Beat, ну давай з практики (не буду тебе відсилати на відповідні сайти).
Кожен раз перед тим, як заводити машину (особливо вранці, або після більш-менш тривалої стоянки) я бачу в якому стані (відносно) аккумулятор і можу оцінити його "здоров’я".
Під час руху з увімкненими споживачами бачу бортову напругу і як від цього міняється розхід палива. Звичайно, тут і далі вся інформація в цифровому вигляді, що дуже суттєво порівняно із стрілками на приборці.
Про миттєвий і середній розхід палива не буду говорити, бо це майже самий важливий параметр, як на мене.
Як міняється миттєвий розхід в залежності від обертів, швидкості, навантаження на двигун також досить цікаво. Точна швидкість, а не завищені покази стрілки спідометра також не завадять.
Положення дроссельної заслонки може дещо підказати при так званих зависаннях обертів.
Точна температура "двигуна" також відрізняється від тої ж стрілки.
Максимальна швидкість на останньому кілометрі зайвою не буде.
Середній розхід і точна кількість спаленого бензину ну і грошей за поїздку.
Статистика, яку збирає БК кардинально міняє погляди на життя.
Озвучення і видача на дисплей всіх розшифрованих помилок в роботі двигуна.
Якщо цікаво - озвучена інформація про час розгону до 100км/год.
Попередження про перевищення швидкості, температури двигуна, обертів, підвищену-понижену напругу, повідомлення про вихід двигуна на робочу температуру, попередження про ожеледицю ...
Кортше - замахався