Загалом катаюсь на рапіді тільки тиждень. Десь 400 км. Наразі тішить все, особливо багажник. Це просто мєчта окупанта. Двигун 1,2 ТSI. Видає, здається, 105 конячок. З турбіною їде досить весело. Коробка шестиступінчата механіка. Розхід пального траса - 4,8, місто, нариклад сьогодні 7,1. Це дані борт. компютера. По пістолету на заправці ще не заміряв. Наразі із плюсів:1. кробка - можна одним пальцем переключати. 2. Звукоізоляція - на голову вище, ніж, наприлад, у новій королі. З авео не порівнюю. 3. Кліма - не знаю що там за кондюк, але при його роботі не відчуваю тупіння двигуна зовсім. І кліма загалом зручна штуковина. 4. Багажник. 5. Комплектація - є все, що мені потрібно. Кліма, підігрів сидінь, штатна магнітола з достойним звуком, АБС, ЕСП, купка всяких гачків, сітка для багажника, ніш і т.д., що потрібно для сімейного авто. Є навіть контроль справності всіх лампочок і шкребок для скла на зиму. 7. Розхід пального - вже писав. 8. ТО - раз в 15 тис. Із мінусів: 1. Дуже поганий огляд назад. Сьогодні доставив парктронік. 2. Малоінформативне кермо. Саме кермо, як на мене, ідеальне по розміру і ергономіці, але електропідсилювач не дає уяви що під колесами. До речі, кермо обшите шкірою з кнопочками магнітоли і борт. компютера. 3. Бак відкривається тільки ключем. Тому, або на заправці йдеш вікривати бак, або залишаєш його відкритим. 4. Мені не вистарчає резеток. Є тільки одна, і та під підлокітником. 5. Навіть не мінус, а таке. Треба привикати після авео, що сидиш нижче, рулиться і педалиться якось різкіше, а ямки віддають в дупу сильніше. Загалом в двох словах десь так. Як покатаюсь подовше - зможу написати більше. Головний мінус - в шкодаводів форум набагато гірший ніж наш