Всім привіт
Як це часто буває : тему знайшов - а от відповіді, нажаль, ні
Так от - маю таку ж проблему як і топікстаретр. Стрілка таха зажила своїм життям. Пошук нічого не дав (якшо хтось таки знайде - больне бийте
).
Сьогодні вранці виїхав зі стоянки - все було гут. Їдучи по трасі мимоволі глянув на тахометр - і мальоха прозрів : шивдкість 120 км/год, стрілка таха показує 4,5 тик об/хв
Виключив майфун і прислухався - двигун працює у звичному режимі.
Зупинився. При заглушеному дриглі стрілка таха показувала 2,5 тик. об/хв. , а на хостих +/- 3,5 тик. ...
Поки доїхав до хати - значення піднялось ще вище.
Тепер при заглушеному дриглі стірлка мирно спочиває на 4,1 тик, а на холостих 4,9 тик. об/хв ...
Двигун працює у звичному режимі. Зависань обертів, нерівної роботи і т.д. - не спостерігається.
Коротка ілюстрація до монолога
:
Виключене дригло:
Холості:
Хто в курсі - ШО ЗА ХРЕНЬ і як вОно лікується ?
ЗИ. дуже "ріже око" і нервує, коли в звичному режимі їзди стрілка таха гуляє в районі 6,5 - 8 тик. об/хв