх полезть могут. Потом начинают рывками неравномерно падать до 1000-800. При этом движок гудит как-будто на взлет идем. Один раз когда я на первой полз на очень крутой склон метров 50, после остановки у меня вообще обороты на 3000 висели секунд 10.
До 1500 этого вообще не было. Что посоветуете? В чем могут быть грабли?
Еще попутно пару вопросиков .
1. Иногда задняя передача включается с таким хрустом, как будто я включаю, не выжав сцепления. Не часто, но страшно .
2. Когда стоишь на тормозах на склоне и потихоньку их отпускаешь, чтобы немного скатиться назад - раздается какой-то неприятный хруст.
Что это может быть?
Гудение кондиционера и дергание машины на очень маленькой скорости, я так понял "не баг, а фича" ...
Заранее благодарен за помощь. Из-за неопытности дергаешься из-за каждого звука .
Зависання обертів - це не тільки проблема вашого, вона є кожного власника цієї машики. Вище наведена Вами інформація є актуальною та якщо Ви маєте надію, що СТО "Укравто" цю проблему вирішать то залиште ці мрії. Офіційно "Укравто " не має наміру визнавати наявність таких недоліків в Авео. На офіційні до них звернення, вони пропонують звернутися до СТо з попереднім повідомленням. Інформацію про наявність зазначених вами функцій ними пояснюється так:
"Стосовно функціональності автомобіля Шевролет Авео ЛС , то дана інформація надавалася Вам,якщо ви є власником даного автомобілля , при придбанні автомобіля та зазначенна в посібнику по експлуатації авто ". Мною запитувалося, чи передбачено технічними умовами даного авто існування зазначених вище функцій? Виходячи із змісту відповіді то зависання обертів та інш. в документації наданій при придбані авто не має. Виходить, що наявна проблема існує не лише у мене чи у Вас але в багатьох власників Авео, а Укравто володіючи про цей недолік робить вигляд, що не знає, і що це проблем є поодиноким випадком. Крім того, вони скривають дану інформацію, що є порушенням ЗУ "Про захист споживащів", де передбачено, продавець зобов язаний надати покупцю всю вичерпну інформацію про товар. Укравто, повторюсь цього не робить, вони пишуть "Автомобіл шевролет є сучасним і високоякісним авто та сертфікованим в Україні, як такий, що відповідає всім нормам, які висуваються до такого роду в Україні, оладнаний надійнними системами. які адекватно реагують на дії водія під час керування транспортним засобом (цікаво, що дану проблему хочуть перекласти на водія тобто все залежить від водія, а авто діє відповідно дій водія, якісь у нас в Україні водії нетакя, чи що?) Однозначно надати повні відповіді на питання стосовно режимів роботи авто, щодо яких ви бажаєте отримати інформацію (яку я так і не отримав, крім словоблудства) без огляду автомобіля , не представляється можливим, так як в кожному випадку виникає безліч питань стосовно умов застосування даних режимів (Виходить, що атомобіль сучасний, пройшов усі силені сертифікації, а у виробника його виникає маса запитань до його роботи в пррактиці, цікаво, що ж нам продають, коли виробник сам не має достаменої інформації про авто). Теоретично, при різних режимах есплуатації автомобіля, описані Вами режими роботи вузлів та агрегатів автомобіля виникнути на будь-якому автомобілі. Стосовно питання "Фіксації стрілки тахометру", то фахівцям необхідна додаткова інформація, так як вони не розуміють, що в вашому випадку Ви маєте під фразою "фіксації стрілки" (БАЧТЕ, ЯКІ У НИХ ФАХІВЦІ)Щодо "самостійного збільшення частоти обертання колінчатого валу двигуна у момент переключення передачі (саме і є зависання обертів, чи фіксація стірлки тахометру, я не технар але намагався писати розумілою мовою для техніка, використовуючи технічну документацію Укравто), то цей випадок підлягає з ясуванню на конкретному автомобілі та залежить від багаьох зовнішніх факторів. Для відповіді на це питання необхідно додаткове обстеження автомобіля кваліфікованими спеціалістами та за допомогою спеціального обладанання "(обстеження проходив на "Автоцентр на Столичному" та інших станціях Укравто, на обладненні їхньому, може у них якесь є особливе таємне спецобладнення, для окремих клієнтів. Та мені кругом документально завіряли, що все добре і в нормі. Пропонували і перепрограмування, правда від чого і на яке коли товар сертифіковано і є сучасним, замінити заправки чи марки бензину, та відповідно документації, авто мусить заправлятися А 95, а не А 92) " Залишається питання, чи буде відкликати Укравто дану модель для вирішення цієї проблеми, як це прийнято в інших країнах. Зодного боку ми маємо, з їх слів сучасний авто та тільки з безлічу проблем,і які не є поодиноким випадком судячи з існуючих питань на цьому форумі.